Argentinië heeft kwaliteit genoeg zelfs als Messi niet in vorm is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef borisz het volgende:
Hij kan Argentinie wereldkampioen maken, als hij niet in vorm is dan wordt het een kwartfinale max.
ja, Nederland ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Argentinië heeft kwaliteit genoeg zelfs als Messi niet in vorm is.
Ik ken geen enkele voetballer die op al die vlakken uitmuntend is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad erg overschat maar desalniettemin de beste dribbelaar die er momenteel op de velden rond loopt. Voor de rest vind ik hem maar zo zo. Zijn schot, overzicht, dominantie en passend vermogen zijn wel goed maar niet uitmuntend ofzo.
Zijn overzicht en passend vermogen zijn zeer zeker wel uitmuntend. UItstekend schot ook:quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad erg overschat maar desalniettemin de beste dribbelaar die er momenteel op de velden rond loopt. Voor de rest vind ik hem maar zo zo. Zijn schot, overzicht, dominantie en passend vermogen zijn wel goed maar niet uitmuntend ofzo.
Mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef Klopkoek het volgende:
Jawel, C. Ronaldo.
Overzicht, kopsterk, hard schot. Veel meer allround dan Messi.
Hahahahha Ronaldo en overzicht. Zijn overzicht is echt niets om over naar huis te schrijven. Dramatische passing ook. Slechte instelling als het niet lukt. Fuck off, Messi > Ronaldo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef Klopkoek het volgende:
Jawel, C. Ronaldo.
Overzicht, kopsterk, hard schot. Veel meer allround dan Messi.
De laatste tijd is er niet veel 'beste' aan hoor, Spanje is de absolute favoriet in mijn ogenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Klopkoek het volgende:
Denk dat het met Argentinië zo zal aflopen:
Het gebeurt zelden dat het beste team wint en het wordt statistisch weer eens tijd dat Duitsland weltmeister wordt.
Hoe bedoel je, selectief beeld.quote:
Was ook eerder bedoeld om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, selectief beeld.
Ik ga proberen bovenstaand bericht niet te vergeten..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo is dit seizoen niet beter dan Messi geweest maar wel:
Ronaldo 07/08 > Messi 08/09
Whahahhaha wat een onzin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Toen had Ronaldo wat pipo effect aan zijn zijdequote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef Chadi het volgende:
Elke bal die hij bewust of onbewust raakte was een goal.
Zidane was een echte grote. Misschien wel een van de grootste. In mijn ogen beter dan onze argentijnse vriend Diego.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
Beiden kunnen toch niet tippen aan Zidane in zijn glorietijd
Laat staan de echte groten.
Inderdaad. Ik vond het ook een mooi doelpunt.quote:
Een 7 is het wel naar mijn mening. Toch een belangrijk doelpunt waardoor de wedstrijd beslist werd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
Uitstekende kopbal, maar als je zijn invloed op de wedstrijd bekijkt zou ik hem niet meer dan een 7 geven.
Klikquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Messi heeft gewoon alweer gefaald.
Ach hij huilde toen hij gewonnen gehad, C. Ronaldo doet het meestal als ze verloren hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:04 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat Messi zo'n huilie was.
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:35 schreef Burakius het volgende:
C. Ronaldo is absoluut een betere speler dan Messi. Ronaldo kan vrije trappen nemen, afstandschoten heeft veel meer snelheid en de zelfde balvastheid. Verder heeft hij een goede lengte en kan ook goed koppen. Hoe kun je nou Messi vergelijken met C. Ronaldo. Ronaldo > Messi.
Want Ronaldo heeft zo'n geweldige techniek? Nee dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef Toivonen het volgende:
[..]
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is.
Ik snap niet waroom mensen denken dat Ronaldo gaat falen bij real?
Engelse competetie is veel harder en moeilijker dan de spaanse en daar dolde ronaldo iedereen uit
in england is het fysiek zo zwaar... Spanje is meer techniek etc, niet zo hard als de Engelse.
Ronaldo gaat nu bij een technishe competetie spelen, en dat wordt alleen maar makkelijker voor hem.
Hij wordt de beste speler die real ooit gehad heeft , en hij wordt de beste speler ooit in de Primera division.
Ja, beste techniek dat een speler kan hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:36 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Want Ronaldo heeft zo'n geweldige techniek? Nee dus.
Gast kan alleen maar scharen. Hij passeert alleen een tegenstander op snelheid & kracht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ja, beste techniek dat een speler kan hebben.
Heeft Cristiano.. Hij heeft alles, dribbeltechniek, techniek en show techniek
Ging prima, combinaties tussen die twee verliepen soepel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:13 schreef Solstice1 het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien, hoe speelt ie samen met Zlatan?
Ik versta er alleen niks vanquote:
quote:Messi moet nu 250 miljoen kosten
Lionel Messi en Barcelona lijken elkaar voor het leven te hebben gevonden. De onbetwiste sterspeler van de Azulgrana zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, dat hem tot 2016 speler van de Spanjaarden moet maken. Zijn vorige verbintenis, die nog doorliep tot de zomer van 2014, lijkt vooral opengebroken te zijn om geïnteresseerde clubs af te schrikken; de afkoopsom bedraagt nu 250 miljoen euro.
Om het vorige contract van de Argentijnse aanvaller af te kopen moesten geïnteresseerde partijen 150 miljoen euro ophoesten. Gezien de toegenomen financiële daadkracht van enkele Europese topclubs, meende het bestuur van Barcelona er goed aan te doen om daar nog eens 100 miljoen aan transfervergoeding bovenop te gooien. De interesse van clubs als Internazionale en Manchester City kan daarmee meteen weer de ijskast in.
De 22-jarige Messi kwam al in 2001, als veertienjarige jongetje, terecht in de jeugdopleiding van de Catalanen. In het seizoen 2004/05 werd hij onder Frank Rijkaard voor het eerst bij het eerste gehaald, waarvoor hij dat jaar nog debuteerde. In de daaropvolgende jaren werd er steeds vaker een beroep op hem gedaan, om langzaam maar zeker uit te groeien tot de absolute leider van de Spaanse grootmacht.
Afgelopen seizoen beleefde La Pulga zijn finest moment in het paars-blauwe tricot. In de Champions League-finale tegen Manchester United zorgde hij met een rake kopbal voor de 2-0, waardoor Barcelona uiteindelijk voor de derde keer in de historie beslag legde op de belangrijkste Europese voetbalbeker. Hij heeft daarnaast ondanks zijn jonge leeftijd al 41 interlands voor Argentinië achter zijn naam staan.
nee, daar istie een kwartje waardquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal vast niet komen door zijn goede wedstrijden in het het nationaal team
moet je wat beter oplettenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb hem verschillende keren live zien spelen en ik denk niet dat ik hem ooit heb zien scoren
Hoe oud was ie toen ie wegging uit Argentinië ?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hoor, hij scoort nooit in belangrijke wedstrijden in Argentinie
En toch niet gepresteerd in Argentinië ?quote:
Barcelona speelt in dienst van Messi, bij Argentinië wordt hij heel anders gebruikt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch niet gepresteerd in Argentinië ?
Das nu net het probleem, want hij denkt in Argentinie dat hij de beste is terwijl hij bij Barca niet kan tippen aan zowel Xavi als Iniestaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef frits22 het volgende:
bij argentinie moeten ze ook in dienst van messi spelen met hingauin er om heen
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch niet gepresteerd in Argentinië ?
dit slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nu net het probleem, want hij denkt in Argentinie dat hij de beste is terwijl hij bij Barca niet kan tippen aan zowel Xavi als Iniesta
Totaal niet te vergelijken, want Messi speelt op een andere positie dan Xavi en Iniesta.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nu net het probleem, want hij denkt in Argentinie dat hij de beste is terwijl hij bij Barca niet kan tippen aan zowel Xavi als Iniesta
Oh neequote:
Oh nee Diego, jij bent toch niet een van die typische zeik-argentijnen die zelfs niet blij zijn met die ene kluif die ze af en toe word toegeworpen? Come on man, we hebben een van de beste spelers ter wereld. Als hij niet rendeert in het nationale elftal dan is dat niet zijn schuld maar de schuld van het systeem, de ondermaats presterende spelers om hem heen en de enorme druk van een heel volk mensen als jij die hem niet willen accepteren 'omdat hij niet het volkslied zingt' en dat soort crap.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerkingquote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat ik wat meer wedstrijden van Messi heb gezien in albiceleste dan al die andere kenners
Messi hangt in Argentinie gewoon de enganche uit en wil 5 man voorbij wat hem nooit lukt terwijl hij in Barcelona alleen maar op een balletje hoeft te wachten vanaf rechts en hij zo wordt vrijgespeeld dat hij vrijwel altijd 1 op 1 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |