Je verwacht dat het weer een bende wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
tvp
MLN?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag deze evt ook naar MLN?
DKC1 en 2
Viva Pinata is ook nog wel moeilijk voor hem!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef PP. het volgende:
Banjo Ka-Ka-kazooie?
aztec egyptian levels in goldeneyequote:
We hebben het hier niet over Emarwii, maar over RARE!!!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef ach het volgende:
emarwii begint trouwens steeds meer op Arie Boomsma te lijken:
[ afbeelding ]
Laat ik het zo zeggen:quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Emar jij hebt toch ook die ouwe banjoo kazooie's gespeeld?
Waren die beter dan Moertjes en Boutjes of kun je die niet vergelijken?
Heel tof dat AQ je toestemming gaf, hij heeft hier alleen geen drol te zeggenquote:
Bart is een kloon van me.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heel tof dat AQ je toestemming gaf, hij heeft hier alleen geen drol te zeggen
Dit dus..... vroeger stond Rare garant voor topgames, helaas is dat alweer lang geleden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
rare staat helaas onder microsoft game studios ik vond de oude donkey kongs en banjo kazooies veel leuker dan die meuk die ze nu maken onder microsoft
quote:
Geen grappen AQ.quote:
Sorry ik werd uitgelokt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen grappen AQ.
Zoals reeds gezegd gaat dit topic over Rare, zullen we het daar dan ook bij houden
Te lang voortborduren op verouderde gameplay.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
Maar de vraag is nog steeds waarom RARE die kwaliteit nu niet meer kan evenaren? Zijn er een hoop mensen weg of wat is het?
Want?quote:
MS pusht devers en ontwikkelaars op een deadline te werken die vaak niet normaal is. Lees: Waarom Bizarre Creations Microsoft verlietquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat RARE gewoon z'n ding kan doen?
Mhh dit werpt idd een schaduw over mijn geliefde MSquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
MS pusht devers en ontwikkelaars op een deadline te werken die vaak niet normaal is. Lees: Waarom Bizarre Creations Microsoft verliet
Verder zijn door onbekende redenen de mannen achter rare vorig jaar weggegaan (of was dat nu al bekend). Dus rare is nu niets meer dan een werkplek voor MS developers.
Conker, Banjo-kazooie of Perfect Dark waren net zo goed als de first party titels van Nintendo in die tijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het heeft er volgensmij ook mee te maken dat de killer apps die rare op de N64 gemaakt heeft (killer instinct, golden eye en Donkeykong 64, voorzover je games buiten mario en zelda op de n64 een killer app kan noemen) gelicenseerd zijn door derden en alhoewel games als Conker, Banjo-kazooie od Perfect Dark best tof zijn, ze een beetje in het niet vallen bij first party titels waar wel genoeg tijd aan kan worden besteed.
volgensmij heeft Activision de licensie om James Bond games uit te brengen en is Donkey kong een nitendo license.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Conker, Banjo-kazooie of Perfect Dark waren net zo goed als de first party titels van Nintendo in die tijd.
Golden eye en donkeykong64 zijn helemaal niet gelicenseerd aan derden. Nintendo zal donkey kong niet verkopen aan derden, de enigste reden dat rare het spel mocht maken was omdat ze zo goed bezig waren voor Nintendo in die tijd.
Geen idee trouwens of Killer Instinct nog van Rare is, zou wel een nieuw deel willen spelen
Donkey Kong is dus niet verkocht aan derden, slechts eenmaal uitbesteed aan Rare die destijds alleen voor Nintendo werkte.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij heeft Activision de licensie om James Bond games uit te brengen en is Donkey kong een nitendo license.
Kein kutfilmpje, jij!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een kutfilmpje in de OP.![]()
OT: Rare had gewoon bij Nintendo moeten blijven , Kameo ging nog wel maar die Banjo game was om te huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |