Hij hoeft iig niet over de brug, dat geluk heeft ie wel.quote:
Dan moet je iedere dag over die teringbrug heen, nee da's fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:20 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Hij hoeft iig niet over de brug, dat geluk heeft ie wel.
4quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef RoaRRR het volgende:
Hij gaat via de Walibi ingang naar binnen en zo camping 4 op
Laten we de camping discussie maar niet gaan voeren hierquote:
Als kussen neem ik altijd mijn slaapzakhoes met daarin mijn andere broek of dikke trui ofzo, doet zn werk primaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Keenan het volgende:
.......
1 kussen (maar daar moet ik nog een oplossing voor vinden want die neemt teveel ruimte in beslag)
.......
Niet sterke drankquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Keenan het volgende:
1-4 zijn volgens mij niet goed ingevuld?
3 Paar broeken waarvan 1 aan
3 t shirts waarvan 1 aan
1 vest/trui
1 paar schoenen die ik aan heb
1 tent
1 luchtbed
1 slaapzak
1 kussen (maar daar moet ik nog een oplossing voor vinden want die neemt teveel ruimte in beslag)
1 heel brood/boter en hagelslag (makkelijk voor in de ochtend om even energie te krijgen om daarna een echt ontbijt te halen)
1 pak vochtige doekjes
1 deo bus
en wat drinken maar dat hangt eraf hoe zwaar mijn tas is... drinken kan je ook daar kopen!
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!quote:
andersom gedaan nuquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Keenan het volgende:
[..]
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!
Nee je had het goed. De achterste camping is camping 1. Altijd al geweest. Direct over de brug is 4. Ook vorig jaar.quote:
volgens mij was je best ver heenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Keenan het volgende:
[..]
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!
Vandaar dat die leuke meid nooit jouw tent heeft gevondenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef Keenan het volgende:
[..]
dan heb ik heel lowlands op camping 4 gezeten terwijl ik dacht dat ik op camping 1 stond =')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |