quote:
Goed geheugen jij, zelfs mijn dronken spelfouten onthou je!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer neem je Hanneke mee naar een meet?
Daar zijn we jongens voor, en daar is dit het slowchat topic voor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef disjfa het volgende:
Het gaat over vrouwen en de mannen hier kwamen alleen onzin uit
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goed geheugen jij, zelfs mijn dronken spelfouten onthou je!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef disjfa het volgende:
Het gaat over vrouwen en de mannen hier kwamen alleen onzin uit
Ik zal dr niet zo snel meenemen denk ik, want straks wordt ze uitgescheurd door die enorme schlong die de gemiddelde gamescrew-persoon in zijn broek heeft hangen.... Ik ben natuurlijk maar klein geschapen vergeleken met de rest van jullie, dus straks voel ik helemaal niets meer!quote:
Waarschijnlijk is een foto daarvoor genoegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Dus ik ga dr lekker geheim houden, net zo lang tot jullie dr niet meer willen ketsen!
WATWATWATWATWAT GA NAAR BUITEN DAN!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is een foto daarvoor genoeg
GRRRRRRRRRRRRRR ik ben er klaar voor spankie!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WATWATWATWATWAT GA NAAR BUITEN DAN!!!
Dan stuur ik fipotje op je af! Die bijt je helemaal kapot!!
Waarom heb je Hanneke niet in je Hyves staan? Jij hebt dus al meer van mijn meisje gezien dan ik van de jouwe... Maar je mag wel meer zien van mijn vrouwtje hoor, http://leintje79.hyves.nl/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zal dr niet zo snel meenemen denk ik, want straks wordt ze uitgescheurd door die enorme schlong die de gemiddelde gamescrew-persoon in zijn broek heeft hangen.... Ik ben natuurlijk maar klein geschapen vergeleken met de rest van jullie, dus straks voel ik helemaal niets meer!
Dus ik ga dr lekker geheim houden, net zo lang tot jullie dr niet meer willen ketsen!
Speaking of which, jouw vrouw heb ik ook nog nooit gezien! (afgezien van jullie huwelijksfoto's natuurlijk!)
Als je een player bent kan je moeilijk alle hyves bijelkaar zettenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je Hanneke niet in je Hyves staan? Jij hebt dus al meer van mijn meisje gezien dan ik van de jouwe... Maar je mag wel meer zien van mijn vrouwtje hoor, http://leintje79.hyves.nl/
Als je goed zoekt dan kan je heel veel zien van mijn exquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je Hanneke niet in je Hyves staan? Jij hebt dus al meer van mijn meisje gezien dan ik van de jouwe... Maar je mag wel meer zien van mijn vrouwtje hoor, http://leintje79.hyves.nl/
Jouw ex? Wie is dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je goed zoekt dan kan je heel veel zien van mijn ex
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WATWATWATWATWAT GA NAAR BUITEN DAN!!!
Dan stuur ik fipotje op je af! Die bijt je helemaal kapot!!
Come on bitches!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Fipotje het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRR ik ben er klaar voor spankie!
Doe eens een hyveslinkje danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |