quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er stond toch 'drinks' op het bordje
Dat was ook wel het enige leuke meteenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef vogelkooi het volgende:
Zwolle. ...
Wageningen daar moest je weze, geen enkel muntje nodig.
TS dronk: fristi, sinas, sinas, sinas, cola dacht ik en sinasquote:
Goede kerel, dat hij nee durft te zeggen tegen Grolschquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS dronk: fristi, sinas, sinas, sinas, cola dacht ik en sinas
Klopt ja, dat 5 muntjes zooi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef Pyjama het volgende:
In Haarlem moest je meteen 5 of meer muntjes kopen![]()
En patat was dan 1,5 muntje, maar het halve muntje dat je dan overhield kon je nergens aan uitgeven.
Of van nóg een anderhalve munt wijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 21:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt ja, dat 5 muntjes zooi.![]()
En van dat halve muntje kon je nog water halen.In Zwolle tenminste.
Jij bent ook best verward als je cool bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef RenRen- het volgende:
Je bent best aandoenlijk als je verward bent
Wij pwnde die shit want bij één zo'n muntentoko kon je wel losse munjtes kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef Pyjama het volgende:
En patat was dan 1,5 muntje, maar het halve muntje dat je dan overhield kon je nergens aan uitgeven.
Zag d'r anders genoeg dames meelopen hoorquote:
Dat Free2Dance podium werd deels gesponsord door Smirnhoffquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Geen smirnhoff gezien hoor
En ik moet al kotsen als ik bier ruik, nothanks
Ooh oke.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ze aan fiets en RenRen gegeven, en ik heb ze zelf ook opgemaakt.
Pauper. Boehoe 5 munten minimaal kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef Pyjama het volgende:
Zwervers horen juist thuis op dit soort festivals! De toegang is immers gratisquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Pauper. Boehoe 5 munten minimaal kopenAls zwerver hoor je niet thuis op zulke festivals. Of ben je boos omdat je eigen meegebrachte pauperbier werd afgepakt?
Klopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef yosander het volgende:
D'r lagen zelfs nog vijf-liter biervaten. Controle stelde dan ook niets voor dit jaar.
Age-coin... nu snap ik hem!! Ik heb jaren Aids-coin gedacht, ik voel me zwaar falend eigenlijk nu..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef TNA het volgende:
TS heeft een scheepslading agecoins in zijn broekzak.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef vogelkooi het volgende:
Zwolle. ...
Wageningen daar moest je weze, geen enkel muntje nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |