Ik heb fansquote:
quote:
Mja ik ook wel....quote:
in principe?quote:
Morgen! Niet geweldig, daar dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen Singles! Hoe is het hier?
Amigo!quote:
Ja prima! Ik ben net wakker, ga zo douchen en dan naar de UvT om te lezen. Ik heb een heel schema gemaakt met dingen die ik nog moet doen & ik wil natuuuurlijk niet achter lopenquote:
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
En nu voel ik me oud met al die jonkies hier
ach je bent heus niet de oudste denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Zozo, klinkt fanatiek!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja prima! Ik ben net wakker, ga zo douchen en dan naar de UvT om te lezen. Ik heb een heel schema gemaakt met dingen die ik nog moet doen & ik wil natuuuurlijk niet achter lopen
Oke... Ik hoop dat je er iets aan hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
@auto... ga er vandaag ff over praten met mijn psychiater
Soms heb ik mijn buienquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Zelf ik voel me oudquote:
Kom maar langs, dan zal ik je weer jong laten voelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
jij hebt mooie leeftijd... niet te jong voor mij en ook niet ouder dan ikquote:
Leuk is die hèquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet het er niet te dik opsmeren natuurlijk.
Goedemorgen!quote:
QFT.quote:
Anders had je dubbel pech gehad natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben dan wel een broekie, maar niet gek
Mannen van rond de 20 ideaal? Niet voor mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef hardromacore het volgende:
Dat zal vast komen omdat de mannen van rond de 20 ideaal/levendig etc zijn![]()
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders had je dubbel pech gehad natuurlijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen van rond de 20 ideaal? Niet voor mij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nu
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hebt mooie leeftijd... niet te jong voor mij en ook niet ouder dan ik
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
Als je maar wel begrijpt dat jij degene bent die wat mist nu
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.
Dat was ik niet + hij was jonger.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trouwens onlangs wel eens een meet gehad met een broekie van 19.. Echt dat was niet te doen
ze vind het niet erg... en ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik een homo zou kennen die zo openlijk achter me aanzat terwijl ik gewoon hetero ben, zou ik dat heel erg vermoeiend vinden.
Ik heb nog nooit het gevoel gehad iets te missen aan het een 20-24 jarigequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
Google is your friendquote:
nee rival, zou te makkelijk zijn.......quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik vind dat we dit niet over ons heen kunnen laten gaan.
Ik zou het juist als compliment opvatten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Google is your friend![]()
Quoted for Truth
You don't know what you got till it's gonequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het gevoel gehad iets te missen aan het een 20-24 jarige
Inderdaad, we gaan wel samen naar het bordeelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Rauw onze leeftijdscategorie wordt wel gepest,
ik vind dat we dit niet over ons heen kunnen laten gaan.
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een complimentquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou het juist als compliment opvatten.
GMTAquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, we gaan wel samen naar het bordeel
geen indruk achtergelaten dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Grappig. Ze zijn van onze basisschool op hyves bezig om een reunie te organiseren (die oooit komt) Maar ik zit te twijfelen of ze iemand niet vergeten. Kan alleen niet op z'n naam komen en heb nog wel verkering met hem gehad en was de eerste jongen waarmee ik echt gezoend heb
There is no sucht thing as negative publicityquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een compliment
Tis al wel weer 11/12 jaar geleden, dusjah.quote:
Das wel een erg mooi aanbod als ik het goed heb wat je bedoeld CGquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik je weer jong laten voelen
Nouk en ik kennen elkaar wel iets beter dan de opmerkingen die ik hier schrijf op fok naar haar toe.... en ik heb allang aan haar gevraagd of ze het vervelend vind.... aangezien ik nog steeds dit soort aandacht geeft hiero kan je je conclussie vast zelf wel trekkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
als je straks iets ouder bent zie je niet elke vorm van aandacht direct als een compliment
Boeit 't jou wat dan, als 'n oud wijf je niet moet.quote:
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze vind het niet erg... en ja dat weet ik
Af en toe ben ik best liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Das wel een erg mooi aanbod als ik het goed heb wat je bedoeld CG
nee, maar bordeel nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Boeit 't jou wat dan, als 'n oud wijf je niet moet.![]()
*doet deur op slot.
Het doel van mijn post was dan ook absoluut niet om jouw aandacht richting nouk te bekritiseren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk en ik kennen elkaar wel iets beter dan de opmerkingen die ik hier schrijf op fok naar haar toe.... en ik heb allang aan haar gevraagd of ze het vervelend vind.... aangezien ik nog steeds dit soort aandacht geeft hiero kan je je conclussie vast zelf wel trekken
aahhh zeg dat dan gelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het doel van mijn post was dan ook absoluut niet om jouw aandacht richting nouk te bekritiseren!
quote:
Iets wat je nooit hebt gehad kun je niet missenquote:
quote:
Civ!quote:
Ik zelf ook, vandaar de "geruststelling"quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhh zeg dat dan gelijk!(overigens ben ik best defensief ingesteld)
Als je dat lief noemt...quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf ook, vandaar de "geruststelling"
Inderdaadquote:
Ja, hardloopwedstrijdje!quote:
er zijn meerdere gradaties natuurlijkquote:
Klopt, maar die manier waarop ik het las is gewoonquote:
Ja, weet je al zeker dat je dat gaat doen?quote:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
??quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, weet je al zeker dat je dat gaat doen?
Whoei! Ik ben trots op je!quote:
Aan de muur hangende Delfsblauwe tegeltjes uitspraakquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."
Moet je nagaan hoe lief ik ben dat ik mij aan hem wil schenken, zodat hij zich jong gaat voelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Klopt, maar die manier waarop ik het las is gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
AMC-Loop, 's morgensquote:
Weet ik nog niet, dat beslis ik daarnaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
AMC-Loop, 's morgens![]()
[..]
Weet ik nog niet, dat beslis ik daarna
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je nagaan hoe lief ik ben dat ik mij aan hem wil schenken, zodat hij zich jong gaat voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeur dan ook niet op anderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Aan de muur hangende Delfsblauwe tegeltjes uitspraak
maar dat was wat ik ging doen maar ik was te lui om er nog meer bij te typen.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Oh was ik aan het zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zeur dan ook niet op anderen
Had ik door het gezeur helemaal niet meer door
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.quote:
Dat beslis ik zaterdagmiddag, om half 3. Of ik de A2 of de A9 op rijd.quote:
Ik bied me aan voor die lekkere exotische links, keer wat andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, pakken jullie die Mexicaanse Mokkels?
Pak ik mijn knapperd in 't midden
Ondanks de tattoo kies ik voor rechtsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, pakken jullie die Mexicaanse Mokkels?
Pak ik mijn knapperd in 't midden
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.
Wedstrijdjes?quote:
Voel me nogal kut vandaag, en als dat zo blijft tot zaterdag kom ik niet.quote:
het was toch jouw idee??? waarom zou je niet komen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel zin maar weet niet of ik kom.
Oke...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voel me nogal kut vandaag, en als dat zo blijft tot zaterdag kom ik niet.
Nou, dan zijn ze nu alle 3 gereserveerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ondanks de tattoo kies ik voor rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |