Dat hangt er vanaf, is het een stoptrein dan vind ik vol als er echt niemand meer bij kan (en dus ook de gangpaden volstaan, meestal blijft iedereen op het balkon staan...), bij een intercity als er een paar mensen moeten staan (en dan niet omdat ze niet naast iemand willen gaan zitten, wat ik vaak genoeg mee maak)quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is jouw definitie van vol? Vol = als alle zitplaatsen bezet zijn lijkt me. Als dan ook nog eens alle trappen bezet zijn en er mensen staan dan noem ik het toch echt wel vol. Dan ga je als conducteur toch niet (duwend) nog kaartjes vragen aan die chagrijnige mensen. Maar ja, ze hielt er ook na een tijdje mee op. Mensen gingen niet meer voor haar aan de kant (kon ook niet echt) dus keerde ze maar weer om.
![]()
Kneus.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
AVR-NS Artikel 6.6: "NS is gerechtigd voor, tijdens of na de reis het bezit en de geldigheid van het Vervoerbewijs te controleren."
[..]
Internetheld.
Wat is code oranje?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zitvol noem ik nog niet echt vol. Je moet in de spits accepteren dat er mensen een staanplaats hebben. Dat kan gewoon niet anders. Ik heb wel eens in een trein gezeten die echt mudvol was. Daar kon echt niemand meer bij en dan is het niet echt gezellig meer. Maar de situatie zoals jij die beschrijft is voor de NS code oranje. Meer niet.
Dat is ook zo. Was een intercity, niet zo vol als ik weleens in metro's of sprinters heb meegemaakt, maar vol genoeg dat het niet prettig is als mensen aan de kant moeten, omdat er iemand langs wil.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, is het een stoptrein dan vind ik vol als er echt niemand meer bij kan (en dus ook de gangpaden volstaan, meestal blijft iedereen op het balkon staan...), bij een intercity als er een paar mensen moeten staan (en dan niet omdat ze niet naast iemand willen gaan zitten, wat ik vaak genoeg mee maak)
Zo heel af en toe is het nog functioneel ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
quote:
Och, zolang ene meneer Arthur het lekker vind om in de kont van Fles te peuren, zal het wel herpost worden jaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Igen het volgende:
Naar aanleiding van een waar gebeurd verhaal, dat gisteren rond 19:48 plaatsvond op station Zwolle.
Heeft Almere Strand stationsborden?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja dat weet ik... Maar was lui of had haast of zo
Condo is al geweest ja.
Maar het kan ergerLibelle Zomerweek kortvlotroodhaar wijven naast me
Dan is een trein vol, maar niet zo vol dat er een extra treinstel noodzakelijk is.quote:
Softwarestorinkje ofzoiets?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Het lijkt Monopoly welquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Al denk ik dat Amsterdam Centraal dan iets met meer dan vijf cijfers oplevert, evenals Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft Almere Strand stationsborden?
Zo ja, dan zal ik DrFlash eens stinkjaloers maken...
Precies. Net zo zeer als OLV ter Nood, als Lierop, als Jorwerd, en waarschijnlijk nog wel links of rechts een paarquote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo ja, dan is het alleen interessant omdat het tijdelijke is. Anders hangen ze er namelijk altijd al, en dan heeft ie ze allang
Dat is idd de echte waarde van zo'n troosteloos stationquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Dat zie je goed, dat is de intercity-versiequote:Op maandag 11 mei 2009 20:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik het nou goed, heeft de hondekop die daar achter zit een complete blauwe band van voor naar achteren?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is idd de echte waarde van zo'n troosteloos station
Ik was toevallig afgelopen december op Roosendaal, al was het maar om daar over te stappen op een andere IC.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
De rest van de stad is ontzettend pauper, maar van het station blijf je af
Coupétje 2e klasse voorin.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zie je goed, dat is de intercity-versie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |