abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68878285
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:19 schreef AcidTrance het volgende:
Ik had ook zo'n vriendin er was niks aan de hand, mannelijke vrienden waren het gewoon. Tot ik haar hand in hand met een gozer door een drukke winkelstraat zag lopen.

Nou ze kon het krijgen, ik heb haar en die gozer publiekelijk voor schut gezet ze stond te trillen op der benen.

Naderhand nooit meer wat van gehoord overigens

Zijn van die types als je ze ergens mee confronteerd (wat dan ook) gaan ze janken en er een heel drama van maken om je een schuldgevoel te geven. Ook al kunnen ze lulle als brugman uiteindelijk liegen, bedriegen ze toch wel.
Zou je even precies de gebeurtenis willen vertellen?
Beneath the gold, bitter steel
pi_68906487
In mijn geval had ze in het begin enkele mannelijke vrienden. Ik als moderne man laat mij niet kennen en ik heb helemaal geen bezwaar als ze een keer uitgaat met groepen waar die mannen zich in bevinden. Ik ben ook niet jaloers aangelegd ofzo, ik dacht als we elkaar vertrouwen is er niks aan de hand.

Overigens heb ik het over een relatie die misschien circa 5 maanden heeft geduurd. Ze had altijd veel mannelijke vrienden, de reden was dat ze niet met meiden kon opschieten. "misschien kunnen die meiden niet met jou opschieten" dacht ik wel eens.

Op een bepaald moment werd dat afspreken van kwaad tot erger, er werd met exen afsproken en andere wildvreemde kerels (via chat volgens mij). Als ik bij haar was ging de telefoon tig keren over de eene jongensnaam na de andere kwam voorbij. Als je er na vroeg werd er vaag over gedaan. Bij mij gingen er toen al diverse alarmbellen rinkelen. Op dat moment heb ik voor mijzelf een stap teruggedaan, beetje de kat uit de boom kijken en alles van een afstand zo neutraal mogelijk bekijken. Je weet natuurlijk al dat het einde in zicht is.

Ik studeerde en werkte veel partime in de avonduren. Als ik wilde langskomen bij haar moest dit allemaal op afgesproken tijden. Zomaar even tussendoor langskomen dat was uit de boze "rara wat zou daar achter zitten" Steeds als de bovenstaande dingen weer gebeurde en ik vroeg er naar kreeg ik als antwoord "er is niet aan de hand" je vertrouwd mij niet met als gevolg dat ik het allemaal weer heb gedaan drama-queen spelen, janken etc....

Zo was er opeens weer een kerel die ze had leren kennen (via wat werd niet echt duidelijk) ze zouden als vrienden op een vrijdagavond wat gaan eten. Yeah right In mijn achterhoofd wist ik al dat het niet pluis was. De volgende ochtend moest ik ff naar de stad wat dingen halen, omdat zij daar ook woont dacht ik eens laat ik is ff bellen dat ik ff langs zou komen. Er werd heel vreemd opgenomen "ja ik moet zo weg ik heb geen tijd" ik vraag ben je alleen? "ja ik ben alleen maar moet nu ophangen" Dan niet dacht ik, dus ik ging op weg naar de stad.

Tot mijn verbazing loop ik door de winkelstraat en wat zie ik een stelletje hand in hand waarvan ik de vrouwelijke kant toch ernstig goed ken Zij dacht natuurlijk van laat ik net doen alsof ik gek ben, nou dacht het ff niet.

Ik er naartoe lopen "wat is dit?" ff een flinke scene neerzetten die kerel stond er bij als een lulletje deed helemaal niks. Ze kon amper nog praten "ja het ging al een tijd niet meer tussen ons"
Oh? Omdat ik nogal duidelijke praatte zag je allemaal omstanders kijken Ik heb gezegd dat ik niks meer met haar te maken wil hebben en ben weer doorgelopen.

Dat van naar de stad gaan heb ik bewust gedaan, de confrontatie opzoeken. Mijn gevoel zei duidelijk dat er iets nie klopte, dat het zo is gelopen in die winkelstraat verbaasd mij nu nog wel eens Als dat niet was gebeurd had ik waarschijnlijk een onaangename verrassing bij haar thuis gehad.

Ten tijden van dit alles wist ik allang waar ik aan toe was. Ik kan me voorstellen als dit gebeurt bij een relatie van een x aantal jaren dat de reactie heel wat anders zal zijn. Om het af te maken die gozer zal na dat zogenaamde etentje waarschijnlijk bij haar hebben geslapen en vanalles hebben gedaan.

Sindsdien nooit meer wat van vernomen, gezien, geroken.... dat ze maar onder een steen mag wegrotten.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_68907315
Dat is ook wat zeg, maar gelukkig had je het al door. Er zijn zoveel van die mensen die je dat maar gewoon flikken.
Haters gonna hate.
  maandag 11 mei 2009 @ 17:04:19 #129
82136 Xennia
gekroond
pi_68910401
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is ook wat zeg, maar gelukkig had je het al door.
Al?
pi_68943717
Het lijkt er sterk op dat je vriendin het matras van het dorp is
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:02:29 #131
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_68947538
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:18 schreef AcidTrance het volgende:
In mijn geval had ze in het begin enkele mannelijke vrienden. Ik als moderne man laat mij niet kennen en ik heb helemaal geen bezwaar als ze een keer uitgaat met groepen waar die mannen zich in bevinden. Ik ben ook niet jaloers aangelegd ofzo, ik dacht als we elkaar vertrouwen is er niks aan de hand.

Overigens heb ik het over een relatie die misschien circa 5 maanden heeft geduurd. Ze had altijd veel mannelijke vrienden, de reden was dat ze niet met meiden kon opschieten. "misschien kunnen die meiden niet met jou opschieten" dacht ik wel eens.

Op een bepaald moment werd dat afspreken van kwaad tot erger, er werd met exen afsproken en andere wildvreemde kerels (via chat volgens mij). Als ik bij haar was ging de telefoon tig keren over de eene jongensnaam na de andere kwam voorbij. Als je er na vroeg werd er vaag over gedaan. Bij mij gingen er toen al diverse alarmbellen rinkelen. Op dat moment heb ik voor mijzelf een stap teruggedaan, beetje de kat uit de boom kijken en alles van een afstand zo neutraal mogelijk bekijken. Je weet natuurlijk al dat het einde in zicht is.

Ik studeerde en werkte veel partime in de avonduren. Als ik wilde langskomen bij haar moest dit allemaal op afgesproken tijden. Zomaar even tussendoor langskomen dat was uit de boze "rara wat zou daar achter zitten" Steeds als de bovenstaande dingen weer gebeurde en ik vroeg er naar kreeg ik als antwoord "er is niet aan de hand" je vertrouwd mij niet met als gevolg dat ik het allemaal weer heb gedaan drama-queen spelen, janken etc....

Zo was er opeens weer een kerel die ze had leren kennen (via wat werd niet echt duidelijk) ze zouden als vrienden op een vrijdagavond wat gaan eten. Yeah right In mijn achterhoofd wist ik al dat het niet pluis was. De volgende ochtend moest ik ff naar de stad wat dingen halen, omdat zij daar ook woont dacht ik eens laat ik is ff bellen dat ik ff langs zou komen. Er werd heel vreemd opgenomen "ja ik moet zo weg ik heb geen tijd" ik vraag ben je alleen? "ja ik ben alleen maar moet nu ophangen" Dan niet dacht ik, dus ik ging op weg naar de stad.

Tot mijn verbazing loop ik door de winkelstraat en wat zie ik een stelletje hand in hand waarvan ik de vrouwelijke kant toch ernstig goed ken Zij dacht natuurlijk van laat ik net doen alsof ik gek ben, nou dacht het ff niet.

Ik er naartoe lopen "wat is dit?" ff een flinke scene neerzetten die kerel stond er bij als een lulletje deed helemaal niks. Ze kon amper nog praten "ja het ging al een tijd niet meer tussen ons"
Oh? Omdat ik nogal duidelijke praatte zag je allemaal omstanders kijken Ik heb gezegd dat ik niks meer met haar te maken wil hebben en ben weer doorgelopen.

Dat van naar de stad gaan heb ik bewust gedaan, de confrontatie opzoeken. Mijn gevoel zei duidelijk dat er iets nie klopte, dat het zo is gelopen in die winkelstraat verbaasd mij nu nog wel eens Als dat niet was gebeurd had ik waarschijnlijk een onaangename verrassing bij haar thuis gehad.

Ten tijden van dit alles wist ik allang waar ik aan toe was. Ik kan me voorstellen als dit gebeurt bij een relatie van een x aantal jaren dat de reactie heel wat anders zal zijn. Om het af te maken die gozer zal na dat zogenaamde etentje waarschijnlijk bij haar hebben geslapen en vanalles hebben gedaan.

Sindsdien nooit meer wat van vernomen, gezien, geroken.... dat ze maar onder een steen mag wegrotten.
wat n kkhoer
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:03:57 #132
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68949797
quote:
Zo'n stel dat luidkeels midden in een drukke winkelstraat hun perikelen staat uit te vechten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_68952639
quote:

nu gaat het zo lijken alsof elk meisje dat mannelijke vrienden heeft uiteindelijk ook haar liefje zal bedriegen ..
ik heb ook veel mannelijke vrienden (zeker niet alleen mannelijke maar toch veel) maar dit zijn echt gewoon vrienden
mensen uit de studentenclub waar ik gedoopt ben,
enja dit jaar waren er veeeeeeeeel meer jongens dan meisjes
resultaat: ik heb veel meer vrienden dan vriendinnen
maar dat wil niet zeggen dat ik mijn liefje zou bedriegen ..
pi_68953504
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:37 schreef _LotT het volgende:

[..]

nu gaat het zo lijken alsof elk meisje dat mannelijke vrienden heeft uiteindelijk ook haar liefje zal bedriegen ..
ik heb ook veel mannelijke vrienden (zeker niet alleen mannelijke maar toch veel) maar dit zijn echt gewoon vrienden
mensen uit de studentenclub waar ik gedoopt ben,
enja dit jaar waren er veeeeeeeeel meer jongens dan meisjes
resultaat: ik heb veel meer vrienden dan vriendinnen
maar dat wil niet zeggen dat ik mijn liefje zou bedriegen ..
'fuckbuddy'
pi_68954406
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Disorder het volgende:

[..]

'fuckbuddy'
zolang ik geen liefje heb kan dit toch geen kwaad?
mijn 'fuckbuddy' is dan ook de enige met wie ik seks heb
pi_68954605
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef _LotT het volgende:

[..]

zolang ik geen liefje heb kan dit toch geen kwaad?
mijn 'fuckbuddy' is dan ook de enige met wie ik seks heb
Het is alleen een beetje grappig dat jij zegt dat je heel goed mannen als vrienden kunt hebben en in een ander topic schrijft dat je er seks mee hebt.
pi_68954904
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het is alleen een beetje grappig dat jij zegt dat je heel goed mannen als vrienden kunt hebben en in een ander topic schrijft dat je er seks mee hebt.
ja ook niet met elke mannelijke vriend (leek mij wel duidelijk aan gezien het om een fuckbuddy ging,
anders heb je geen fuckbuddy maar ben je gewoon een slet
pi_68958175
Jullie dachten toch niet dat het verhaal al klaar was...

Nee tuurlijk niet. Het gezeik gaat vrolijk door.
Ik had al eerder gehad over die internet vriend van haar die haar haar bf noemt.

Nou van het weekend daar nog over gehad. Was ze niet blij mee, want we hebben het daar al eens over gehad. Maar dat had mij toen niet gerustgesteld nadat ik las dat hij dus graag samen op een hotelkamer zat met haar.
Nou ze gaf toen aan dat ze wel iets gevoeld had voor hem maar dat dat nu niet meer zo is. Dat leek ook wel het geval als ik zo de berichten zag die ze terug stuurde.

Op zon hyve, myspace, pagina stuurde ze vandaag een tik. Die ze volgens mij dacht dat prive zo zijn maar groot op haar pagina staat. De tik is "ik hou van je". What the fuck!!!

Ik kan haar deze avond niet bereiken voor een goede reden van haar (ga ik niet verder op in). Maar ik kan haar dus pas morgen weer spreken. In de tussentijd spookt dit lekker in mijn kop.

Ben er niet blij mee. Als ze weet dat het mij niet lekker zit waarom gaat ze er dan mee door?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:50:24 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_68959273
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef plafondtegel het volgende:

Ben er niet blij mee. Als ze weet dat het mij niet lekker zit waarom gaat ze er dan mee door?
Het kan haar geen ruk schelen wat jij voelt, ze volgt haar eigen lusten. Jammer maar waar.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:52:31 #140
82136 Xennia
gekroond
pi_68959403
quote:
Nee hoor, dat was jij die dat dacht.
quote:
Ik had al eerder gehad over die internet vriend van haar die haar haar bf noemt.

Nou van het weekend daar nog over gehad. Was ze niet blij mee, want we hebben het daar al eens over gehad. Maar dat had mij toen niet gerustgesteld nadat ik las dat hij dus graag samen op een hotelkamer zat met haar.
Nou ze gaf toen aan dat ze wel iets gevoeld had voor hem maar dat dat nu niet meer zo is. Dat leek ook wel het geval als ik zo de berichten zag die ze terug stuurde.

Op zon hyve, myspace, pagina stuurde ze vandaag een tik. Die ze volgens mij dacht dat prive zo zijn maar groot op haar pagina staat. De tik is "ik hou van je". What the fuck!!!

Ik kan haar deze avond niet bereiken voor een goede reden van haar (ga ik niet verder op in). Maar ik kan haar dus pas morgen weer spreken. In de tussentijd spookt dit lekker in mijn kop.

Omdat ze geen respect voor jouw gevoelens heeft en drijft op aandacht.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:01:48 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_68959936
tvp voor de afloop
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:07:59 #142
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_68960214
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef fs180 het volgende:
tvp voor de afloop
ik heb een donkerbruin vermoeden......

pi_68960462
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt er sterk op dat je vriendin het matras van het dorp is
Heb je 't adres gevonden?
pi_68960628
Lol, je wilt het niet maar bent wel het jaloerse vriendje. Relax man, praat ook met andere meiden
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:17:47 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68960641
quote:

ok ik pas mijn mening wel aan, ik denk dat je de juiste keuze wel gaat maken. Succes.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68960969
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:38 schreef plafondtegel het volgende:

Ik denk dat het onvermijdelijk is er eens goed over te praten. En onvermijdelijk dat ze iets moet veranderen. Ik voel gewoon dat ik dit niet lang ga trekken. Ik moet je ook zeggen dat ik haar niet 100% vertrouw. Ook al is ze zo anti vreemdgaan als het maar kan. .
Zo anti dat je er achterdochtig van word!
Ik zou maar eens heel goed met haar gaan praten.
Ehm.......
pi_68960999
Zowiezo onvermijdelijk nog een gesprek daarover te hebben.. Ok ze zal we gek van mij worden.. Tja sorry ik ben ook ik.. en blijkbaar kan ik hier niet tegen en lijk ik het ook niet te kunnen veranderen.
In het gesprek zal ik duidelijker moeten zijn en minder sugarcoaten... Dat gesprek kan best wel naar aflopen maarja.. denk beter voor beide. Het is alleen frustrerend dat ik moet wachten tot morgen.. het zit mij dwars en het wil eruit.
pi_68961053
Ben wel erg nieuwsgierig wat ze terug gaat zeggen op die ik hou van je die ze naar hem stuurde.
pi_68961075
Zulke mutsen moet je gelijk voor het blok zetten.
pi_68961119
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef plafondtegel het volgende:
Zowiezo onvermijdelijk nog een gesprek daarover te hebben.. Ok ze zal we gek van mij worden.. Tja sorry ik ben ook ik.. en blijkbaar kan ik hier niet tegen en lijk ik het ook niet te kunnen veranderen.
In het gesprek zal ik duidelijker moeten zijn en minder sugarcoaten... Dat gesprek kan best wel naar aflopen maarja.. denk beter voor beide. Het is alleen frustrerend dat ik moet wachten tot morgen.. het zit mij dwars en het wil eruit.
Sorry hoor maar ik vind dat je terecht jaloerse gevoelens hebt. Wat zij allemaal voor fratsen uithaalt vind ik écht niet normaal,, ook je laatste update,,ik vind dat echt not-done..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')