Ik vind Heidi Klum tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoor
Ze zei toch ook "een beetje"quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, dat mag je bijna geen inkijk noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie heeft de foto weggehaald!
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer was wel iets voor de titel van het volgende topic.
![]()
Bij 5 pagina's is het bij mij vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Eigen schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Zou ik wel willen, maar voordat ik iets over de baby kon zeggen was de foto al weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Dat bedoelen we ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik zal wel weer even een spelfout maken, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Er valt inderdaad nog geen zinnig gesprek mee te voerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de baby niet zo veel aan. Te klein om er iets zinnigs van te kunnen zeggen.
Jeuk, kriebels. Ieuw, bah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap het ook nietWant jeuk is niet goed, maar ik denk dat we iets moeten denk in de trant van 'scratching an itch' ofzo?
Heb je al jeuk op je hoofd?quote:
Nee, ik heb mijn haar gewassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al jeuk op je hoofd?
Jij wel? Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |