abonnement Unibet Coolblue
pi_68810668
Ik vind het grappig hoe de spelers met de grootste reputaties ter wereld het altijd moeilijk hebben tegen Chelsea . Of je nou Messi, Gerrard of Cristiano Ronaldo heet. Statusbrekertje dat Stamford Bridge. Alleen Ronaldinho deed het geregeld goed.

Komt mooi uit want ik vind dat individuele spelers te vaak boven de teamprestatie worden gezet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:01:30 #27
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_68810711
Het antwoord daarop is: anti-voetbal en beinvloedbare scheidsrechters.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68811076
Dat is weer een heel andere discussie. Wat ik veel interessanter vind is de vraag waarom er om de periode wel bepaalde spelers zijn die door pers en publiek worden neergezet als halfgoden die niets fout kunnen doen en als je dan ook maar iets van kritiek hebt, je aangekeken wordt alsof water brandt.

Ik wil die spelers niet te kort doen, want ze staan ook weer niet voor niets in de aandacht. Maar ik vind het dan wel altijd leuk om even advocaat van de duivel te spelen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68811425
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Klopkoek het volgende:
Denk dat het met Argentinië zo zal aflopen:


Het gebeurt zelden dat het beste team wint en het wordt statistisch weer eens tijd dat Duitsland weltmeister wordt.
De laatste tijd is er niet veel 'beste' aan hoor, Spanje is de absolute favoriet in mijn ogen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:26:12 #30
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_68817792
quote:
Hoe bedoel je, selectief beeld.

Ik ga proberen bovenstaand bericht niet te vergeten..
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_68818319
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef di0r1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, selectief beeld.

Ik ga proberen bovenstaand bericht niet te vergeten..
Was ook eerder bedoeld om reacties uit te lokken

Messi en Ronaldo zijn gewoon niet te vergelijken. Ronaldo is de absolute ster van Man Utd en bovendien een begenadigde speler en kan wedstrijden in zijn 1tje beslissen. Messi ook, maar heeft kwalitatief betere spelers achter en naast zich spelen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68836362
C. Ronaldo is absoluut een betere speler dan Messi. Ronaldo kan vrije trappen nemen, afstandschoten heeft veel meer snelheid en de zelfde balvastheid. Verder heeft hij een goede lengte en kan ook goed koppen. Hoe kun je nou Messi vergelijken met C. Ronaldo. Ronaldo > Messi.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68838378
Ronaldo is dit seizoen niet beter dan Messi geweest maar wel:

Ronaldo 07/08 > Messi 08/09
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68843272
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo is dit seizoen niet beter dan Messi geweest maar wel:

Ronaldo 07/08 > Messi 08/09
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:07:38 #35
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68843897
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo is dit seizoen niet beter dan Messi geweest maar wel:

Ronaldo 07/08 > Messi 08/09
Whahahhaha wat een onzin.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_68846661
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo is dit seizoen niet beter dan Messi geweest maar wel:

Ronaldo 07/08 > Messi 08/09
Toen had Ronaldo wat pipo effect aan zijn zijde

Elke bal die hij bewust of onbewust raakte was een goal.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:55:44 #37
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_68857325
Dat van de balvastheid van Ronaldo snap ik niet zo... Hij gaat toch een stuk minder makkelijk zijn mannetje voorbij is mijn idee. Ik zie hem zelden echte passeerbewegingen doen waarbij zijn verdediger voorbij gaat (als ik het mis heb laat het dan zien ).

Maar voor de rest is hij op alle vlakken beter dan Messi (voetballend gezien dan he? het lijdt geen twijfel dat Ronaldo een lul van een vent is met zijn potsierlijke Ferrari).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68857373
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:07 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Whahahhaha wat een onzin.
Een andere mening is niet gelijk onzin.
Ik ben het met de post van mcyodogg eens
  zondag 10 mei 2009 @ 01:31:41 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68862199
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef Chadi het volgende:

Elke bal die hij bewust of onbewust raakte was een goal.


Elke voetballer heeft weleens zo'n (onverklaarbare) periode.

Ik heb zelf al vorige seizoen geroepen dat het onmogelijk is dat hij dat seizoen nog eens gaat evenaren, dat seizoen was echt een geste, extraordinair.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 10 mei 2009 @ 13:15:16 #40
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_68868567
Beiden kunnen toch niet tippen aan Zidane in zijn glorietijd


Laat staan de echte groten.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68868796
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
Beiden kunnen toch niet tippen aan Zidane in zijn glorietijd


Laat staan de echte groten.
Zidane was een echte grote. Misschien wel een van de grootste. In mijn ogen beter dan onze argentijnse vriend Diego.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:39:45 #42
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_68869118
Maradona heeft als nare noot dat hij voor zo'n grote voetballer weinig grote prijzen heeft gewonnen maar ik denk toch echt dat hij beter was dan Zidane. Platini zei ooit iets over een voetbal en een sinaasappel...

En dan moet je ook bedenken dat Maradona in een hardere tijd leefde waarin verdedigers zonder veel problemen aanvallers het ziekenhuis in mochten schoppen. Vandaar dat Maradona ook naar de mafiaclub Napoli ging, dan kijkt men wel uit om zijn dure benen te vernielen Bovendien was Mardona met een verrotte enkel ook op het WK1990 van grote waarde en dat zegt toch wel iets. Met onze grote Hollandse vriend Kluivert was het direct afgelopen toen zijn knie door Milito aan gruzelementen werd getrapt, om maar wat te noemen. Die bleef daar altijd last van houden en was daarna niks meer.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68870246
Ik begrijp je punt wel alleen vind ik buiten het geweld om het huidige voetbal veel sneller en de ruimtes veel kleiner en de teams spelen erg goed. Zidane heeft constant laten zien dat hij zich uit elke situaite kon redden. Ik vind hem een veel completere en betere voetballer dan Maradona.

In 86 heb ik van hem genoten en iedereen wilde of Maradona zijn of Buruchaga Want samen waren ze een goed koppel. Maar als ik dan zie wat Zidane daarna heeft laten zien in de CL en in de eind toernooien dan is dat gewoon veel meer dan wat Maradona heeft laten zien. Maradona heeft voornamelijk gedomineerd in 86 en bij Napoli samen met Careca.
pi_69473838
Hij kan ook koppen en hoe .
pi_69473936
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij kan ook koppen en hoe .
Inderdaad. Ik vond het ook een mooi doelpunt.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_69474008
Geweldige voetballer zeg .. wat een inzicht zeg en altijd net ruimte om de actie te maken .. dit is een hele grote en hij wordt nog beter
pi_69474038
Uitstekende kopbal, maar als je zijn invloed op de wedstrijd bekijkt zou ik hem niet meer dan een 7 geven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:20:03 #48
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69474529
Messi heeft gewoon alweer gefaald. Tegen Bayern, Chelsea en nu tegen Manchester was Iniesta tien keer waardevoller. Als je echt een grote voetballer bent dan ben je gewoon de beste.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69477370
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
Uitstekende kopbal, maar als je zijn invloed op de wedstrijd bekijkt zou ik hem niet meer dan een 7 geven.
Een 7 is het wel naar mijn mening. Toch een belangrijk doelpunt waardoor de wedstrijd beslist werd.
Geniaal hoe hij gewoon doorspeelde nadat hij die bal had verloren en er gefloten was.
Ik wist alleen niet dat Messi zo'n huilie was.
pi_69479017
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Messi heeft gewoon alweer gefaald.
Klik !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')