Oh ja. Want toen bleef hij ineens wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja. Niets wat je er niet uit kan rammen met een strijkijzer!.
Ach, kom op. PM het me anders.. Ik hou mn bek verder wel, maar ben toch wel ff heel nieuwsgierig nu...quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:17 schreef plafondtegel het volgende:
Tja ik wil de fokker niet met lege handen laten staan maar wat ik gister toch van haar gehoord heb daar schrik je wel even van. Eigenlijk zo erg dat ik het hier niet eens anoniem wil vertellen.
Gister erg lang met haar gepraat. En het is uitgekomen op een Zero Tolerance beleid.
Ik heb haar meerdere keren voor het blok gezet met de tekst dit moet zo en zo en anders is het uit.
Tja we zullen zien...
Iig zolang ie buiten westen was!quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh ja. Want toen bleef hij ineens wel.
Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven en ik heb het gesprek ook erbij benoemt.. Maar er zijn details bij gekomen die nogal erg zijn. Waar ik mij voor schaam, en waarvoor misschien die anonieme identiteit in gevaar kan komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
zo erg dat je 't niet eens anoniem wil vertellen hier? Dus je opent een topic, vraagt om advies, en dan na het gesprek geef je geen informatie meer?
Dat is niet tof
Jongen, doe nou niet zo moeilijk, vertel 't nou gewoon, want afgaande op je OP...zo veel mensen hebben die situatie in die kroeg niet mee gemaakt, dus als jouw vrienden dat toevallig gelezen hebben weten ze nu toch al wel dat jij een vriend van hun bent, aangezien ze zelf die situatie hebben zien gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:12 schreef plafondtegel het volgende:
[..]
Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven en ik heb het gesprek ook erbij benoemt.. Maar er zijn details bij gekomen die nogal erg zijn. Waar ik mij voor schaam, en waarvoor misschien die anonieme identiteit in gevaar kan komen.
Laat eens zien dat je een ruggengraat hebt! Ze zit te flirten, ze gaat zelfs verder dan flirten. Je geeft aan er niet gelukkig mee te zijn, zij in tranen en beloofd beterschap. Maar intussen gaat ze vrolijk verder. En jij stelt een ultimatum? Dat ultimatum is allang geweest en je hebt je weer laten bedriegen. Het enige wat je nu hebt bereikt, is dat ze het nog anoniemer gaat doen. Ze heeft van jou een waarschuwing gekregen dat ze vooral alles mag doen, zolang jij er maar niet achter kan komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:17 schreef plafondtegel het volgende:
Gister erg lang met haar gepraat. En het is uitgekomen op een Zero Tolerance beleid.
Ik heb haar meerdere keren voor het blok gezet met de tekst dit moet zo en zo en anders is het uit.
Alles is al gezegd, als er geen nieuwe informatie bij komt heb ik er niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:12 schreef plafondtegel het volgende:
[..]
Het kan nog steeds gewoon ontopic blijven
Maar waarom zou hij zich daar dan voor schamen? Ik zou 't gelijk afkappen om niet zoals haar vorige vriend te eindigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef drijfhout het volgende:
My guess:
Zonder dat TS het wist, had zijn vriendin nog een relatie met zijn voorganger, toen ze met hem begon te klooien.
Just a hunch.
Idd, we zijn geen filantropische instelling TS!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alles is al gezegd, als er geen nieuwe informatie bij komt heb ik er niets meer aan toe te voegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |