quote:Jammer dat Doutzen Kroes deze keus heeft gemaakt, schijnbaar heeft het succes in de modellenwereld haar 'blind' gemaakt.
Laten we hopen dat deze liefde zeer snel voorbij is en Doutzen Kroes snel een echte Germaanse man vind.
Hmm, iets klopt er niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef Fok_Fok het volgende:
nope, geen racist
maar ergens wel zonde dat juist deze nederlandse genen verloren gaan...
Ja want een relatie is voor altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef Fok_Fok het volgende:
nope, geen racist
Het is een Friezin, dus die genen mogen verloren gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef Fok_Fok het volgende:
nope, geen racist
Dat zeg ik. TS is racist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef Fok_Fok het volgende:
nope, geen racist
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef Fok_Fok het volgende:
hebben jullie net raymann is laat gezien?
wat vonden jullie van de vriend van doutzen
ik had het niet verwacht![]()
(niet rascistisch bedoeld)
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef Fok_Fok het volgende:
nope, geen racist
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:43 schreef Fok_Fok het volgende:
laten we hopen van niet...
er is misschien nog hoop voor mij (ben overigens puur germaans)
Jammer dat zo'n stormfront Nederlander, de d-tjes en t-jes regel nog niet zo goed beheerst... Van die types zouden we dit soort fouten toch niet mogen accepteren... Verloedering van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef Juup© het volgende:
Op Stormfront denkt iemand er dit van:
Jammer dat Doutzen Kroes deze keus heeft gemaakt, schijnbaar heeft het succes in de modellenwereld haar 'blind' gemaakt.
Laten we hopen dat deze liefde zeer snel voorbij is en Doutzen Kroes snel een echte Germaanse man vind.
Ik doe mijn best maar hoe kun je dit niet racistisch opvatten?quote:
dan ben je echt blind sorry...quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:25 schreef MdMa98 het volgende:
overigens, die foto van dumpert.. ben blij dat ze achter de camera als mooi word gezien.. irl is ze echt niet opvallend...sorry.
misschien moet je je lul dan een keertje schoonmaken danquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef MdMa98 het volgende:
een zwarte lul hoort niet in een blanke kut, punt uit.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:49 schreef Jimmie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_lucky_bastard.html
Mister ik-train-m'n-benen-niet...
Heb je d'r weer zo één die zijn masturbatiefantasieën versterkt door te beweren overal z'n hond vanaf te schoppen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:25 schreef MdMa98 het volgende:
overigens, die foto van dumpert.. ben blij dat ze achter de camera als mooi word gezien.. irl is ze echt niet opvallend...sorry.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
gewoon eentje als 10 in één dozijn dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |