Ja, weet ik, die staat ook in mijn OP als Zelda DS 2 (had geen zin om die lange titel te typenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
he Legend of Zelda: Spirit Tracks is the tentative name of an action-adventure video game in development by Nintendo for the Nintendo DS handheld game console. Nintendo president Satoru Iwata announced the game at the 2009 Game Developers Conference and set its release date for late 2009 The game will feature a cel-shaded art style similar to that of The Legend of Zelda: The Wind Waker and The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Spirit Tracks's protagonist, Link, will be able to travel across the game's overworld using a cannon-equipped steam train. He will also be able to control an armored sidekick.
nieuwe zelda
ik dacht ook dat Microsoft een handheld wou maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, weet ik, die staat ook in mijn OP als Zelda DS 2 (had geen zin om die lange titel te typen) , maar ik wil een toffe met motion plus voor de Wii
Kleine kans dat daar een trailer van komt
* RaymanNL heeft flashback naar e3 2004 met miyamoto die met een tof zelda zwaard opkomt en daarna de Zelda TP trailer![]()
Misschien dat sony ook met een kleinere PS3 komt, maar die kans is wel kleiner omdat het volgens mij nog wat moeilijker is om de hardware van de PS3 flink te laten verkleinen, wat met de Xbox makkelijker kan, omdat de Xbox anderhalf jaar ouder is.
E3 is nooit in America, Limburg geweest, altijd in de Verenigde Staten van Amerikaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Santello het volgende:
E3 is niet meer in america toch?
Is de nieuwe wel een beetje in de buurt?
Ohwja, die ook, die was ik vergetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
E3 is nooit in America, Limburg geweest, altijd in de Verenigde Staten van Amerika![]()
Hoop stieken op Forza 3, virtual console voor DSi, hoop downloadable games voor WiiWare en DSiWare, prijsverlaging voor PS3 naar 299 euro (lager is altijd welkom), en meer toffe Nintendogames.
Denk trouwens ook dat Sony een nieuwe versie van de PSP zal aankondigen/tonen.
Dan mogen ze trouwens ook eens die pre-paid kaarten aankondigen/tonen/releasen, anders wordt die PSP in Europa al direct een flop met de hoeveelheid credit cards in Europaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, die ook, die was ik vergetenUiteraard een PSP zonder UMD ingang
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
Verder hoop ik MGS4 op de 360en natuurlijk MGS5!
Ik hoop het. De vorige keer zoog.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik doe maar één voorspelling:
Dit wordt één van de beste E3's ooit. Megatons van Nintendo, Sony, Microsoft & nieuwe Megaton-waardige games van veel derden.
Ze moeten toch wat. PS3 gaat uiteindelijk overnemen dankzij de capaciteit van de Blu-Ray en stabiliteit van het systeem.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:29 schreef Bart het volgende:
Bagger verwijderd. Kunnen we nu weer ontopic? Dank
True.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat. PS3 gaat uiteindelijk overnemen dankzij de capaciteit van de Blu-Ray en stabiliteit van het systeem.
Denk eerder dankzij goede spellen dan dankzij de capaciteit van blu-ray of de stabiliteit van het systeem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat. PS3 gaat uiteindelijk overnemen dankzij de capaciteit van de Blu-Ray en stabiliteit van het systeem.
ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk eerder dankzij goede spellen dan dankzij de capaciteit van blu-ray of de stabiliteit van het systeem.
Droom. Ik wil een nieuwe Rainbow Six, en New York lijkt me een gave stad daarvoor. Time Square, Bronx Zoo, Vrijheidsbeeld, Empire State, Central Park. Allemaal mooie locaties voor een shootout als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef Document1 het volgende:
Dat is dan wel weer waar
Trouwens dat Rainbiw Six New York is dat een droom of ook werkelijkheid?
Zeker daarom vraag ik het ook maar even naquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Droom. Ik wil een nieuwe Rainbow Six, en New York lijkt me een gave stad daarvoor. Time Square, Bronx Zoo, Vrijheidsbeeld, Empire State, Central Park. Allemaal mooie locaties voor een shootout als je het mij vraagt
Ik ben het hier dus niet mee eens, blue ray is voor veel mensen totaal niet interesant, ik ken alleen maar mensen die dingen zeggen in de trant van: Dvd doet het voor mij nog goed genoeg, waarom zou ik nu alweer overstappen op een nieuw systeem? en dan de mooiste nog, ik zie het verschil toch niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet? Dan zou ik eens naar de opticien gaan...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus niet mee eens, blue ray is voor veel mensen totaal niet interesant, ik ken alleen maar mensen die dingen zeggen in de trant van: Dvd doet het voor mij nog goed genoeg, waarom zou ik nu alweer overstappen op een nieuw systeem? en dan de mooiste nog, ik zie het verschil toch niet.
Nee in mijn opinie gaat Microsoft dit jaar Sony bankroet laten gaan op zn playstation afdeling door middel van hun scherpe prijzen... oh wacht de playstation afdeling is Sony's grootste zorgenkindje al
* voor de mods: als ik niet mag reageren op deze opmerking moet je deze ook niet laten staan*
MS zal niet snel met een nieuwe Xbox komen, een slimline misschien, maar geen '720'. Daar is het nog veel te vroeg voor (al zijn ze wel al een aantal maanden errug stil omtrent hun eigen games...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet? Dan zou ik eens naar de opticien gaan...
En ik denk dat beide niet echt zullen "winnen". Beide doen het erg goed. Maar als Microsoft snel met een nieuwe Xbox komt, dat zou wel de markt echt kunnen veranderen.
Nou ja, misschien laten ze wel al wat details los over de 720, wat mogelijke specs of fabrikanten ofzo, en dat ie pas over 2 jaar uitkomt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MS zal niet snel met een nieuwe Xbox komen, een slimline misschien, maar geen '720'. Daar is het nog veel te vroeg voor (al zijn ze wel al een aantal maanden errug stil omtrent hun eigen games...)
Laten we gewoon ons zelf quoten van de voorgaande jaren, is wat makkelijker.quote:
quote:
Waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kom maar op met dat nieuws over de 720!
Het gaat gebeuren!
Nu kunnen we eindelijk met een virtuele ukelele spelen! Maar waarom was dat nou niet in het eerste Wii Music spel! Nintendo zit ons gewoon te naaien!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaa! Wii Music II: The Josti Edition![]()
Ik ben er niet zeker van maar ik hoop het welquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mafia II (PC, PS3, X360)
Need for Speed Shift (PC, PS3, X360)
quote:De E3 gaat bijna van start, waardoor ook alle geruchtenmolens weer op volle toeren draaien. Jan Meijroos zet de belangrijkste geruchten op een rijtje.
1) Sony komt wederom met een nieuwe PSP
Waar of onwaar? De geruchten dat Sony met een nieuwe PSP komt zijn erg hardnekkig. Het zou gaan om een zeer dunne handheld met een slide-scherm, vergelijkbaar met diverse mobiele telefoons. Sony heeft tot nu toe drie versies van de PSP uitgebracht, dus een vierde variant zou heel goed kunnen. Zo kan Sony zich met zijn bestaande PSP meer op de jongere doelgroep richten, terwijl de 'PSP 4000’ de coregamer en de gadgetliefhebber zou moeten aanspreken.
2) Microsoft stapt in handheld-gaming
Waar of onwaar? Ook deze geruchten doen al heel lang de ronde. Recentelijk doken ze opnieuw op bij diverse Xbox 360-sites. Het zou hier echter gaan om een heel nieuw type apparaat - wellicht een Xbox-telefoon die gebruikmaakt van 4g-technologie. Dit zou een directe aanval zijn op Apples iPhone. Dat Microsoft vroeg of laat in deze markt zal stappen, lijkt wel duidelijk. De E3 zou een mooi moment kunnen zijn voor een grote aankondiging.
3) Konami kondigt Metal Gear Solid 5 aan
Waar of onwaar? Sinds een tijdje staat er op de website van Kojima Productions een teaser waar af en toe de letter 5 groot in beeld verschijnt. Het lijkt dus zeer waarschijnlijk dat MGS 5 in de maak is.
4) PlayStation 3 daalt in prijs
Waar of onwaar? Er wordt al maanden om gevraagd, maar Sony houdt zijn poot stijf. Ik denk dan ook niet dat Sony overstag gaat, alhoewel ze eigenlijk wel moeten. Aan de andere kant, de line-up van dit najaar is zonder meer gruwelijk te noemen. Wellicht dat Sony deze aankondiging bewaart voor de Games Convention in Keulen, later dit jaar.
5) Microsoft koopt de Duke Nukem-licentie
Waar of onwaar? Een wild gerucht maar wel een die niet per se volslagen ridicuul zou zijn. Duke Nukem blijft (met name in Amerika) een populair personage. Als Microsoft de game exclusief voor pc en Xbox 360 kan krijgen, zouden ze daarmee natuurlijk een sterke troef in handen hebben. Anderzijds, Take 2 en 3D Realms zijn nog zozeer verwikkeld in moddergooien en op handen zijnde rechtszaken, dat het nu helemaal niet het moment is voor dergelijke manoeuvres van derde partijen.
6) Nintendo komt met de Wii HD
Waar of onwaar? Alle tekenen wijzen in die richting. Dat betekent niet dat Nintendo opeens met allemaal hardcore-games gaat komen. De Wii Sports-spellen, alsook het schaamteloos uitbrengen van oude GameCube-titels onder het New Play Control Label, levert Nintendo vrachtladingen geld op, dus ze zouden wel gek zijn om af te wijken van het ingeslagen pad.
7) Alan Wake en God of War III verschijnen niet meer in 2009
Waar of onwaar? Waar. Beide games verschijnen in het eerste kwartaal van 2010. Dat heb ik uit zeer betrouwbare bron. Jammer voor de gamers die er naar uit keken, maar het is niet alsof we ons de komende maanden hoeven te vervelen.
8) Microsoft kondigt de opvolger van de Xbox 360 aan
Waar of onwaar? Niet waar. Waarom zouden ze? De Xbox 360 verkoopt lekker door (door de enorme prijsdalingen) en dit najaar verschijnen er weer heel veel titels voor Microsofts console. Nu de crisis wereldwijd is, en mensen meer dan ooit op hun portemonnee letten, zal de Xbox 360 dit najaar voor veel consumenten opnieuw een logische keuze zijn. Nu een nieuwe console aankondigen is commercieel gezien simpelweg niet handig.
Jan het Orakelquote:
Inderdaad! Het duurt te langquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
Het begint wel te kriebelen hoor. Die E3 mag nu echt wel komen
TES Vquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wil gewoon 1 woord horen over TES V dan ben ik blij. Wordt hem vast niet
Slechter dan vorig jaar kan toch bijna nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:46 schreef Wii-Style het volgende:
Het wachten is voor mij is nu best makkelijk, in tegenstelling tot de vorige jaren. Ik verwacht eigenlijk niet zo veel omdat het me niet echt meer kan schelen. Tegen de tijd dat veel games die op E3 gedemonstreerd worden uit zijn zal ik weinig tijd hebben voor games.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rij je mee in de hype train? SHOTGUN!
Dat beestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, of een Xbox slim, of die motion camera waar zo veel geruchten over zijn. Hoop niet dat het weer iets is van Nintendo, want die blijven hardware uitbreidingen uitbrengen voor de Wiiquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
De Gamekings hebben op de E3 exclusieve afspraken om nieuwe hardware te bezichtigen, dit zeiden ze in Brievenmaandag.
Gok zelf dat het niet meer is dan die PS3 lite / slim
Je kan inderdaad heel veel dingen onder hardware uitbrengen jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, of een Xbox slim, of die motion camera waar zo veel geruchten over zijn. Hoop niet dat het weer iets is van Nintendo, want die blijven hardware uitbreidingen uitbrengen voor de Wii
Wat ik vrees dat het gaat worden:quote:Nintendo:
[Wii] Kid Icarus aankondiging (ja, ik heb nog hoop
[DS] New Super Mario Bros 2
[DS] Meer Zelda DS 2 info
[DS] En nog meer info over DSiWare
Sony
[PS3] Veel Uncharted 2
[PS3] Veel God of War 3
[PS3] Prijsverlaging naar ¬299,-
[PS3] Metal Gear Solid 5 blowout!!
[PSP] Info en screens Little Big Planet, komt in dit najaar uit, volledige compatible met LBP PS3
Multi
Meer Metal Gear Solid aankondigingen.
quote:Nintendo:
[Wii] Veel Motion Plus games + Wii Sports Resort
[Wii] Wii fit plus (motion plus Wii Fit)
[DS] Nieuwe coach en traininggames voor de DS (helaas ja.)
[ALG] Grafiekjes hoe goed het wel niet gaat + Over blije Cammie met puppies
[ALG] Meer hardware uitbreidingen voor de Wii.
Microsoft
Meer kindvriendelijke games
Nieuwe Wii achtige controller (zijn al veel geruchten over)
Onderschat die bazen niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamekings Exclusief?Als IGN of Gamespot dat nou zeggen
Ze weten wel iets, maar exclusief?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Onderoverschat die bazendwazen niet!
De Zune is toch geen handheld, maar een mediaspeler.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef disjfa het volgende:
Inderdaad. MS gaat zijn eigen ramen ingooien door naast de zune nog een handheld neer te zetten
Top 10 lijst is wel okequote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
TOP 10 Anticipated games of E3 2009
http://www.gametrailers.com/video/top-10-gt-countdown/49770
Invisible Walls - Wat gelul over de E3
http://www.gametrailers.c(...)nvisible-walls/49911
Berg Trailers
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=61&ch=1&sd=0
Inderdaadquote:
wow thxquote:Op zondag 31 mei 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=363427
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |