Iets zegt me dat je een grootverbruiker van drugs bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:40 schreef krootje het volgende:
Nou ja okay ik sta hier ergens tussen... [ afbeelding ] Iedereen nog steeds van mening 'zo weinig mogelijk'?
Iets zegt me dat jij zelf een grootverbruiker bent van drugs.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een grootverbruiker van drugs bent
tevensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef krootje het volgende:
Awe! *knuffelt belasting wezenloos* .. dat ik dát nog eens ging zeggen...![]()
Ik ben geen grootverbruiker nee. Een keertje een pilletje op een feestje zo eens in de zoveel maanden vind ik wel eens leuk als je het echt wil weten. Maar ik ben niet het type junk.
Ik ga voor dat meisje met dat zwart geruite jurkje aan. Hoewel, die met die zonnebril in dat rode jurkje is ook best wel lievvquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:40 schreef krootje het volgende:
Nou ja okay ik sta hier ergens tussen... [ afbeelding ] Iedereen nog steeds van mening 'zo weinig mogelijk'?
Op mij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef krootje het volgende:
I feel so loved![]()
Wie gaat er nog meer naar ibiza volgende maand? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Meld 2e week juni zit ik er...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef krootje het volgende:
I feel so loved![]()
Wie gaat er nog meer naar ibiza volgende maand? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef krootje het volgende:
[..]
En hey die kerel heb mijna dezelfde tatoo als ik op mijn rug O.O
Een tip is inderdaad dubbelzinnig. Een truck is echter gewoon een vrachtwagen, en geen truc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn we weer compleet.
Lekker flauw
Space, Bora Bora.. en dan de volgende dag naar de Pachaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Space, en daarna naar Bora Bora. Om wakker te worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |