SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet. De Nederlandse u is de Turkse ü (klemtonen daargelaten), Het is niet düner, maar döner.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef RoW_0 het volgende:
Du ner. (Zeg je wel snel, en R luid)
ik weet het wel zeker want ik ben een Turk.
Dit argument zegt alles natuurlijk. (Maar misschien ook handig om te vertellen dat Turks een fonetische taal is. Dit itt tot de Nederlandse taal.)quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit argument zegt alles natuurlijk. (Maar misschien ook handig om te vertellen dat Turks een fonetische taal is. Dit itt tot de Nederlandse taal.)
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:54 schreef Meh7 het volgende:
Döner spreek je uit als: esjollesjeck.HhahahaahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boh man beter doe je eens niet zo agressief, volgens mij is dat weer erg (stereo)typisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
fock die vriend van jou, wat een kneus zeg![]()
je spreekt het uit als duner en ik kan het weten want mijn pa heeft 3 döner/pizza/jwz-zaken en ik werk in één van die zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |