Namen kun je veranderen. Gaat om het ideequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien moet je er in je ideeën iets meer rekening mee houden dat niet iedereen ajax fan is![]()
En dat niet iedereen zijn hele wedstrijdarchief af wil om erachter te komen of ie in aanmerking komt voor een award! Maar de award van de minste toeschouwers was ook jouw idee toch?
Ligt in het buitenland en bij jou in de regioquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik om Roda geef?
Verkeerd gedacht dus...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ligt in het buitenland en bij jou in de regio
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het leek me op zich logisch dat je bent voor de club uit de regio waarin je bent opgegroeid/waar je woont..quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Ja, lekker. Dan zou ik nu met Fortuna in m'n maag gesplitst zitten.
Dat is voor mensen die niet verder kunnen kijken dat de gemeentegrenzen ja. Mensen die denken dat na 8,3 KM gereden te hebben het einde van de wereld komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het leek me op zich logisch dat je bent voor de club uit de regio waarin je bent opgegroeid/waar je woont..
ik zat niet echt zo kortzichtig te denken..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die niet verder kunnen kijken dat de gemeentegrenzen ja. Mensen die denken dat na 8,3 KM gereden te hebben het einde van de wereld komt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zat niet echt zo kortzichtig te denken..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het leek me op zich logisch dat je bent voor de club uit de regio waarin je bent opgegroeid/waar je woont..
Nouja t einde van de wereld.... Iig is daar wel de landsgrens imoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die niet verder kunnen kijken dat de gemeentegrenzen ja. Mensen die denken dat na 8,3 KM gereden te hebben het einde van de wereld komt.
Heb je die strontbak al eens gezien wat voor een stadion door moet gaan?quote:
als je in Limburg woont wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Geboren en getogen Nootdorper! Hup RKDEO!!!
![]()
[..]
Nouja t einde van de wereld.... Iig is daar wel de landsgrens imo
Dan snap ik niet dat je voor jouw begrippen fan bent van het buitenlandse Ajax...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Geboren en getogen Nootdorper! Hup RKDEO!!!
![]()
[..]
Nouja t einde van de wereld.... Iig is daar wel de landsgrens imo
om toch nog maar even hier op in te gaan (en dus te happenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Roda was dan wel de eerste club waarbij ik naar een wedstrijd ben geweest (seizoenskaart gehad zelfs 3 jaar achter elkaar), ik ben er nooit fan geweest. Het was voor mij meer om met vrienden onder elkaar te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om toch nog maar even hier op in te gaan (en dus te happen).. het heeft te maken met het feit dat je waarschijnlijk dan het eerst zo'n club bezoekt en daar een band mee krijgt..
De stemmen die nu zijn geweest zijn geteld, dat scheelt weer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Arme Gijs_ Die ziet straks de nominaties niet meer... :$
Duur grapje om met vrienden bij elkaar te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Roda was dan wel de eerste club waarbij ik naar een wedstrijd ben geweest (seizoenskaart gehad zelfs 3 jaar achter elkaar), ik ben er nooit fan geweest. Het was voor mij meer om met vrienden onder elkaar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |