SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
Even snel antwoord op vraagje over crisismaatregelen; die hebben voornamelijk betrekking op de mensen met een vast contract, zoals meer vakantiedagen kunnen kopen, verplichte vakantie tussen juli en september enz.Maar zodra je stage is afgelopen, ben je daar toch sowieso weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ja, wel ok. Nu lekker richting mn mand. morgen weer verder aan scriptie.. WooptiDoo!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
truste Milou
goed, Bootje, met jou?
@Dean: geloof 2½ à 3 weken zo ongeveer.@ spoiler
Tnx, jij ook zo!quote:
Komt wel goed schatjequote:
Die stress gaat wel wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu maar verder met mijn klusje zodat ik iets kan laten zien straks*probeert verhaal toch een positieve insteek te geven*
happienessquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb werk vandaagDe hele dag waarschijnlijk!!
![]()
![]()
Niet van die chagrijn gekregen natuurlijk, maar van mijn collegaatje tegenover me die zich iedere keer helemaal over de kop moet werken
En mijn klusje gaat beter dan verwacht, er zaten wat dingen verkeerd ingesteld in het programma waardoor de berekeningen niet klopten. Dat is dus ook opgelost! Whoei
ik woon niet in schiedamquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
Nico, feest voor jou: Sinterklaas komt dit jaar aan in Schiedam
Owja, Capelle.. ach, ligt vlakbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
happieness
[..]
ik woon niet in schiedam
oh en goedemorgen natuurlijk allen!!
Maar ik begrijp het wel. Genoeg hulppieten daar natuurlijk die 's nachts op pad gaanquote:
Pff.. westland is bijna dichterbij manquote:
Wie zegt dat ik dat niet kanquote:Orgasm - How to Achieve it Sucpcessfully and Avoid Frustration and Break-up?
Daph, kan jij hier even jouw expertise op los laten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik krijg weer fijne mailtjes:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daph, kan jij hier even jouw expertise op los laten?Daph weet niet of ik succesvol ben ik bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe kreeg ik dat idee wel bij julliequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daph weet niet of ik succesvol ben ik bed
Kreeg zij dat idee toen maar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Af en toe kreeg ik dat idee wel bij jullie
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef The_Dean het volgende:
Vind je het gek, met zulk een taalverkrachting.
Dat hadden we al door jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Olment het volgende:
*Het is niet me *onderwerp*!! --> MIJN!*
gweldig, zelf gebruik ik ook vaker ME ipv MIJN
http://www.google.nl/search?q=webbased+irc&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
weet iemand nog een andere webbased irc client?
Fout, het is deze:quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=webbased+irc&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
l000lquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Fout, het is deze:
http://lmgtfy.com/?q=webbased+irc
En 75% van de Nederlandse bevolkingquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Olment het volgende:
*Het is niet me *onderwerp*!! --> MIJN!*
gweldig, zelf gebruik ik ook vaker ME ipv MIJN
doe je het weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef Olment het volgende:
[..]
l000l![]()
ja da had ik al door dat ik kon googlele hierop
maar ik dacht dat iemand er misschien zo 1 wist. maar me Mibbit doet ut weer =)
Finish him!quote:
die zocht ik!! Maar kon ik niet meer vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Fout, het is deze:
http://lmgtfy.com/?q=webbased+irc
had 'm dan even gezocht op googlequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die zocht ik!! Maar kon ik niet meer vinden
imageshack werkt niet mee :Squote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zie geen papegaai... uberhaupt geen plaatje trouwens
imageshack werkt niet op fok inderdaad..quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Olment het volgende:
[..]
imageshack werkt niet mee :S
te lui om andere te zoeken
welke kan ik dan als beste gebruike?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
imageshack werkt niet op fok inderdaad..
gaat wel om die papegaai héquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
[flauw]
En als het nou een groot plaatje is?
[/flauw]
Heeft je vriendin je gedumpt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens.. je kan mensen altijd nomineren voorn lintjes enzo en dan is het op 29 april lintjesregen voor mensen die blijkbaar heel veel voor de de maatschappij hebben betekend.
Is het niet een idee om ook mensen te mogen nomineren voor verplichte euthanasie? Dat we dan op 12 mei een overdosis-morfine regen hebben ofzo?
neuh.. maar ik wil nog steeds die vreselijk irritante stagiaire om het leven brengen. Het liefst legaal, omdat eigenlijk de meeste mensen het wel met me eens zullen zijn. Zoiets zo toch democratisch beslist moeten kunnen wordenquote:
Het is toch een vrouwmens?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. maar ik wil nog steeds die vreselijk irritante stagiaire om het leven brengen. Het liefst legaal, omdat eigenlijk de meeste mensen het wel met me eens zullen zijn. Zoiets zo toch democratisch beslist moeten kunnen worden
Moet ik het licht uit haar ogen even uh ... uh .. ?quote:
eeuwig respect als je dat aandurft.. Ik word alleen al misselijk als jij over uh.. uh.. met haar begintquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik het licht uit haar ogen even uh ... uh .. ?
PICS!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eeuwig respect als je dat aandurft.. Ik word alleen al misselijk als jij over uh.. uh.. met haar begint
Ik maak wel filmpjesquote:
Ik heb nog een schroef die je kunt plaatsen als cameraquote:
waarom denk je dat ik met 3 schermen geprobeerd heb om geen enkele mogelijke glimp van haar op te vangenquote:
hihi. komt goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nog een schroef die je kunt plaatsen als cameramaakt best goede filmpjes, vraag maar aan Milou
Oplossing:quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik met 3 schermen geprobeerd heb om geen enkele mogelijke glimp van haar op te vangen
is niets van te vinden voor zover ik weet.. Mijn date is makkelijker te vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hihi. komt goed
Maar goed Nico.. Foto's! Hyves! Sugababes! Twitter! moet ik nog doorgaan..?
Dat zou ideaal zijn zeg.. Die kan ik zo achterover duwen en dan wordt ze vermorzeld!quote:
Ik pak vast de koekjes...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is niets van te vinden voor zover ik weet.. Mijn date is makkelijker te vinden
quote:
NOM NOM NOM!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
heeft nico een vriendinnetje? pics! of zijn die al eens geplaatst
Maak dan een foto met je mobieltje...!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is niets van te vinden voor zover ik weet.. Mijn date is makkelijker te vinden
[..]
Dat zou ideaal zijn zeg.. Die kan ik zo achterover duwen en dan wordt ze vermorzeld!
Ja! Doe het voor ons Niko! Take one for the team!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak dan een foto met je mobieltje...!
maakt niet uit joh. foto's willen we!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Over welke chick gaat het nu nog trouwens?
Ik moet toch jou verlossen van je collega..? Dan wil ik even kijken of ik het wíl.. En foto's van beide meiden.. Liefst zoenend met elkaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
we zijn opzich wel benieuwd naar die stagiaire =) je praat er al zoveel topics overquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak dan een foto met je mobieltje...!
Jou stagebabequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
en jij bent er nog niet eens zo lang bij..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef Olment het volgende:
[..]
we zijn opzich wel benieuwd naar die stagiaire =) je praat er al zoveel topics over
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Echt.. ik ga geen pis van die stagiaire nemen, met het risico dat ze misschien kan denken dat ik dr aardig vind! Dat zou het weglopen of met iemand anders praten als ze ook maar iets tegen me zegt ongedaan maken.
En voor alle duidelijkheid.. Ik heb geen vriendin, ik date alleen.. Hoewel ik wel flieft ben
Ik had verwacht dat jullie die overigens al lang hadden gevonden via hyves
Zit ze in de zorg?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Echt.. ik ga geen pis van die stagiaire nemen, met het risico dat ze misschien kan denken dat ik dr aardig vind! Dat zou het weglopen of met iemand anders praten als ze ook maar iets tegen me zegt ongedaan maken.
En voor alle duidelijkheid.. Ik heb geen vriendin, ik date alleen.. Hoewel ik wel flieft ben
Ik had verwacht dat jullie die overigens al lang hadden gevonden via hyves
nee, kyra is de vriendin van mijn beste vriend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kyra?
En uh, Google anders naar de naam van je collega, misschien vindt je iets sappigs online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zorg jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef jna het volgende:
Ik moet het eerst zeker wetenWeet het nu 99,9% zeker als ik alle hints van nico terug haal in m'n gedachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje boel slecht nieuws voor de organisatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
misschien zou ik dit niet moeten doenWie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, topic niet gevolgd, net binnen komen vallen en nu alles willen weten![]()
misschien zou ik dit niet moeten doenHey die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
Jeeej beetje goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje boel slecht nieuws voor de organisatie:referentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat an die manager snap ik niet zo. Daar is geen vervanger voor of wat tie gewoon als enige nog een beetje goed?
ja Jna,,. we zijn benieuwd of je de goede gevonde hebtquote:
die irritante stagiairequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wie is dit?
Nee, topic niet gevolgd, net binnen komen vallen en nu alles willen weten
ze lijkt op alle andere chinezen?quote:
misschien zou ik dit niet moeten doenBohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
enige wat ik zou geven is een spuitje om dr in te laten slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
valt opzich nog meeik zou dr geven
maar enfin
Zou ze je mogen wurgen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
maar enfin
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
referentie
Maar dat an die manager snap ik niet zo. Daar is geen vervanger voor of wat tie gewoon als enige nog een beetje goed?
Tijdens wurgseks ben ik de enige die wurgtquote:
Slaappilletje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
enige wat ik zou geven is een spuitje om dr in te laten slapen
Goed om te weten. Ik had bijna m'n eigen wurgketting meegenomen naar schotlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Tijdens wurgseks ben ik de enige die wurgt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]solliciteren zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.theoretisch gezien zou het wat definitiever mogen, maar misschien is dat niet lief van mequote:![]()
Hihi, ach, ik heb stiekem nog wel een wishlist waarop een aziaat staat..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
maar enfin
jij zou dr ook gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hihi, ach, ik heb stiekem nog wel een wishlist waarop een aziaat staat..
quote:Nico accepteert je uitnodiging en is toegevoegd aan je vrienden!
Neuhquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
solliciteren zou ik zeggen
[..]
theoretisch gezien zou het wat definitiever mogen, maar misschien is dat niet lief van me
Hey Muay-Toy ga ff punnikken..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
jij zou dr ook geven
als die aziaten lijken toch allemaal op elkaar dus waarom niet dezepics
Ik vond het gewoon een grappig topicquote:
quote:
Goeie buiquote:
Ik stel je medeleven op prijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh![]()
Eh, paardenmiddel geven? 'iets te veel slaappillen'? Moet ik d'r schoppen?
Ik weet hoe irritant zulke stagiaires kunnen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Goeie bui
[..]
Ik stel je medeleven op prijs
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe irritant zulke stagiaires kunnen zijn
wat is daar het verhaal achter trouwens?quote:
oogpijn.. dat heb ik niet zo vaak. Maar lijkt met lastig..quote:
Muay-Toy is volgens mij een of andere limbo en maakt topics met foto's van vrouwen waarbij hij zegt "zou jij haar geven"? In 't Nederlands : Zou jij dr némen. Of een ander woord voor inwendige stokslagen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]werk ze en lunch ze!
[..]
wat is daar het verhaal achter trouwens?
[..]
oogpijn.. dat heb ik niet zo vaak. Maar lijkt met lastig..
komt door de hooikoorts, dat slaat op mijn oogquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oogpijn.. dat heb ik niet zo vaak. Maar lijkt met lastig..
Zo lastig is het niet hoor. Om dr te vinden op hyvesquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Muay-Toy is volgens mij een of andere limbo en maakt topics met foto's van vrouwen waarbij hij zegt "zou jij haar geven"? In 't Nederlands : Zou jij dr némen. Of een ander woord voor inwendige stokslagen...
Wanneer krijg ik dr hyves, 06, sugababesprofiel etc Nico?
aaah ok..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Muay-Toy is volgens mij een of andere limbo en maakt topics met foto's van vrouwen waarbij hij zegt "zou jij haar geven"? In 't Nederlands : Zou jij dr némen. Of een ander woord voor inwendige stokslagen...
Wanneer krijg ik dr hyves, 06, sugababesprofiel etc Nico?
mooi kutquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
komt door de hooikoorts, dat slaat op mijn oog
volgens mij gaat dit weer over die stagiaire.. maar die zit wel op hyves, maar dan moet je ff op mijn werkhyves kijken (AND)quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor. Om dr te vinden op hyves
iets met kietelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
LUNCH!!!!
onee, over 22 minuten pas..:(
Leg uit JNA?
ik maak uit de berichtjes op dat het maar om 1 oog gaat?quote:
dat klopt, maar dat maakt het minder pijnlijk e.d.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik maak uit de berichtjes op dat het maar om 1 oog gaat?
Klootzakquote:Naaldwijk: overval op woning
Een 80-jarige vrouw is vrijdag in haar woning aan het Verdipark in Naaldwijk overvallen.
Onder bedreiging van een mes kwam de dader de woning binnen. De vrouw raakte hierbij gewond aan haar gezicht. De verdachte ging er na de overval met geld en een sierraad vandoor.
De verdachte was een getinte man, vermoedelijk van Noordafrikaanse afkomst, ongeveer 1m75 lang en droeg een gekleurde muts met flappen aan de zijkanten, die onder zijn kin met touwtjes zat vastgebonden.
Getuigen worden verzocht om contact op te nemen met Politie Haaglanden.
Google voor de grap eens naar Mahlwinkel. Daar ga ik met geluk in september naartoe..quote:
quote:
Als ze nou gewoon zeggen dat ie een marokkaans uiterlijk hadquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon zeggen dat ie een marokkaans uiterlijk had![]()
Ik weet zeker dat half Nederland bij de woorden "noord afrikaans" denkt aan een neger. Aangezien er afrika staat
Dit dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]het zal ook eens een keer geen leger zijn
ja supervet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Google voor de grap eens naar Mahlwinkel. Daar ga ik met geluk in september naartoe..
Ja, ik dacht. Laat ik de voorzet maar inkoppen.quote:
maar ik had de voorzet nog niet eens gegevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht. Laat ik de voorzet maar inkoppen.Alleen wel weer jammer van mijn typo
Ik ben gewoon snelquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
maar ik had de voorzet nog niet eens gegeven
Zijn easy targets daar zo...quote:
Ik heb juist pauzequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen om pauze nu?
Het is wel mooi weer, om ff een rondje te doen, alleen jammer dat ik mijn zonnebril kwijt ben
mooi verhaal is dat nog trouwensquote:
ja.. dat klinkt erg aziatischquote:
Romy?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Blijkbaar had ik haar ook geaccepteerd als vriend.. begint met een L
Ik had ook niet verwacht dat je 'm meteen zou snappenquote:
shit.. natuurlijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je 'm meteen zou snappen![]()
Omdat Chinezen de R als L uitspreken
Ik zie er inderdaad potentie inquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef jna het volgende:
Ik vond 'm zelf hilarisch maar dit soort grappen moet je eigenlijk uitspreken
Back van lunch,, succes met je deadlinequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:
Zo, net geluncht, nu verder werken. Het moet voor een deel om half 3 af zijn, dus ik ga vaart maken
Deadline
topicmoordenaar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Back van lunch,, succes met je deadline
en dan is het 2 uur =) tisser zo speciaal dan?quote:
niet.. dan is het 13:57quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
en dan is het 2 uur =) tisser zo speciaal dan?
'quote:
ruim zelfs!quote:
ok, maar dan weten we nog niet wat er is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
'
af en toe moet je het nemen met beetje zout hé xD
We zijn intussen 15 minuten verder...quote:
als hij nou had gezegd nog 3,5 uur en we waren 2 minuten later dan wat hij gezegd had, dan had ik overgewerkt en had ik lekker naar huis gegaan nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn intussen 15 minuten verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Goed hequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ruim zelfs!
[..]
ok, maar dan weten we nog niet wat er is?
even geen last van de stress begrijp ik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed he![]()
Collegaatje heeft zo bespreking hierover met de baas, dus dat deel van het klusje moest eerst af. Dat was om 2 uur klaar. Tweede deel van het klusje is wss. om 3 uur klaar
zo.. nice om deze tijdquote:
Daarom zit ik ook al in de autoquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn intussen 15 minuten verder...
Ik vind het gewoon fijn om door te kunnen werkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
even geen last van de stress begrijp ik?
You're on a roll
[..]
zo.. nice om deze tijd
Wees blij dat ik alleen in mijn neus peuterquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders in je neus peuteren
opschepsterquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijn om door te kunnen werken![]()
En het gaat op zich best lekker nu!
Hehe, collegaatje vroeg net of ik het alle papieren even kon uitsorteren en dat had ik al gedaan
hehe.. okquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
Hee, als mijn collega's mijn ego niet opkrikken, dan doe ik het zelf wel
pas nu zie ik de potentiele opmerkingquote:
iets met auto'squote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
Hee, als mijn collega's mijn ego niet opkrikken, dan doe ik het zelf wel
nu pas!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
pas nu zie ik de potentiele opmerking![]()
maar ik zeg niks over krikken![]()
Monsieur(s) cannibale tu tu tu tu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twidelididi!!quote:![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu pas!
Ik zie er ook 1 in je cannibale opmerking
[..]handjes boven de tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
twidelididi!!
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Eet smakelijk, hopen dat het niet naar vis ruikt
Onderzoek van wat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef Bierie het volgende:
Meld me ook weer eens.
Verveel me de tering... en ik zit vast met m'n onderzoek.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu pas!
Ik zie er ook 1 in je cannibale opmerking
[..]Geweldig, nu heb ik een irritant liedje in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
twidelididi!!
Jeuj, ik werk zo snel dat mijn collegaatje nog niet klaar is met voorbereidenGelukkig had ze me al wel iets anders gegeven
Uren maken jeweetz!
![]()
Volgens mij leef jij nogal voor je werk he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig, nu heb ik een irritant liedje in mijn hoofd
Jeuj, ik werk zo snel dat mijn collegaatje nog niet klaar is met voorbereidenGelukkig had ze me al wel iets anders gegeven
Uren maken jeweetz!
irritant!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig, nu heb ik een irritant liedje in mijn hoofd
Uren maken jeweetz!
Nee hoor, ik verveel me gewoon snelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij nogal voor je werk he?
Ja want alleen het stukje Tra la la la twidelididi tra la la la twidelididi herhaalt zich steeds in mijn hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
irritant!!!
Tra la la la twidelididi tra la la la twidelididi
To wake up in the morning to the Mockingbird Hill
Tra la la la twidelididi tra la la twedelididi
You're as the flowers on Mockingbird Hill
welke stukje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want alleen het stukje Tra la la la twidelididi tra la la la twidelididi herhaalt zich steeds in mijn hoofd
allemaal oude muziek dus nu!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef The_Dean het volgende:
w00t, na een maand of drie valt uiteindelijk toch nog eens een bestelde cd op de mat
Sowieso, Dr. Dre's The Chronicquote:
er zijn dus nog steeds mensen die originele cd's kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef The_Dean het volgende:
w00t, na een maand of drie valt uiteindelijk toch nog eens een bestelde cd op de mat
ja, anders had er nu geen 1 cd winkel meer bestaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
er zijn dus nog steeds mensen die originele cd's kopen
Ok geen probleem, via haarlem dan maar.quote:Storingen
Schiphol-Leiden Centraal
Donderdag 7 Mei 15:24
Oorzaak Tussen Leiden Centraal en Schiphol langere reistijd door een seinstoring.
quote:Amsterdam Centraal-Haarlem
Donderdag 7 Mei 15:14
Oorzaak Tussen Haarlem en Amsterdam Sloterdijk rijden geen treinen door een defecte brug.
Reisadvies Reizigers tussen Haarlem en Amsterdam Centraal reizen via Leiden C en Schiphol.
Wat een fantastische reclames waren dat toch altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
irritant!!!
Tra la la la twidelididi tra la la la twidelididi
To wake up in the morning to the Mockingbird Hill
Tra la la la twidelididi tra la la twedelididi
You're as the flowers on Mockingbird Hill
Elke dag met de auto buiten de spits om rijden en nooit in de file staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Elke dag in de spits met de auto van Den Haag naar Amsterdam rijden en terug.
Tijd voor een broem broem!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Elke dag in de spits met de auto van Den Haag naar Amsterdam rijden en terug.
Hebben ze uberhaupt files in Friesland?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Elke dag met de auto buiten de spits om rijden en nooit in de file staan
Daar rijden nog geen auto's.. Alleen paard en wagenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt files in Friesland?![]()
Ik zie 's ochtends op het rtl4 journaal nooit een kaart met files in Friesland
Daar fierljeppen ze naar het werkquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar rijden nog geen auto's.. Alleen paard en wagen
Haha, soms wel hoor, bij Joure en Heerenveen in de buurt wil het nog wel eens wat stilstaan, maar het is nooit zo erg als de Randstad e.o, dus meestal niet echt het vermelden waard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt files in Friesland?![]()
Ik zie 's ochtends op het rtl4 journaal nooit een kaart met files in Friesland
ik ook.. vandaar dequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je het al voor je . In pak met een koffertje
Hou jij mijn stok eens even vastquote:
touchéquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef The_Dean het volgende:
Jaloers jna? Dat wij Friezen toch de langste stokken hebben?
je vergeet zo'n afsluitbare kop koffie die je op het station kan krijge xDquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je het al voor je . In pak met een koffertje
tuurlijk,, 1 fierljepstok voor 4 mensenquote:
Dat klinkt als een gangbangquote:
En dan mag je buiten gebruik maken van de carpoolsloot en in de spits van de spitstrookquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
tuurlijk,, 1 fierljepstok voor 4 mensenen om de beurt een stukje springen
Mijn ljep eens lenen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gangbang
[..]
En dan mag je buiten gebruik maken van de carpoolsloot en in de spits van de spitstrook
Algemeen bekend dat veel boeren uit Friesland naar de kolonie Suriname gingen. Daar hebben ze het idee gekregen voor die lange stokken, dat kwam namelijk zo. Als 1 van mijn voorouders tussen de middag een dutje deed en onverhoopt toch een odol(middageditie) kreeg was dat natuurlijk een imposant gezicht. Jouw voorouders vroegen zich af of die paal hun gewicht zou kunnen houden als ze erin zouden springen. Paar jaar later ging dat vervelen (ondertussen wel het paalzitten ontdekt), toen vroeger ze een Surinamer om een dutje te doen in een drooggevallen riviertje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef The_Dean het volgende:
Jaloers jna? Dat wij Friezen toch de langste stokken hebben?
quote:
een odol (middageditie)quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat veel boeren uit Friesland naar de kolonie Suriname gingen. Daar hebben ze het idee gekregen voor die lange stokken, dat kwam namelijk zo. Als 1 van mijn voorouders tussen de middag een dutje deed en onverhoopt toch een odol(middageditie) kreeg was dat natuurlijk een imposant gezicht. Jouw voorouders vroegen zich af of die paal hun gewicht zou kunnen houden als ze erin zouden springen. Paar jaar later ging dat vervelen (ondertussen wel het paalzitten ontdekt), toen vroeger ze een Surinamer om een dutje te doen in een drooggevallen riviertje.
Zo is dus fierljeppen ontstaan.
weet niet precies wat ik nu moet denken na het lezen van je berichtje Jna xDquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat veel boeren uit Friesland naar de kolonie Suriname gingen. Daar hebben ze het idee gekregen voor die lange stokken, dat kwam namelijk zo. Als 1 van mijn voorouders tussen de middag een dutje deed en onverhoopt toch een odol(middageditie) kreeg was dat natuurlijk een imposant gezicht. Jouw voorouders vroegen zich af of die paal hun gewicht zou kunnen houden als ze erin zouden springen. Paar jaar later ging dat vervelen (ondertussen wel het paalzitten ontdekt), toen vroeger ze een Surinamer om een dutje te doen in een drooggevallen riviertje.
Die neger was gewoon een boer die op zn hark zat te leunen aan de waterkant, in slaap pleurde en zn hark onder zich vandaan zag glijden. Om maar niet zijn kleren te hoeven wassen, besloot hij de gok te wagen om de overkant van het water te bereiken, leunend op zijn hark.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
zijn kleurtje ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
weet niet precies wat ik nu moet denken na het lezen van je berichtje Jna xD
k vind dat je veel terug weet te leiden naar Suriname![]()
idd.. toen zaten ze allemaal al bij de plantsoenendienstquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die neger was gewoon een boer die op zn hark zat te leunen aan de waterkant, in slaap pleurde en zn hark onder zich vandaan zag glijden. Om maar niet zijn kleren te hoeven wassen, besloot hij de gok te wagen om de overkant van het water te bereiken, leunend op zijn hark.
Dat klinkt een stuk overtuigender
Gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
weet niet precies wat ik nu moet denken na het lezen van je berichtje Jna xD
k vind dat je veel terug weet te leiden naar Suriname![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die neger was gewoon een boer die op zn hark zat te leunen aan de waterkant, in slaap pleurde en zn hark onder zich vandaan zag glijden. Om maar niet zijn kleren te hoeven wassen, besloot hij de gok te wagen om de overkant van het water te bereiken, leunend op zijn hark.
Dat klinkt een stuk overtuigender
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid.Word anders niks gezegd over de FriezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
And you know itquote:
nee zo speciaal zijn jullie ook weer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word anders niks gezegd over de Friezen
Goed bezigquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind overwerken ook geen probleemAlleen als je er niet voor betaald wordt vind ik het wel minder (dus niet door een hoger salaris, overurenuitbetetaling of tijd voor tijd) en laat dat nu hier het geval zijn
Ik werd op uurbasis dus ik krijg alle uren uitbetaald
morgen weer op tijd naar huis zeker, omdat je er nu nog zit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind overwerken ook geen probleemAlleen als je er niet voor betaald wordt vind ik het wel minder (dus niet door een hoger salaris, overurenuitbetetaling of tijd voor tijd) en laat dat nu hier het geval zijn
Ik werd op uurbasis dus ik krijg alle uren uitbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |