abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68998324
Drama!
Ikverdomme.
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:08:54 #177
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_69002356
For the love of god, update, ik wil weten hoe het afloopt!

Oh en alsjeblieft..laat haar NIET ineens alles omdraaien en jou de schuld geven, of jou ervan beschuldigen te jaloers of beklemmend te zijn!!
pi_69002686
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:

Je kunt een mens niet temmen.
Vrouwen wel.
pi_69002853
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja. Niets wat je er niet uit kan rammen met een strijkijzer! .
Oh ja. Want toen bleef hij ineens wel.
pi_69003439
Tja ik wil de fokker niet met lege handen laten staan maar wat ik gister toch van haar gehoord heb daar schrik je wel even van. Eigenlijk zo erg dat ik het hier niet eens anoniem wil vertellen.
Gister erg lang met haar gepraat. En het is uitgekomen op een Zero Tolerance beleid.
Ik heb haar meerdere keren voor het blok gezet met de tekst dit moet zo en zo en anders is het uit.

Tja we zullen zien...
pi_69003509
Ze is dus al meerdere keren vreemdgeweest?
-edit- Nee vast niet, dan zou je het wel vertellen hier.
pi_69003515
Vriendin houdt erg van aandacht. Teveel of ligt het aan mij?

ja het ligt aan jou

donderdag 14 mei 2009 @ 08:50:58 #183
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69004508
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 06:17 schreef plafondtegel het volgende:
Tja ik wil de fokker niet met lege handen laten staan maar wat ik gister toch van haar gehoord heb daar schrik je wel even van. Eigenlijk zo erg dat ik het hier niet eens anoniem wil vertellen.
Gister erg lang met haar gepraat. En het is uitgekomen op een Zero Tolerance beleid.
Ik heb haar meerdere keren voor het blok gezet met de tekst dit moet zo en zo en anders is het uit.

Tja we zullen zien...
Ach, kom op. PM het me anders.. Ik hou mn bek verder wel, maar ben toch wel ff heel nieuwsgierig nu...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:58:25 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69004671
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh ja. Want toen bleef hij ineens wel.
Iig zolang ie buiten westen was!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:06:40 #185
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69004858
zo erg dat je 't niet eens anoniem wil vertellen hier? Dus je opent een topic, vraagt om advies, en dan na het gesprek geef je geen informatie meer?

Dat is niet tof
Breitling - Instruments for Professionals
pi_69004905
Even for the record je bent anoniem he. Eerst vraag je om advies en dan krijgen we een raadseltje waar we niks mee kunnen.
pi_69005004
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
zo erg dat je 't niet eens anoniem wil vertellen hier? Dus je opent een topic, vraagt om advies, en dan na het gesprek geef je geen informatie meer?

Dat is niet tof
Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven en ik heb het gesprek ook erbij benoemt.. Maar er zijn details bij gekomen die nogal erg zijn. Waar ik mij voor schaam, en waarvoor misschien die anonieme identiteit in gevaar kan komen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:21:34 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69005225
Vertel dan maar gewoon de algemene strekking .
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:25:18 #189
16180 CoolGuy
pi_69005307
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:12 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven en ik heb het gesprek ook erbij benoemt.. Maar er zijn details bij gekomen die nogal erg zijn. Waar ik mij voor schaam, en waarvoor misschien die anonieme identiteit in gevaar kan komen.
Jongen, doe nou niet zo moeilijk, vertel 't nou gewoon, want afgaande op je OP...zo veel mensen hebben die situatie in die kroeg niet mee gemaakt, dus als jouw vrienden dat toevallig gelezen hebben weten ze nu toch al wel dat jij een vriend van hun bent, aangezien ze zelf die situatie hebben zien gebeuren.

We hebben hier allemaal mee zitten leven en mee zitten denken, wij hebben godverdomme recht op iets meer dan dit!!
pi_69006127
Waar schaam je je nou voor. Vind ze je pik te klein ofzo?

Vertel!
Live out of your imagination, not your history.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:28:26 #191
200052 Empje
Fuck yeah
pi_69007046
Is het zo erg? Het zal heus wel wat meevallen! Doe je verhaal gewoon, je hebt inmiddels al zoveel steun gehad hier
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:41:58 #192
16180 CoolGuy
pi_69007504
ja nou, ik kan me niet echt voorstellen wat er nou aan de hand is dat zo erg is. Ik bedoel, veel erger dan de dingen die hij beschreven heeft kan 't toch niet worden zou je zeggen.

tenzij....tenzij die gozer die naar Nederland komt een relatie heeft met haar en zij eigenlijk vreemd gaat met TS! *spannend muziekje* Of ze is vroeger een vent geweest, of ze is zo amicaal met jongens omdat ze vroeger verkracht is, of of of...

tja, dr zijn zoveel dingen te bedenken

maar ik wil niets bedenken, ik wil gewoon het hele verhaal horen!
pi_69008029
Je laat mensen meedenken met jou situatie, mensen steken energie om je te helpen maar uiteindelijk krijgen ze niet te weten waar ze voor adviseren.
Beetje zelfde idee als een spannend boek lezen en als je naar een paar maanden eindelijk richting het einde komt de laatste paar pagina's weg zijn.

Anoniem ben je zowiezo hier, niemand die je kent en als je (wat ik denk) bang bent om herkend te worden door mensen uit je omgeving wie zegt dat jij het bent die hier gepost heeft?
Ik zou me daar niet druk om maken en je verhaal vertellen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:24:35 #194
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_69009162
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 06:17 schreef plafondtegel het volgende:
Laat eens zien dat je een ruggengraat hebt! Ze zit te flirten, ze gaat zelfs verder dan flirten. Je geeft aan er niet gelukkig mee te zijn, zij in tranen en beloofd beterschap. Maar intussen gaat ze vrolijk verder. En jij stelt een ultimatum? Dat ultimatum is allang geweest en je hebt je weer laten bedriegen. Het enige wat je nu hebt bereikt, is dat ze het nog anoniemer gaat doen. Ze heeft van jou een waarschuwing gekregen dat ze vooral alles mag doen, zolang jij er maar niet achter kan komen.

Het is heel makkelijk: vertrouw je haar? Vertrouw je haar compleet, geen enkele twijfel? Denk je dat ze over 10 jaar nog steeds bij je is, dat ze in al die tijd niet meer flirt met anderen, geen "hou van jou" tekstjes stuurt naar andere mannen? Als er ergens twijfel is, maak het gelijk uit. Hou de eer aan jezelf, je zit nu eigenlijk te wachten tot zij het uitmaakt. Dat wil ze, dat wil ze de hele tijd zelfs. Ze zit alleen te wachten tot er een vent is die haar meer kan bieden dan jij (en ja, die zal ook na een tijdje ingeruild worden voor een ander). Ze wil die aandacht, zoveel mogelijk. En die krijgt ze, elk moment van de dag. En zit ze even zonder, dan heeft ze jou toch nog, want je loopt maar achter haar aan.

Ze weet je te manipuleren, ze heeft blijkbaar zulke erge beschuldigingen geuit, dat jij je nu schuldig voelt (anders had je het hele verhaal wel verteld). Is dat niet gek, dat zij zich nergens schuldig over voelt (laat je niet wijsmaken dat het anders is door die geacteerde tranen), maar jij wel?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_69011078
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:12 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven
Alles is al gezegd, als er geen nieuwe informatie bij komt heb ik er niets meer aan toe te voegen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:35:57 #196
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69011637
My guess:
Zonder dat TS het wist, had zijn vriendin nog een relatie met zijn voorganger, toen ze met hem begon te klooien.

Just a hunch.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:40:43 #197
154880 Bolter
Awesomeness
pi_69011778
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef drijfhout het volgende:
My guess:
Zonder dat TS het wist, had zijn vriendin nog een relatie met zijn voorganger, toen ze met hem begon te klooien.

Just a hunch.
Maar waarom zou hij zich daar dan voor schamen? Ik zou 't gelijk afkappen om niet zoals haar vorige vriend te eindigen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:43:30 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69011877
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alles is al gezegd, als er geen nieuwe informatie bij komt heb ik er niets meer aan toe te voegen.
Idd, we zijn geen filantropische instelling TS!
pi_69012420
Ik wed dat ze een zielig verhaal heeft opgehangen.
pi_69013603
Ik heb het hele topic (nog) niet doorgelezen maar ik vind je verhaal heeeeel herkenbaar. Ik zelf heb een 'vriendin' die ook dit soort gedrag vertoont. Ze heeft al 6 jaar een relatie maar kickt zo ontzettend op mannelijk aandacht dat wanneer je met haar bent en er komt een piemel in beeld dan is ze verdwenen. Ze is dan ook al een paar keer vreemd gegaan binnen haar relatie, een welbekende knipperlicht relatie. Ik wil je hier niet mee bang maken hoor maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ze nooit zal veranderen. Ik ken haar al 10 jaar en ik heb vaak gedacht dat ze eindelijk was veranderd maar ELKE keer weer verandert ze als er een man voorbij komt.
...and that's the way the cookie crumbles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')