Co-op gamen met AQuila is nog ergerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is AQ in de SC of AQ in je MSN lijst...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde probleem als Poit: mijn schoondouders kunnen geen kinderen krijgen
Ah doe nou eens lief voor elkaarquote:
Straks Diablo 3 in coop doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens gisteren co-op via LAN Titan Quest gespeeld met een maat. Dat is echt briljant om te doen
Ik ben heel vaak lief tegen iedereen, maar van hem word ik doodmoequote:
Ja daar zit ik ook reikhalzend naar uit te kijkenquote:
Je hoeft hem ook niet lief te vinden! Maar wegpesten is dan weer het andere uiterste... Negeer elkaar dan gewoon ofzo, neem een abo en voeg hem aan je friends/foes toequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak lief tegen iedereen, maar van hem word ik doodmoe
Ik heb zelfs het een ADHD'er samengewoond en dat was nog minder vermoeiend
Was het dan wel een echte ADHD'er? Iedereen krijgt dat stempeltje tegenwoordig...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak lief tegen iedereen, maar van hem word ik doodmoe
Ik heb zelfs het een ADHD'er samengewoond en dat was nog minder vermoeiend
QFT, alleen zit ik dan nog steeds met het probleem van mijn schoonoudersquote:
Ja maar die maat van mij had geen tieten.quote:
oeleboele tietenvoelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Fipotje het volgende:
Tieten voelen is beter als coop!
Ik doe dat liever singleplayer op een sexy geil jong dingquote:
Co-op tieten voelen is echt helemaal baas! Allebei een tiet in de hand terwijl je elkaar ook nog een high-five kunt geven!quote:
en de controller dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Co-op tieten voelen is echt helemaal baas! Allebei een tiet in de hand terwijl je elkaar ook nog een high-five kunt geven!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Co-op tieten voelen is echt helemaal baas! Allebei een tiet in de hand terwijl je elkaar ook nog een high-five kunt geven!
beter 2 tieten in jouw handen dan 1 in de hand van je coop maat!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer neem je Hanneke mee naar een meet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zij mag de joystick bedienenquote:
Ik ben er ook!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer neem je Hanneke mee naar een meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |