quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb al helemaal zin in deze vrouw in mijn UIgoed om te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
precies en anders kunnen we altijd wat aanreiken..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gijs_ zal al wel een leuke foto hebben voor dat award denk ik zo
Dat altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies en anders kunnen we altijd wat aanreiken..
ik een spammer!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
De Varkensgriep- award!!
Ik verkies... Psychonikeo vanwege het gespamDe Zurab Khizanishvili- award!!
Ik verkies nr 1 Kostas Papadaskalopoulos.
Het is gewoon de meest tongbrekende naam die erbij zitquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Psychonikeo het volgende:
En kies je nou gewoon voor je eigen speler! Schande!!
hehe.. als dat jouw mening is, dan moet je dat ook gewoon zeggen inderdaad..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon de meest tongbrekende naam die erbij zit
En dus spammenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. als dat jouw mening is, dan moet je dat ook gewoon zeggen inderdaad..
Ik wilde alleen ff een beetje stennis schoppen
De avatars zijn al klaar ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gijs_ zal al wel een leuke foto hebben voor dat award denk ik zo
Ik denk dat we er over anderhalve week ook wel uit zijnquote:
Dat maakt voor de plaatjes niks uit toch ?quote:
Je maakt er geen animated gif van samen met de avatar die die persoon al heeft?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat maakt voor de plaatjes niks uit toch ?
weet ik, maar volgens mij is jouw avatar een animated gif met je awards en originele avatarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Namen van winnaars staan niet in de avatar.
Je moest er zelf gifjes van maken vorig seizoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weet ik, maar volgens mij is jouw avatar een animated gif met je awards en originele avatar
Op verzoek uiteraard!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je maakt er geen animated gif van samen met de avatar die die persoon al heeft?
ahh.. dat is mij dan ontschoten..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je moest er zelf gifjes van maken vorig seizoen.
de avatars waren toch al klaar? En nu zeg je dat je de avatar plaatjes dan ook nog moet makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op verzoek uiteraard!Net als de vorige keer, maar als ik dan ook nog de avatar plaatjes moet maken...
Vorig seizoen heeft Gijs mijn gifje anders prima gemaakt hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je moest er zelf gifjes van maken vorig seizoen.
Ach, als je het nog snapt is ie niet eens zo beroerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de avatars waren toch al klaar? En nu zeg je dat je de avatar plaatjes dan ook nog moet maken
ik snap wel wat je bedoeld, maar je uitleg is erg beroerd
haha maar je snapt wel wat ik bedoelde toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je het nog snapt is ie niet eens zo beroerd![]()
mja misschien geleuter van mij dan weer, maar is het niet handiger om te zeggen dat de winnaars een avatar aanreiken dat je dat sowieso doet?quote:De plaatjes zijn dus al af, de mensen die een animated gif willen en het zelf niet kunnen, kunnen dat na de uitreiking even vragen, dan wil ik dat best doen!
Het plaatje op zich zou ook al prima een avatar kunnen zijn toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
mja misschien geleuter van mij dan weer, maar is het niet handiger om te zeggen dat de winnaars een avatar aanreiken dat je dat sowieso doet?
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het plaatje op zich zou ook al prima een avatar kunnen zijn toch?
Sommige mensen willen of kunnen zelf met het plaatje weer zelf een avatar maken naar eigen smaak, dus nee... dat is niet handiger!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om je even extra aan het werk te zetten
Die is al zo goed als vergeven volgens mij. En terecht trouwens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik twijfel voor mijn stemmen eigenlijk alleen nog over de wikipedia-award....
volgens mij met twee nn omdat je altijd meerdere mieren neukt, tenminste ik welquote:
mja op vrouwen na neuk jij alles of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij met twee nn omdat je altijd meerdere mieren neukt, tenminste ik wel
sterker nog, zelfs vrouwen heb ik geneukt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja op vrouwen na neuk jij alles of niet?
Jij viespeukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sterker nog, zelfs vrouwen heb ik geneukt!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Je heet Vullie of niet hequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Puala het volgende:De Alex Ferguson - award!!
Ik verkies... GotC
Wat lief!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja joh, ienemienemutte en toen kwam die d'r uit
Hoe kan jij 4843 toeschouwers kwijt in een stadion van 1200 plaatsen?quote:De Telstar/Eindhoven/Fortuna/Omniworld- award!!
In de periode van 01-02-2009 tot 04-05-2009 trok mijn stadion in enkel competitiewedstrijden gemiddeld 4843 toeschouwers op een totale capaciteit van 1200 plaatsen, dit is reken zelf maar uit %
das gezellig johquote:Op maandag 11 mei 2009 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan jij 4843 toeschouwers kwijt in een stadion van 1200 plaatsen?minimaal met zn 4e op 1 stoel.
Ja joh, lekker klef allemaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan jij 4843 toeschouwers kwijt in een stadion van 1200 plaatsen?minimaal met zn 4e op 1 stoel.
Fuck, kut pcquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En toen gooide je de hele post maar weg...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan kun je je fout herstellen en nu mij ienemienemutten
Ik zal van de week ook nog even spammen met een Nieuwsbrief in HT zelf!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
is dat ook niet redelijk traditioneel? Maar misschien wat meer promoten in het normale topic?
Bedankt voor uw stem, deze antwoorden zullen worden verwerkt en we hopen u graag te zien bij de feestelijke uitreiking!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem, deze antwoorden zullen worden verwerkt en we hopen u graag te zien bij de feestelijke uitreiking!
kan gebeuren. Daardoor mocht ik lekker streng mailen in ieder gevalquote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
Thanks voor de ingame mail, had hem een beetje gemist
We stemmen helemaal niet anoniemquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Volgens mij is de Koei-Award nog nooit zo anoniem gekozen. En ik had volgens mij naar Gijs ooit eens best leuek awards per PM verstuurd. Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Unaniemquote:Op maandag 11 mei 2009 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Kut, hoe heet dat woord nou.
Lijkt er wel opquote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
Met recht de koei aan t winnen dus Lyzio
Ach ik heb ze niet geteld maar ik heb een grote kans op de Link en ja das nou ook niet echt een compliment. Net als mn Joker award van vorig seizoenquote:
Elke award is een compliment.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb ze niet geteld maar ik heb een grote kans op de Link en ja das nou ook niet echt een compliment. Net als mn Joker award van vorig seizoen
vervuld het je ook niet een beetje met trots?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb ze niet geteld maar ik heb een grote kans op de Link en ja das nou ook niet echt een compliment. Net als mn Joker award van vorig seizoen
Stiekem misschien toch wel een heel klein beetje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vervuld het je ook niet een beetje met trots?
Misschien moet je er in je ideeën iets meer rekening mee houden dat niet iedereen ajax fan isquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Volgens mij is de Koei-Award nog nooit zo unaniem gekozen. En ik had volgens mij naar Gijs ooit eens best leuek awards per PM verstuurd. Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien moet je er in je ideeën iets meer rekening mee houden dat niet iedereen ajax fan is![]()
Dan heeft er tenminste nog iemand bij jullie verstand van voetbal!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Behoorlijk niet!
Alleen jammer datwel Ajax-supporter is
Nederlandse voetbal teams...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft er tenminste nog iemand bij jullie verstand van voetbal!
Das dan ook een belofte die lang heeft stand gehoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
mijnhoudt gelukkig gewoon niet van voetbal
had mezelf beloofd om degene die ik liefheb nooit als smiley af te beelden, maar ik kon het niet laten dit keer
het is eenmaligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das dan ook een belofte die lang heeft stand gehouden![]()
Gaat het al zo goed? Je twijfels zijn ongegrond gebleken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
mijnhoudt gelukkig gewoon niet van voetbal
had mezelf beloofd om degene die ik liefheb nooit als smiley af te beelden, maar ik kon het niet laten dit keer
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 malig of 10 malig of zelfs 1000 malig. Je belofte is al gebroken
ik twijfel niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat het al zo goed? Je twijfels zijn ongegrond gebleken?
Beter toch! Ik ben blij voor je!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor zover ik begrepen heb niet
maar vervuilen we nu dit awards topic niet verschrikkelijk?
Namen kun je veranderen. Gaat om het ideequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien moet je er in je ideeën iets meer rekening mee houden dat niet iedereen ajax fan is![]()
En dat niet iedereen zijn hele wedstrijdarchief af wil om erachter te komen of ie in aanmerking komt voor een award! Maar de award van de minste toeschouwers was ook jouw idee toch?
Ligt in het buitenland en bij jou in de regioquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik om Roda geef?
Verkeerd gedacht dus...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ligt in het buitenland en bij jou in de regio
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ligt in het buitenland en bij jou in de regio
nou ja het leek me op zich logisch dat je bent voor de club uit de regio waarin je bent opgegroeid/waar je woont..quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Ja, lekker. Dan zou ik nu met Fortuna in m'n maag gesplitst zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |