Omdat t te laat is en ik t dan zonde van me vrije dag vindquote:
Kan Bami of Pizza ook?quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:10 schreef halfbearad het volgende:
Biefstuk en eieren voor ontbijt. Bij gebrek aan biefstuk, in ieder geval goed eten.
Ik heb daarmee nog eens in anderhalve dag 2600km gereden. Wel met pauzes uiteraard. En niet alleen.
het maakt mij niks uit hoor. Heb het ook wel eens geprobeert, maar om 6 uur sliep ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat t te laat is en ik t dan zonde van me vrije dag vind
Vandaar dus dit topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het maakt mij niks uit hoor. Heb het ook wel eens geprobeert, maar om 6 uur sliep ik.
Dat weet ik niet want ik ben geen diëtist. Wat ik wel weet is als je darmen teveel bezig zijn met verteren dat je erg moe kan worden. Bami kan denk ik nog wel, alhoewel je daar ook weer snel honger van krijgt. Pizza is voornamelijk vet en lastiger verteerbaar (dat kan lastig worden).quote:
Duhh, heb t al zovaak gedaan, kan t ook wel, maar de vorige keren werd t gewoon lastig in de na middag, dat wil ik nu voorkomen...quote:
geniaal tong :pquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste die dit probeerde reed in een zwarte Suzuki
Je bedacht je dat we je toch niet zouden geloven dus wijzigde je je post maar?quote:
Magnetronmaaltijden zijn niet echt optimaal. Vaak veel te zout. Hoe verser hoe beter, maar als je echt niks anders hebt zou je die kunnen proberen. Anders s'ochtends vroeg bij de appie wat versers halen en lekker koken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:14 schreef delano.888 het volgende:
En ik heb ook nog liggen (magnetronmaaltijd:)
"Prei stamppot, met spekjes en stroganoffburger"
Nee.quote:
Stel je aan zeg, vond t gewoon zonde om me dag te verpesten door pas om 4 uur te gaan slapen, laat me lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:53 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe kansloos, wakker blijven om het wakker blijvenJe bent net zon klein kutkind dat niet naar bed wil.
Je had ook gewoon om 3 uur naar bed kunnen gaan, om 9 uur eruit. Dan had je ons dit kuttopic bespaard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, vond t gewoon zonde om me dag te verpesten door pas om 4 uur te gaan slapen, laat me lekker
Jij kan ook gewoon je moeder gaan vervelen ipv mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je had ook gewoon om 3 uur naar bed kunnen gaan, om 9 uur eruit. Dan had je ons dit kuttopic bespaard.
En dat laatste gaat dus eeeecht niet lukken, dan druk ik de wekker enz weg, of als ik m aan de andere kant van de kamer zet, druk ik hem uit en loop ik slapend terug naar bed, en slaap ik verder...quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:26 schreef Sander het volgende:
Zoals al gezegd, een powernap van 20 minuten is echt geen probleem, als je jezelf maar uit bed kan sleuren.
of van die schitterende duifjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:18 schreef multigup het volgende:
mooie dolfijntjes had ik daar vroeger voor.....
Echt geniaal!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef JayJayy het volgende:
dus je wilde het liefst een nacht doorhalen, omdat als je zou slapen je een deel van je vrije dag zou missen? Dus in plaats van iets later, fris aan je dag te beginnen, heb je ervoor gekozen niet te slapen, zodat je de volle 12 uur met je brakke hoofd kan meemaken?
De ellende van een powernap vind ik altijd dat je jezelf de eerste 10 minuten veelal nog rotter voelt dan voordat je gaat slapen. Daarna ben ik altijd weer losquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:26 schreef Sander het volgende:
Zoals al gezegd, een powernap van 20 minuten is echt geen probleem, als je jezelf maar uit bed kan sleuren.
Laat hem nouquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef JayJayy het volgende:
dus je wilde het liefst een nacht doorhalen, omdat als je zou slapen je een deel van je vrije dag zou missen? Dus in plaats van iets later, fris aan je dag te beginnen, heb je ervoor gekozen niet te slapen, zodat je de volle 12 uur met je brakke hoofd kan meemaken?
Neehoor nog geen minuutquote:
Ahhhhh mijn eerste kop koffie.... ik bleef ook wakker toen de hele nacht. Kan ook komen door de anderhalve kilo suiker die er in zat om het drinkbaar te makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:12 schreef krootje het volgende:
Nou oke ff serieus dan. Ik werk vaak nachtdiensten dus ik denk dat ik wel een beetje weet hoe het werkt: Bezig blijven! En als je moe word, gewoon een rondje gaan lopen. In beweging blijven is the key! Als je gaat zitten en hangen dan word je wel moe, maar van een beetje beweging krijg je wel weer energie.
Niet vergeten: Vitamientjes en als je inkakt iets met suiker. Een mars ofzo helpt altijd prima als het even tegenzit. En juist omdat je noout koffiedrinkt... probeer het eens? Ik weet nog goed na mijn allereerste kop koffie kon ik de hele nacht niet slapen!
En lekker aan de diarree zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben vannacht ook opgebleven![]()
t gaat toppie, alleen mijn mond brandt van de energy drank.
Nou, genieten van je vrije dag manquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef delano.888 het volgende:
Whehe ik heb t nog gered zonder energy drink, maar mede omdat ik veel te moe ben om naar de supermarkt te fietsen
Heb net een uur hetzelfde level gedaan in hawx, stuk moeilijker en minder leuk als je moe bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nou, genieten van je vrije dag manLekker vermoeid fokken, heerlijk
Nou je t zegt, ik bedoelde eigenlijk vanaf t begin gewoon 1 nacht over slaan.quote:
Maar ben zoooo moequote:
Weet jij veel, misschien stond ik woensdagochtend wel om half 3 opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Helaas, TS heeft zijn doelstelling niet bereikt
Mogguhquote:
Nou daar ben ik blij omquote:
Je vraagt om de beste manier: dit is 'm. Vraag het dan níet.quote:
en dat is?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:32 schreef qbexy het volgende:
Wordt voor mij zaterdag op zondag..
Maar dan heb ik ook wat te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |