Hij hoeft iig niet over de brug, dat geluk heeft ie wel.quote:
Dan moet je iedere dag over die teringbrug heen, nee da's fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:20 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Hij hoeft iig niet over de brug, dat geluk heeft ie wel.
4quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef RoaRRR het volgende:
Hij gaat via de Walibi ingang naar binnen en zo camping 4 op
Laten we de camping discussie maar niet gaan voeren hierquote:
Als kussen neem ik altijd mijn slaapzakhoes met daarin mijn andere broek of dikke trui ofzo, doet zn werk primaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Keenan het volgende:
.......
1 kussen (maar daar moet ik nog een oplossing voor vinden want die neemt teveel ruimte in beslag)
.......
Niet sterke drankquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Keenan het volgende:
1-4 zijn volgens mij niet goed ingevuld?
3 Paar broeken waarvan 1 aan
3 t shirts waarvan 1 aan
1 vest/trui
1 paar schoenen die ik aan heb
1 tent
1 luchtbed
1 slaapzak
1 kussen (maar daar moet ik nog een oplossing voor vinden want die neemt teveel ruimte in beslag)
1 heel brood/boter en hagelslag (makkelijk voor in de ochtend om even energie te krijgen om daarna een echt ontbijt te halen)
1 pak vochtige doekjes
1 deo bus
en wat drinken maar dat hangt eraf hoe zwaar mijn tas is... drinken kan je ook daar kopen!
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!quote:
andersom gedaan nuquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Keenan het volgende:
[..]
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!
Nee je had het goed. De achterste camping is camping 1. Altijd al geweest. Direct over de brug is 4. Ook vorig jaar.quote:
volgens mij was je best ver heenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Keenan het volgende:
[..]
ja want je ging de brug over en gelijk camping 1, ik zat daar verleden jaar. Daar staat nu camping 4!
Vandaar dat die leuke meid nooit jouw tent heeft gevondenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef Keenan het volgende:
[..]
dan heb ik heel lowlands op camping 4 gezeten terwijl ik dacht dat ik op camping 1 stond =')
Wil je me bashen? Ik had een vriendinnetje rond die periode thuis zitten en ik deelde een tent met 4 vrienden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vandaar dat die leuke meid nooit jouw tent heeft gevonden
Kleding in een handdoek rollen maakt een prima kussenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:40 schreef Keenan het volgende:
[..]
Wil je me bashen? Ik had een vriendinnetje rond die periode thuis zitten en ik deelde een tent met 4 vrienden?
OT: heeft iemand een idee om een kussen te vervangen? verleden jaar nam die de meeste ruimte in beslag...
Nee joh, gewoon een beetje plagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:40 schreef Keenan het volgende:
[..]
Wil je me bashen? Ik had een vriendinnetje rond die periode thuis zitten en ik deelde een tent met 4 vrienden?
OT: heeft iemand een idee om een kussen te vervangen? verleden jaar nam die de meeste ruimte in beslag...
haha, dank je, scheelt heel ruimte in mijn koffer!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een beetje plagen
Trouwens, makkelijkste is om daar op Lowlands bij de Hema een kussen te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog tips van dingen die ik vergeet of die ik daar kan kopen?-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik neem dit jaar zo min mogelijk mee. Slaapzak en matje koop ik gewoon daar.hoeveel kost een slaapzak/kussen daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog tips van dingen die ik vergeet of die ik daar kan kopen?
vind ik iets te prijzig, neem wel een extra tas mee voor mijn slaap spullen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef MB88 het volgende:
Slaapzak 99,95 en een kussen 49,95?
Nee, reken maar op 25E voor slaapzak en 15 voor een kussen ofzo?
Ik heb een nieuwe slaapzak, is langer, breder en dikkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:58 schreef frame-saw het volgende:
Mijn slaapzak neemt echt amper ruimte in beslag. Dit jaar ga ik het redden met mijn eastpak en extra tas voor eten en de 'grote' dingen (tent, slaapzak, matje, etc.).
Wordt elk jaar minder
Heb altijd één rugzak. Als het daar niet in of op past is het teveel. m.u.v. de party tent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:58 schreef frame-saw het volgende:
Mijn slaapzak neemt echt amper ruimte in beslag. Dit jaar ga ik het redden met mijn eastpak en extra tas voor eten en de 'grote' dingen (tent, slaapzak, matje, etc.).
Wordt elk jaar minder
Maar ik ben een meisjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Heb altijd één rugzak. Als het daar niet in of op past is het teveel. m.u.v. de party tent.
Wasda?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef Lies1981 het volgende:
Heb een Safe summer packaangeschaft, kei handig
[...]
Een pakketje met condooms, hoorbescherming en drink detective lol.. google maar Safe Summer Pack dan staat ie bovenaan..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |