juiste eraquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef ScottTracy het volgende:
Claudia Schiffer?
yesquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Cindy Crawford
Kanonnen, wat snelquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Dom DeLuise?
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg niet eens de kans om de vraag te lezen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:41 schreef macondo het volgende:
Hoogervorst
Wat is ie snel zeg!quote:
Welke ziekte?quote:is een erfelijke aandoening die bepaalde delen van de hersenen aantast. De eerste symptomen openbaren zich meestal tussen het 35e en 45e levensjaar, maar kunnen ook eerder of later in het leven optreden. Zij uit zich o.a. in onwillekeurige (choreatische) bewegingen die langzaam verergeren, verstandelijke achteruitgang en een verscheidenheid van psychische symptomen. De ziekte leidt gemiddeld na een achttiental jaren tot de dood van de patiënt(e), meestal door bijkomende oorzaken zoals longontsteking.
RoofingBurner +1quote:
quote:is een opeenhoping van extracellulair vocht in weefsel
gadver, dat bedoel ik niet. Het is een zwelling zónder vermeerdering van het aantal cellen.quote:
quote:Bekende vormen vanzijn de zwelling van de huid bij een reactie op een muggenbeet of brandnetelsteek (urticaria) en het
van de onderbenen dat vele oorzaken kan hebben.
ook niet. Had niet verwacht dat deze zo moeilijk zou zijnquote:
we hebben een winnaar lezzer +1quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef macondo het volgende:
Dan ga ik voor Tromp!
quote:
Als ik het antwoord afkeur mag je meteen weer posten hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik mag maar één keer he? Ik had nog een reserve
Mijn tweede optie was 1990, dus dat was nog fouter geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het antwoord afkeur mag je meteen weer posten he
Lezzer kent zijn radioklassiekers!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |