Ik heb fansquote:
quote:
Mja ik ook wel....quote:
in principe?quote:
Morgen! Niet geweldig, daar dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen Singles! Hoe is het hier?
Amigo!quote:
Ja prima! Ik ben net wakker, ga zo douchen en dan naar de UvT om te lezen. Ik heb een heel schema gemaakt met dingen die ik nog moet doen & ik wil natuuuurlijk niet achter lopenquote:
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
En nu voel ik me oud met al die jonkies hier
ach je bent heus niet de oudste denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Zozo, klinkt fanatiek!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja prima! Ik ben net wakker, ga zo douchen en dan naar de UvT om te lezen. Ik heb een heel schema gemaakt met dingen die ik nog moet doen & ik wil natuuuurlijk niet achter lopen
Oke... Ik hoop dat je er iets aan hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
@auto... ga er vandaag ff over praten met mijn psychiater
Soms heb ik mijn buienquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Zelf ik voel me oudquote:
Kom maar langs, dan zal ik je weer jong laten voelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
jij hebt mooie leeftijd... niet te jong voor mij en ook niet ouder dan ikquote:
Leuk is die hèquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet het er niet te dik opsmeren natuurlijk.
Goedemorgen!quote:
QFT.quote:
Anders had je dubbel pech gehad natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben dan wel een broekie, maar niet gek
Mannen van rond de 20 ideaal? Niet voor mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef hardromacore het volgende:
Dat zal vast komen omdat de mannen van rond de 20 ideaal/levendig etc zijn![]()
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders had je dubbel pech gehad natuurlijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen van rond de 20 ideaal? Niet voor mij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nu
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hebt mooie leeftijd... niet te jong voor mij en ook niet ouder dan ik
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nu
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.
Dat was ik niet + hij was jonger.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trouwens onlangs wel eens een meet gehad met een broekie van 19.. Echt dat was niet te doen
ze vind het niet erg... en ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.
Ik heb nog nooit het gevoel gehad iets te missen aan het een 20-24 jarigequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
Google is your friendquote:
nee rival, zou te makkelijk zijn.......quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik vind dat we dit niet over ons heen kunnen laten gaan.
Ik zou het juist als compliment opvatten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Google is your friend![]()
Quoted for Truth
You don't know what you got till it's gonequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het gevoel gehad iets te missen aan het een 20-24 jarige
Inderdaad, we gaan wel samen naar het bordeelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Rauw onze leeftijdscategorie wordt wel gepest,
ik vind dat we dit niet over ons heen kunnen laten gaan.
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een complimentquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou het juist als compliment opvatten.
GMTAquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, we gaan wel samen naar het bordeel
geen indruk achtergelaten dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Grappig. Ze zijn van onze basisschool op hyves bezig om een reunie te organiseren (die oooit komt) Maar ik zit te twijfelen of ze iemand niet vergeten. Kan alleen niet op z'n naam komen en heb nog wel verkering met hem gehad en was de eerste jongen waarmee ik echt gezoend heb
There is no sucht thing as negative publicityquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een compliment
Tis al wel weer 11/12 jaar geleden, dusjah.quote:
Das wel een erg mooi aanbod als ik het goed heb wat je bedoeld CGquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik je weer jong laten voelen
Nouk en ik kennen elkaar wel iets beter dan de opmerkingen die ik hier schrijf op fok naar haar toe.... en ik heb allang aan haar gevraagd of ze het vervelend vind.... aangezien ik nog steeds dit soort aandacht geeft hiero kan je je conclussie vast zelf wel trekkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een compliment
Boeit 't jou wat dan, als 'n oud wijf je niet moet.quote:
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze vind het niet erg... en ja dat weet ik
Af en toe ben ik best liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Das wel een erg mooi aanbod als ik het goed heb wat je bedoeld CG
nee, maar bordeel nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Boeit 't jou wat dan, als 'n oud wijf je niet moet.![]()
*doet deur op slot.
Het doel van mijn post was dan ook absoluut niet om jouw aandacht richting nouk te bekritiseren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk en ik kennen elkaar wel iets beter dan de opmerkingen die ik hier schrijf op fok naar haar toe.... en ik heb allang aan haar gevraagd of ze het vervelend vind.... aangezien ik nog steeds dit soort aandacht geeft hiero kan je je conclussie vast zelf wel trekken
aahhh zeg dat dan gelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het doel van mijn post was dan ook absoluut niet om jouw aandacht richting nouk te bekritiseren!
quote:
Iets wat je nooit hebt gehad kun je niet missenquote:
quote:
Civ!quote:
Ik zelf ook, vandaar de "geruststelling"quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhh zeg dat dan gelijk!(overigens ben ik best defensief ingesteld)
Als je dat lief noemt...quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf ook, vandaar de "geruststelling"
Inderdaadquote:
Ja, hardloopwedstrijdje!quote:
er zijn meerdere gradaties natuurlijkquote:
Klopt, maar die manier waarop ik het las is gewoonquote:
Ja, weet je al zeker dat je dat gaat doen?quote:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
??quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, weet je al zeker dat je dat gaat doen?
Whoei! Ik ben trots op je!quote:
Aan de muur hangende Delfsblauwe tegeltjes uitspraakquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."
Moet je nagaan hoe lief ik ben dat ik mij aan hem wil schenken, zodat hij zich jong gaat voelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Klopt, maar die manier waarop ik het las is gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
AMC-Loop, 's morgensquote:
Weet ik nog niet, dat beslis ik daarnaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
AMC-Loop, 's morgens![]()
[..]
Weet ik nog niet, dat beslis ik daarna
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je nagaan hoe lief ik ben dat ik mij aan hem wil schenken, zodat hij zich jong gaat voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeur dan ook niet op anderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Aan de muur hangende Delfsblauwe tegeltjes uitspraak
maar dat was wat ik ging doen maar ik was te lui om er nog meer bij te typen.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Oh was ik aan het zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zeur dan ook niet op anderen
Had ik door het gezeur helemaal niet meer door
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.quote:
Dat beslis ik zaterdagmiddag, om half 3. Of ik de A2 of de A9 op rijd.quote:
Ik bied me aan voor die lekkere exotische links, keer wat andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, pakken jullie die Mexicaanse Mokkels?
Pak ik mijn knapperd in 't midden
Ondanks de tattoo kies ik voor rechtsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, pakken jullie die Mexicaanse Mokkels?
Pak ik mijn knapperd in 't midden
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.
Wedstrijdjes?quote:
Voel me nogal kut vandaag, en als dat zo blijft tot zaterdag kom ik niet.quote:
het was toch jouw idee??? waarom zou je niet komen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.
Oke...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voel me nogal kut vandaag, en als dat zo blijft tot zaterdag kom ik niet.
Nou, dan zijn ze nu alle 3 gereserveerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ondanks de tattoo kies ik voor rechts
Die is niet in Utrechtquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Civilian het volgende:
Wedstrijdjes?Hmm, dan weet ik niet of ik nog wel ff om de hoek kom kijken
quote:
wat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
En heb komt niet eens door de drank dat ik me kut voel.
Waarom voel je je kut?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
En heb komt niet eens door de drank dat ik me kut voel.
Nou ja, misschien een klein beetje de drank...quote:
Je hebt vast nog meer foto's!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan zijn ze nu alle 3 gereserveerd.
First cum, first served.
al naar dokter geweest? hmm aanvaring met ouders nooit fijn... daarom bel ik ze niet zo vaakquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien een klein beetje de drank...
Maar voornamelijk omdat ik waarschijnlijk afgelopen weekend op mijn tong gebeten in mijn slaap, waardoor er nu een groot gat in zit. Doet nogal veel pijn en ik kan er niks tegen doen. sta al stijf van de paracetamol maar het helpt niet. En ik weet niet hoe het komt dat ik erop gebeten heb. En had een beetje een aanvaring met mijn ouders.
quote:
Nee, ik wil niet naar de dokter. Straks denktie dat ik nog een epileptische aanval heb gehad, ben ik nog verder van huis, mag ik gelijk een half jaar niet autorijden en die shit. Ik weet dat het niet verstandig is, maar daar heb ik echt geen zin in! verder voel ik me gewoon goed, dus hopen dat het goed gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al naar dokter geweest? hmm aanvaring met ouders nooit fijn... daarom bel ik ze niet zo vaak
Maar je weet wel hoe het genezingsproces verloopt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet naar de dokter. Straks denktie dat ik nog een epileptische aanval heb gehad, ben ik nog verder van huis, mag ik gelijk een half jaar niet autorijden en die shit. Ik weet dat het niet verstandig is, maar daar heb ik echt geen zin in! verder voel ik me gewoon goed, dus hopen dat het goed gaat.
en ik woon nog thuis, dus ouders zijn zeg maar onvermijdelijk
Ja hoorquote:
vnaaf weer lekkere kut in me bedquote:
Ja, of hij geneest en ik heb nergens meer last van binnen een week. Of mijn tong valt eraf en ik ga dood ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Maar je weet wel hoe het genezingsproces verloopt?
Ik wilde zeggen kusje op je tong.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet naar de dokter. Straks denktie dat ik nog een epileptische aanval heb gehad, ben ik nog verder van huis, mag ik gelijk een half jaar niet autorijden en die shit. Ik weet dat het niet verstandig is, maar daar heb ik echt geen zin in! verder voel ik me gewoon goed, dus hopen dat het goed gaat.
Heb je eindelijk weer met die chick afgesproken?quote:
En wat als het wel een epileptische aanval was? Lekker verantwoord dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. je bijt niet zomaar een gat in je tong....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
En wat als het wel een epileptische aanval was? Lekker verantwoord dan.
Maar verder heb ik geen symptomen van een aanval, alleen het feit dat er een gat in mijn tong zit. Als ik echt een aanval had gehad had ik alles laten lopen en had ik naast mijn bed gelegen. En ik heb gewoon absoluut geen zin om weer naar de dokter te gaan, ben er al zo vaak geweest de laatste tijd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
jups vnaaf naar millow... en jij hapt maar niet dus moet toch iets he... (weer vanmorgen weer es bloedgeil wakkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk weer met die chick afgesproken?
Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bijt je tong echt niet door door een reflex hoor. En dat je geen zin hebt om naar de dok te gaan is natuurlijk geen excuus om dan maar zulke risico's te nemen, je bent namelijk niet alleen op de weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar verder heb ik geen symptomen van een aanval, alleen het feit dat er een gat in mijn tong zit. Als ik echt een aanval had gehad had ik alles laten lopen en had ik naast mijn bed gelegen. En ik heb gewoon absoluut geen zin om weer naar de dokter te gaan, ben er al zo vaak geweest de laatste tijd....
Ja ik weet dat het heel stom en eigenwijs is, maar ze hebben al een aantal hersenscans en tests gedaan en niks gevonden!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. je bijt niet zomaar een gat in je tong....
maarja, autorijden is natuurlijk belangrijker dan je gezondheid!
ook fijn als hij een aanval krijgt tijdens het rijden straks.....
vooral fijn als er dan ook nog iemand anders in de auto zit waar hij verantwoordelijk voor is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. je bijt niet zomaar een gat in je tong....
maarja, autorijden is natuurlijk belangrijker dan je gezondheid!
ook fijn als hij een aanval krijgt tijdens het rijden straks.....
Je laat bij elke aanval alles lopen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar verder heb ik geen symptomen van een aanval, alleen het feit dat er een gat in mijn tong zit. Als ik echt een aanval had gehad had ik alles laten lopen en had ik naast mijn bed gelegen. En ik heb gewoon absoluut geen zin om weer naar de dokter te gaan, ben er al zo vaak geweest de laatste tijd....
Je komt vast niet voor mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Feitosa het volgende:
Ja, wat is dit nu NOUK? Ga ik verdomme zaterdag naar de meet en dan ben ik niet zeker of je komt.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vooral fijn als er dan ook nog iemand anders in de auto zit waar hij verantwoordelijk voor is!
dude je zegt zelf al dat dat onwaarschijnlijk is en je mag pas geen auto rijden als het vastgesteld is.... gewoon gaan... misschien is het helemaal niets en heeft hij iets wat het genezingsproces versnelt
of er zitten eitjes in en straks kruipen er spinnen uit zijn mondquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
of het is geen epileptische aanval maar een 1 of andere enge bacterie in je tong die je hele tong om zeep probeert te helpen.
Je bent wel medeverantwoordelijk dat ik kom.quote:
Venco is druk, duim post hier minder/niet meer en carooltje geen ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
waar zijn eigenlijk carooltje, venco en duim gebleven?
Jij hebt zeker starship troopers 2 zitten kijken gisteren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
of er zitten eitjes in en straks kruipen er spinnen uit zijn mond
jij komt ook?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent wel medeverantwoordelijk dat ik kom.![]()
Ik heb zover bewezen nog nooit een aanval gehad! Ik heb evenveel kans op een aanval als ieder ander hier op Fok! (Dat is echt waar)quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je laat bij elke aanval alles lopen?
en bij elke aanval lig je naast je bed?
je hebt nooit mindere of ergere aanvallen, altijd exact dezelfde?
Tss mensen met een levenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco is druk, duim post hier minder/niet meer en carooltje geen idee
Oow dus het is mijn schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Feitosa het volgende:
Je bent wel medeverantwoordelijk dat ik kom.![]()
We horen het morgen wel,quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups vnaaf naar millow... en jij hapt maar niet dus moet toch iets he... (weer vanmorgen weer es bloedgeil wakkerreally need sex!)
Box!quote:
vanwaar dan de conclusie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zover bewezen nog nooit een aanval gehad!
niet eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
Jij hebt zeker starship troopers 2 zitten kijken gisteren?
Dat is bewezenquote:
Nouk-ie ik lees dat jij mensen laat komenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Misschien helpt dit:
GA NAAR DIE GODVERDOMMESE DOKTER OF IK BUIG JE VOOROVER! TAKE IT LIKE A MAN, BITCH!!!!!!!
Yes mistressquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Misschien helpt dit:
GA NAAR DIE GODVERDOMMESE DOKTER OF IK BUIG JE VOOROVER! TAKE IT LIKE A MAN, BITCH!!!!!!!
neen... typ het niet... te makkelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk-ie ik lees dat jij mensen laat komen![]()
Nouk? Nee nouk niet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk-ie ik lees dat jij mensen laat komen![]()
quote:
Zeg jij nu dat ze slecht is in bed?quote:
quote:
quote:
Wat een bagger film trouwensquote:
Good to knowquote:
En natuurlijk dat je het met rival hebt gedaanquote:
Hahaha, denk je, dat als dat beide zo zou zijn, dat hij dat hier zou melden? Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En natuurlijk dat je het met rival hebt gedaan
Alleen vond ie er weinig aan zo te horen
Nee maar als het eenzijdig is mogelijk welquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, denk je, dat als dat beide zo zou zijn, dat hij dat hier zou melden? Dat mag ik toch hopen van niet
ik schat rival hoger in idd, maaaar wie weet in een vlaag van verstandsverbijstering enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, denk je, dat als dat beide zo zou zijn, dat hij dat hier zou melden? Dat mag ik toch hopen van niet
Niiiiicequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch iets bruuts geregeld!
Net een laptop van een klant gefixeden die klant is Back2School
En onze keurders moeten naar de opbouw en feesten zelf toeom te kijken of het er veilig aan toe gaat met het bouwen van de stijgers
!
Nu krijg ik van die gast kaarten voor Hard Bass en Decibel Outdoor !!!!! als VIP uiteraard!!
Het was die opmerking van Ang3l hequote:
Echt brúút gewoonquote:
Zeker nice beter dan dat je moet f5`n en nog geen succes hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch iets bruuts geregeld!
Net een laptop van een klant gefixeden die klant is Back2School
En onze keurders moeten naar de opbouw en feesten zelf toeom te kijken of het er veilig aan toe gaat met het bouwen van de stijgers
!
Nu krijg ik van die gast kaarten voor Hard Bass en Decibel Outdoor !!!!! als VIP uiteraard!!
Als wat eenzijdig isquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
ik schat rival hoger in idd, maaaar wie weet in een vlaag van verstandsverbijstering enzo
Dat zeg ik niet, want dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ze slecht is in bed?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En natuurlijk dat je het met rival hebt gedaan
Alleen vond ie er weinig aan zo te horen
Liever de enige en het juist hebben dan met de meute meelopenquote:
quote:
ik zal alleen in mijn onderschrift zetten, got nouked natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever de enige en het juist hebben dan met de meute meelopen
Jij bent een schaapjequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef rival het volgende:
ik zal alleen in mijn onderschrift zetten, got nouked natuurlijk
Wat?!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef krootje het volgende:
Ik ben echt zo'n ongelofelijk noob, maar is dit nu het vervolg-topic alweer waar de laatste singles topic is afgesloten?
Jij volgt de meutequote:
quote:
Vond 'm met bevrijdingsfestival niet geweldig, wel qua zang, maar niet qua show. Kan natuurlijk ook aan de mensen daar liggen (die zijn nummers niet kennen).quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga lekker naar millow concert en volgens murmeli wassie leuk
met:quote:
doe je dat niet echtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef rival het volgende:
ik zal alleen in mijn onderschrift zetten, got nouked natuurlijk
quote:
dan is het goedquote:
of jij nietquote:
Ang3l, kalm, rustig, het is bijna lunchtijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef Ang3l het volgende:
But if i gooooooooo, I'll be taking more with me then you prepare to loose!!!!!
*headbanged in kantoor*
Vrijdag feesten, zaterdag niet al te laat maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef krootje het volgende:
Okay dilemma... komend weekend ongelofelijk feesten of toch maar weer mijn goede wil tonen en met een bloemetje op de stoep mij moeders langs omdat ze nou eenmaal mijn moeder is??? Damn ik heb normaalgesproken mijn zondagen gereserveerd om daabs te zijn met wie dan ook, maar niet met mijn moeder haha!
Word wel een saai weekend dan..
Komen ze de tapas serveren dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ang3l, kalm, rustig, het is bijna lunchtijd.
Ligt aan de band die je met je moeder hebt he. Als ze het verwacht dat je langskomt of dergelijke dan is het misschien wel zo aardig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef krootje het volgende:
Okay dilemma... komend weekend ongelofelijk feesten of toch maar weer mijn goede wil tonen en met een bloemetje op de stoep mij moeders langs omdat ze nou eenmaal mijn moeder is??? Damn ik heb normaalgesproken mijn zondagen gereserveerd om daabs te zijn met wie dan ook, maar niet met mijn moeder haha!
.. ik moet vrijdag op zaterdagnacht werken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag feesten, zaterdag niet al te laat maken.
rival, the problem solver
feesten uiteraard.. fok moederdag, commerciële rotzooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef krootje het volgende:
Ja, stel je voor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef krootje het volgende:
Aw wat liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]Goedemorgen ik zie je niet over het hoofd hoor
Eens daarom doen we altijd een dag van te voren alles.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
feesten uiteraard.. fok moederdag, commerciële rotzooiEen bloemetje kun je altijd SPONTAAN een keer brengen. Dat is 1000x leuker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Godverdomme! Eerst mij de verkeerde kleur influisteren en nu hebben ze dat ook weer niet gedaan. Verdomde klote bediendes!quote:
Ik had je wel over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Eens daarom doen we altijd een dag van te voren alles.Goede suggestie! Dus op zaterdag leuk uitpakken met bloemetje en alles.. zondag lekker vrij! Niet eens zo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had je wel over het hoofd gezienSorry
je moet vrijdagnacht ook nog eens werken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef krootje het volgende:
[..]
.. ik moet vrijdag op zaterdagnacht werken...
maar mr. problemsolver denk nog ff door! Misschien komt er nog meer uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohwquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
je moet vrijdagnacht ook nog eens werken?
je bent gedoemd!
Zie jij een ander excuus om een hele week te werken dan? (reactie op de spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vinden wij nu ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef krootje het volgende:
[..]
Goede suggestie! Dus op zaterdag leuk uitpakken met bloemetje en alles.. zondag lekker vrij! Niet eens zo gek
Gelukkig!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
je moet vrijdagnacht ook nog eens werken?
je bent gedoemd!
Ik mag zaterdagnacht weer!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dealquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Godverdomme! Eerst mij de verkeerde kleur influisteren en nu hebben ze dat ook weer niet gedaan. Verdomde klote bediendes!
Ik stel voor dat we ze allemaal in de kerker flikkeren en nieuwe gaan halen in Zuid Amerika. Jij kiest de mannen uit en ik de vrouwen.
Ik vermaak me ook prima als ik niet feest!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef krootje het volgende:
[..]
Zie jij een ander excuus om een hele week te werken dan? (reactie op de spoiler)
Ik ga sowieso met carnaval volgend jaar naar Brazilie voor een maand. Maar dat is te ver weg nog, laten we zeggen einde van de maand?quote:
Lekker stukkie muziek... en zal ik jou eens wat leuks vertellen Carooltje?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef krootje het volgende:
[..]
Lekker stukkie muziek... en zal ik jou eens wat leuks vertellen Carooltje?
meisjequote:
Het is bijna WEEKEND!! WOOHOO!!quote:
danst meeeeeeeeequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef krootje het volgende:
[..]
Het is bijna WEEKEND!! WOOHOO!!
*doet alvast het weekend dansje* Ja gaan we invoeren op Fok... Okay allemaal!! 1-2-3-4 en omhoog die handjes!!
Doe dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef rival het volgende:
Ik wilde net vragen of je mee ging naar Parijs zaterdag![]()
nou, iemand anders vragen dus
ik probeer juist mensen niet zo naar het weekend toe te laten werken!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef krootje het volgende:
[..]
*doet alvast het weekend dansje* Ja gaan we invoeren op Fok... Okay allemaal!! 1-2-3-4 en omhoog die handjes!!
Mogen we't land in?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met carnaval volgend jaar naar Brazilie voor een maand. Maar dat is te ver weg nog, laten we zeggen einde van de maand?
Carooltje hoeft niet meer te werken dus doet niet klagenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer juist mensen niet zo naar het weekend toe te laten werken!
want dan zitten ze op de maandag, dinsdag en woensdag morgen te janken dat ze moeten werken![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef krootje het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje hoeft niet meer te werken dus doet niet klagen![]()
hoe gaat de zoektocht naar een nieuwe baan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje hoeft niet meer te werken dus doet niet klagen![]()
jaaa gaat goed hoor, volop sollicitaties enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
hoe gaat de zoektocht naar een nieuwe baan?
zwanger? wat mij doet denken...ik heb eigenlijk best zin in augurken...quote:
augurkenthee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zwanger? wat mij doet denken...ik heb eigenlijk best zin in augurken...
oeh die thee smaakt ook wel goed...
He!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Murmeli het volgende:
(of het komt door mijn bezoekje aan riagg vanmorgen.... ook nooit zo goed voor je humeur)
Huisarts (dus vroeg op, té vroeg).quote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zwanger? wat mij doet denken...ik heb eigenlijk best zin in augurken...
oeh die thee smaakt ook wel goed...
Alleen kersteditie, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
All you need is love bestaat niet meer he?
Toch?
Van de website van de fabrikant de drivers/software downloaden. Meestal onder het kopje support/ondersteuning hebben ze wel een link naar downloads o.i.d.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen kwam ik erachter dat ik mijn printer nog niet had geïnstalleerd sinds mijn nieuwe laptop. Maar de cd-rom is tot XP nuttig, Vista pakt hm niet. Dus ik kan niet meer scannen, alleen kopieren en printen (dat valt nog mee).
Dat heb ik geprobeerd. Heb toen iets gedownload wat voor Vista zou moeten zijn. Maar ik kwam uiteindelijk op hetzelfde probeer. Via de hulpvraag zeg maar, kreeg ik als optie een cd rom te kopen. Nou, dan kunnen ze wat mij betreft de pot op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van de website van de fabrikant de drivers/software downloaden. Meestal onder het kopje support/ondersteuning hebben ze wel een link naar downloads o.i.d.
Cd-roms gebruik ik meestal als onderzetters.
* mrbox geeft knuffelquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Huisarts (dus vroeg op, té vroeg).
Hond uitlaten (poept precies op het moment dat ik geen zakje bij hem, net voorbij een poepplaatsje, precies waar mensen aan het werk zijn)
Afwasmachine was klaar maar een aantal borden + glazen waren nog vies (dus opnieuw doen).
Ik liet iets kapot vallen.
Ik kreeg mail dat mijn stageovereenkomst (van september al) nooit op school is aangekomen. Ik moet dus mijn eigen exemplaar opnieuw uitprinten.
Toen kwam ik erachter dat ik mijn printer nog niet had geïnstalleerd sinds mijn nieuwe laptop. Maar de cd-rom is tot XP nuttig, Vista pakt hm niet. Dus ik kan niet meer scannen, alleen kopieren en printen (dat valt nog mee). Goed, dat was gelukt.
Ik wilde een machtigingsformulier printen voor het komende schooljaar, raakt de inkt op.Dus half goed en half slecht.
Vanmiddag rijles (die natuurlijk ook kut gaat) en dan heb ik nog een half uurtje om mijn paswoord van mijn ING internet op te halen bij het postkantoor. Dat kan alleen na 14.00 en ik ben na half 3 terug van rijles. Tegen half 4 moet ik weer de deur uit om naar mijn stage te gaan.![]()
Tot zover mijn baggerdag.En ondertussen nog niets aan huiswerk gedaan door het print gezeik.
Bizar. Als ik in de buurt was zou ik het wel voor je kunnen fixen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. Heb toen iets gedownload wat voor Vista zou moeten zijn. Maar ik kwam uiteindelijk op hetzelfde probeer. Via de hulpvraag zeg maar, kreeg ik als optie een cd rom te kopen. Nou, dan kunnen ze wat mij betreft de pot op.
ieuw!!! nee de thee bevredigde mijn behoefte al zodanig (gewone thee) dat mijn behoefte aan augurken weer over isquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef hardromacore het volgende:
[..]
He!
Denk aan leuke dingen...
Riagg ga je toch heen om sterker eruit te komen?
haha nee geen gespleten persoonlijkheid. stel je voor zeg!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Murm heb jij een gespleten persoonlijkheid?
Bedankt, maar dat is niet nodig. Als ik de tijd en zin heb dan ga ik nog weleens uitgebreid op zoek. Ik kan printen en kopiëren. Heb het programma zelden echt nodig maar toch. Irritant is het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Bizar. Als ik in de buurt was zou ik het wel voor je kunnen fixen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
haha nee geen gespleten persoonlijkheid. stel je voor zeg!
ja riagg is om er beter van te worden ja, maar het duurt zo lang. maargoed, intussen kan ik nog redelijk goed doorleven hoor, t is nou ook weer niet dat mijn leven in puin lig. Ik heb misschien een beetje adhd ofzo(gaan ze nu uitzoeken) olé! altijd lekker druk in mn hoofd... oh of zouden dat toch die stemmen zijn van die gespleten persoonlijkheid? gheghe....
hahahaha.... ik begin ook te twijfelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
hmm nou ik twijfel nog wel een beetje
hahaha ja dat ken ik, en dan precies van elk paar maar 1 sok pakken zodat je er nog niks aan hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef halfbearad het volgende:
Nou goed, ik ga proberen een even aantal sokken bijeen te zoeken voor een ritje in de wasmachine.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahaha.... ik begin ook te twijfelennou ja dan mogen ze dat onderzoeken als ze klaar zijn met adhd ok?
Ik ben Braziliaans Staatsburger. Natuurlijk komen wij het land inquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogen we't land in?
Qua grieppies en zo?
Dat ligt eraan. Ik heb van die enkelsokken en heb All Stars dus je ziet niet welke sokken je aanhebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja dat ken ik, en dan precies van elk paar maar 1 sok pakken zodat je er nog niks aan hebt.
maar wordt de ene sok niet boos op de andere omdat ze samen niet een goed paar zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik heb van die enkelsokken en heb All Stars dus je ziet niet welke sokken je aanhebt.Dus 2 enkeltjes die niet bij elkaar horen, trek ik toch aan.
Okéquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:Boringggggg. Ik moet zo 2 uur lang een workshop volgen. Die mensen hier begrijpen er écht niets van
Maar buiten dat:![]()
Deze Wendy?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Okéik accepteer haar wel die wendy niet
* Nouk84 schudt de hand van Psychonikeoquote:
boks ouwe!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 schudt de hand van Psychonikeo
quote:
ja die Wendyquote:
Missie mislukt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik moest er toch iets leuks van proberen te maken?
je weet nog helemaal niks?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Zo, we gaan SQL proberen te leren met 0,0 voorkennis en zonder leraar of begeleiding.
Succes!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Zo, we gaan SQL proberen te leren met 0,0 voorkennis en zonder leraar of begeleiding.
Ah ja dat moet je doen is leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Een goede vriend!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
google is altijd een goede leraar geweest voor iedereen
Waarom Waaarrooooom Waarommmmmquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was wel een hele waslijst, klacht gegrond zeg ik![]()
En een leraar !!quote:
Als je hulp nodig hebt roep je maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |