abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:45:37 #226
13973 ranja
image means nothing
pi_116956214
Wow. Gewoon Wow. Eigenlijk moet alles wat ik verder kan zeggen in spoilertags voor mensen die het nog gaan zien. Dus nog een keer: wow.
pi_116956462
Ja laten we maar niet teveel spoileren, maar dat het fantastisch was staat vast :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:52:42 #228
13973 ranja
image means nothing
pi_116956774
Maar inderdaad, vooral veel liedjes. Bekende liedjes die toch anders klinken. Niet perse beter of minder maar anders.
En tussendoor een paar keer een verhaaltje op typische Roos manier.
pi_116957812
En hoe is de EP? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:08:16 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_116957932
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Norrage het volgende:
En hoe is de EP? :)
daar kom ik morgen pas aan toe :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:43:16 #231
159761 Arn0
Abbey Road
pi_116960424
Klinkt erg goed! Hopelijk komt ze hier nog eens in de buurt met de tour, ben nu wel erg benieuwd.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_116962987
Ze komt hier prima in de buurt maar niemand wil met me mee...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator dinsdag 18 september 2012 @ 23:30:24 #233
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_116963281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef ranja het volgende:
Wow. Gewoon Wow. Eigenlijk moet alles wat ik verder kan zeggen in spoilertags voor mensen die het nog gaan zien. Dus nog een keer: wow.
Ik heb haar pas gezien in Delft op een fetstival, was niet slecht maar ook niet bijzonder tof. Die nieuwe EP nummers vind ik overigens wel wat beter dan het tweede album, maar ik geloof toch dat ik een beetje afgehaakt ben. Ze willen wel je hond... luister ik eigenlijk ook niet (zo vaak) meer.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_116972592
Warum staat nu op de luisterpaal
pi_116972661
*O*
pi_116990037
Ik vind toch duidelijk leven van een kunstenaar het minste nummer. En Onder Invloed is als je er even aandachtig naar luistert wel echt heel schitterend O+ En de rest is gewoon fantasrtisch, Alleen 2 vind ik ook geniaal. Ik ben blij...ze begint echt zo ongeveer mijn aller-favoriete muziek te worden...echt :D
  woensdag 19 september 2012 @ 18:50:30 #237
13973 ranja
image means nothing
pi_116992134
Ok, de bedoeling is dus dat je de EP op 45 toeren draait.
Als je meer van mannenstemmen houdt is 33 toeren ook een aanrader 8)7
pi_117005337
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Norrage het volgende:
Ik vind toch duidelijk leven van een kunstenaar het minste nummer. En Onder Invloed is als je er even aandachtig naar luistert wel echt heel schitterend O+ En de rest is gewoon fantasrtisch, Alleen 2 vind ik ook geniaal. Ik ben blij...ze begint echt zo ongeveer mijn aller-favoriete muziek te worden...echt :D
:o
Maar snap het wel. Je houdt van haar of je haat haar muziek. Ik ken niemand die er tussenin zit.

De EP is weer goed btw.
pi_117008467
Wat een prachtige EP weer O+ Alles wat ze doet is gewoon goud. Ik ben vrees ik net zoals Norrage verliefd :@
pi_117008883
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Arn0 het volgende:
Wat een prachtige EP weer O+ Alles wat ze doet is gewoon goud. Ik ben vrees ik net zoals Norrage verliefd :@
O+

Hoe groot zijn dit soort artistieke Nederlanders (Roos, eefje, spinvis etc...) nou eigenlijk in Belgie? Verkopen ze daar ook zo'n podium uit? Verkopen die cd's goed, wordt het op de radio gespeeld?
pi_117009035
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

O+

Hoe groot zijn dit soort artistieke Nederlanders (Roos, eefje, spinvis etc...) nou eigenlijk in Belgie? Verkopen ze daar ook zo'n podium uit? Verkopen die cd's goed, wordt het op de radio gespeeld?
Ik vind van Eefje de Visser zo jammer dat ze niets nieuws lijkt te maken..
I will take the sun in my mouth
pi_117009175
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

O+

Interessante vraag, en eigenlijk valt het best goed mee. Natuurlijk kan Roosbeef geen zalentournee doen zoals in Nederland, maar als ze hier eens komt is er altijd wel interesse. De AB vorig jaar was uitverkocht, en haar laatste festivalpassage hier was ook drukbezocht :) Spinvis is nog populairder, speelde ook bij de Laatste Show vier avonden en verkoopt hier echt wel veel kleine zalen uit. Maar dit soort artiesten krijgen in de 'alternatieve' media evenveel aandacht als Belgische artiesten denk ik, dus vandaar. Eefje de Visser is natuurlijk best een nieuwe act, dus veel mensen kennen haar niet maar er is toch ook wel een niche voor. Had ook CD-presentaties hier dus ze wilt wel doorbreken in België, maar dat komt vast nog wel. Kan me niet voorstellen dat Roosbeef in '07 zo populair was als nu zeg maar.

Ik heb de indruk dat het als Belgische Nederlandstalig zingende artiest moeilijker is om in Nederland door te breken dan andersom :P
pi_117009262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik vind van Eefje de Visser zo jammer dat ze niets nieuws lijkt te maken..
Dat album is nog pas net anderhalf jaar oud, en ze heeft al een hele tour gedaan met het album in volledig verschillende arrangementen....
pi_117009328
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat album is nog pas net anderhalf jaar oud, en ze heeft al een hele tour gedaan met het album in volledig verschillende arrangementen....
True true, en ik heb haar ook wel een paar keer live gezien. Waarschijnlijk het album té grijs mijn vergetelheid in gedraaid :)
Gelukkig hebben we ook Roosbeef, Spinvis, én de nieuwe EP van Janne Schra die nu ook op de luisterpaal staat! O+
pi_117009485
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Interessante vraag, en eigenlijk valt het best goed mee. Natuurlijk kan Roosbeef geen zalentournee doen zoals in Nederland, maar als ze hier eens komt is er altijd wel interesse. De AB vorig jaar was uitverkocht, en haar laatste festivalpassage hier was ook drukbezocht :) Spinvis is nog populairder, speelde ook bij de Laatste Show vier avonden en verkoopt hier echt wel veel kleine zalen uit. Maar dit soort artiesten krijgen in de 'alternatieve' media evenveel aandacht als Belgische artiesten denk ik, dus vandaar. Eefje de Visser is natuurlijk best een nieuwe act, dus veel mensen kennen haar niet maar er is toch ook wel een niche voor. Had ook CD-presentaties hier dus ze wilt wel doorbreken in België, maar dat komt vast nog wel. Kan me niet voorstellen dat Roosbeef in '07 zo populair was als nu zeg maar.

Ik heb de indruk dat het als Belgische Nederlandstalig zingende artiest moeilijker is om in Nederland door te breken dan andersom :P
Daar was eigenlijk mijn vraag op gebaseerd ja. :Y :)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef warrel het volgende:

[..]

True true, en ik heb haar ook wel een paar keer live gezien. Waarschijnlijk het album té grijs mijn vergetelheid in gedraaid :)
Gelukkig hebben we ook Roosbeef, Spinvis, én de nieuwe EP van Janne Schra die nu ook op de luisterpaal staat! O+
Wat hebben we toch veel leuke Nederlandse artiesten eigenlijk he O+
Maar Janne vind ik eigenlijk niet tellen, ik vind het juist erg bijzonder die artiesten die in het Nederlands zingen :) Ook vandaar mijn vraag over Belgie. Welke andere leuke Nederlandstalig zingende artiesten hebben we eigenlijk, niet heel veel. Zeker ook niet andersom. Behalve Eva de Roovere ofzo :)
pi_117031139
Mwah, acts als Gorki, De Mens, Monza / Noordkaap en Flip Kowlier zijn in Nederland toch ook wel redelijk populair? Of is dat slechts in mijn beleving?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_117031633
Ik ken alleen Gorki van muziek, de rest nooit gehoord :@ (wel van gehoord)
Wat vind je van de ep mm? :)
pi_117031638
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar was eigenlijk mijn vraag op gebaseerd ja. :Y :)

[..]

Wat hebben we toch veel leuke Nederlandse artiesten eigenlijk he O+
Maar Janne vind ik eigenlijk niet tellen, ik vind het juist erg bijzonder die artiesten die in het Nederlands zingen :) Ook vandaar mijn vraag over Belgie. Welke andere leuke Nederlandstalig zingende artiesten hebben we eigenlijk, niet heel veel. Zeker ook niet andersom. Behalve Eva de Roovere ofzo :)
Vergeet Guido Belcanto niet!
pi_117078409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef Norrage het volgende:
Ik ken alleen Gorki van muziek, de rest nooit gehoord :@ (wel van gehoord)
Wat vind je van de ep mm? :)
Geen idee, nog niet gehoord. Heb het momenteel te druk om nog een keer fatsoenlijk naar de platenzaak te gaan, maar dat is hopelijk over een weekje weer anders. Denk dat ik de EP dan ook ff meepak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:41:40 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')