quote:'Iets Te Veel Wij(n)' is de nieuwe single van Roosbeef. De single is afkomstig van het tweede album 'Omdat Ik Dat Wil', dat afgelopen jaar is verschenen via Excelsior Recordings.
In de videoclip kijkt zangeres Roos Rebergen ruim 4 minuten, haast onafgebroken in de camera. Daarmee mag ze zich rekenen tot een zeer selecte groep mensen. De zangeres kan haar ogen namelijk haast onnatuurlijk lang open houden, zonder te hoeven knipperen. Een buitengewone "prestatie" volgens oogarts M. Engelhardt. "De gemiddelde mens knippert, in ontspannen situatie, gemiddeld zo'n 22 keer per minuut. Verder knipperen vrouwen twee keer zoveel met hun ogen dan mannen dat doen. Ook mensen met lichte ogen knipperen vaker dan mensen met donkere ogen. Het feit dat Roos een vrouw is met lichte ogen maakt dit geval dus extra uitzonderlijk." aldus Engelhardt.
Op 17 februari viert Roos haar verjaardag met een optreden in Paradiso, Amsterdam. De dag daarvoor presenteert Roosbeef het album 'Omdat Ik Dat Wil' officieel in België met een optreden in de AB in Brussel. In februari gaat Roosbeef ook op toer langs Nederlandse en Belgische clubs.
Ik heb ook een kaartje, tot dan Ranja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Norrage het volgende:
Wellicht ga ik ook! Kunnen we samen gaan
Even kijken of ik kan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:33 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook een kaartje, tot dan Ranja!
Ik denk dat het vanwege een tryout misschien iets minder gepromoot wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
dacht dat het wel supersnel uit zou verkopen, maar nog niet dus.
Dat wel, maar het stond op Roos' facebook pagina en dan nog, seated concert in de Helling... hoeveel stoeltjes zouden daar inpassen? 250?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat het vanwege een tryout misschien iets minder gepromoot wordt.
Staat ondertussen ook in Delft, en de Melkweg...(en wat andere locaties) met deze tour.
Ben benieuwd of de hele ep zo ingetogen zal zijn. Ja, nieuwe 'Onder invloed', en ook eindelijk de cover die ze al een aantal keer live gespeeld heeft 'Leven van een kunstenaar'quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Erg ingetogen voor haar doenMaar wel mooi. We krijgen trouwens ook een nieuwe opname van Onder Invloed?
Nopequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de hele ep zo ingetogen zal zijn.
Ja, gaaf nummerquote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nope
Roosbeef - Vergis ik mij by excelsiorrecordings
Ik word er erg vrolijk van
Lekker energiek nummer ook, leuk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nope
Roosbeef - Vergis ik mij by excelsiorrecordings
Ik word er erg vrolijk van
Ik haat haar, alles wat ze tegenwoordig maakt vind ik goedquote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef ranja het volgende:
Track 3:
Roosbeef - Nu jij mij niet by excelsiorrecordings
Valt niet mee hè, fan zijn...quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat haar, alles wat ze tegenwoordig maakt vind ik goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |