Ik heb haar pas gezien in Delft op een fetstival, was niet slecht maar ook niet bijzonder tof. Die nieuwe EP nummers vind ik overigens wel wat beter dan het tweede album, maar ik geloof toch dat ik een beetje afgehaakt ben. Ze willen wel je hond... luister ik eigenlijk ook niet (zo vaak) meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef ranja het volgende:
Wow. Gewoon Wow. Eigenlijk moet alles wat ik verder kan zeggen in spoilertags voor mensen die het nog gaan zien. Dus nog een keer: wow.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Norrage het volgende:
Ik vind toch duidelijk leven van een kunstenaar het minste nummer. En Onder Invloed is als je er even aandachtig naar luistert wel echt heel schitterendEn de rest is gewoon fantasrtisch, Alleen 2 vind ik ook geniaal. Ik ben blij...ze begint echt zo ongeveer mijn aller-favoriete muziek te worden...echt
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Arn0 het volgende:
Wat een prachtige EP weerAlles wat ze doet is gewoon goud. Ik ben vrees ik net zoals Norrage verliefd
Ik vind van Eefje de Visser zo jammer dat ze niets nieuws lijkt te maken..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe groot zijn dit soort artistieke Nederlanders (Roos, eefje, spinvis etc...) nou eigenlijk in Belgie? Verkopen ze daar ook zo'n podium uit? Verkopen die cd's goed, wordt het op de radio gespeeld?
Interessante vraag, en eigenlijk valt het best goed mee. Natuurlijk kan Roosbeef geen zalentournee doen zoals in Nederland, maar als ze hier eens komt is er altijd wel interesse. De AB vorig jaar was uitverkocht, en haar laatste festivalpassage hier was ook drukbezochtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe groot zijn dit soort artistieke Nederlanders (Roos, eefje, spinvis etc...) nou eigenlijk in Belgie? Verkopen ze daar ook zo'n podium uit? Verkopen die cd's goed, wordt het op de radio gespeeld?
Dat album is nog pas net anderhalf jaar oud, en ze heeft al een hele tour gedaan met het album in volledig verschillende arrangementen....quote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik vind van Eefje de Visser zo jammer dat ze niets nieuws lijkt te maken..
True true, en ik heb haar ook wel een paar keer live gezien. Waarschijnlijk het album té grijs mijn vergetelheid in gedraaidquote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat album is nog pas net anderhalf jaar oud, en ze heeft al een hele tour gedaan met het album in volledig verschillende arrangementen....
Daar was eigenlijk mijn vraag op gebaseerd ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Interessante vraag, en eigenlijk valt het best goed mee. Natuurlijk kan Roosbeef geen zalentournee doen zoals in Nederland, maar als ze hier eens komt is er altijd wel interesse. De AB vorig jaar was uitverkocht, en haar laatste festivalpassage hier was ook drukbezochtSpinvis is nog populairder, speelde ook bij de Laatste Show vier avonden en verkoopt hier echt wel veel kleine zalen uit. Maar dit soort artiesten krijgen in de 'alternatieve' media evenveel aandacht als Belgische artiesten denk ik, dus vandaar. Eefje de Visser is natuurlijk best een nieuwe act, dus veel mensen kennen haar niet maar er is toch ook wel een niche voor. Had ook CD-presentaties hier dus ze wilt wel doorbreken in België, maar dat komt vast nog wel. Kan me niet voorstellen dat Roosbeef in '07 zo populair was als nu zeg maar.
Ik heb de indruk dat het als Belgische Nederlandstalig zingende artiest moeilijker is om in Nederland door te breken dan andersom
Wat hebben we toch veel leuke Nederlandse artiesten eigenlijk hequote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef warrel het volgende:
[..]
True true, en ik heb haar ook wel een paar keer live gezien. Waarschijnlijk het album té grijs mijn vergetelheid in gedraaid
Gelukkig hebben we ook Roosbeef, Spinvis, én de nieuwe EP van Janne Schra die nu ook op de luisterpaal staat!
Vergeet Guido Belcanto niet!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar was eigenlijk mijn vraag op gebaseerd ja.![]()
[..]
Wat hebben we toch veel leuke Nederlandse artiesten eigenlijk he
Maar Janne vind ik eigenlijk niet tellen, ik vind het juist erg bijzonder die artiesten die in het Nederlands zingenOok vandaar mijn vraag over Belgie. Welke andere leuke Nederlandstalig zingende artiesten hebben we eigenlijk, niet heel veel. Zeker ook niet andersom. Behalve Eva de Roovere ofzo
Geen idee, nog niet gehoord. Heb het momenteel te druk om nog een keer fatsoenlijk naar de platenzaak te gaan, maar dat is hopelijk over een weekje weer anders. Denk dat ik de EP dan ook ff meepak.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef Norrage het volgende:
Ik ken alleen Gorki van muziek, de rest nooit gehoord(wel van gehoord)
Wat vind je van de ep mm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |