Geld idd maar de pinpas is het belangrijkste in dit geval.quote:
Je wilt niet met een pleerol in je tas lopen. Het is eigenlijk ook niet nodig,maar mocht je een plee treffen zonder, dan is een klein pakje papieren zakdoekjes (ook handig bij verkoudheid) wel zo praktisch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Plee papier is ook wel een pré. altijd handig
Die gaan altijd mee en ik heb zo ook altijd nodig, alcohol en vet eten heeft dat effect bij mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou anti-diarree pillen meenemen en elke dag er een paar van nemen zodat je drie dagen verstopt zit en dus niet hoeft te schijten op die smerige wc's. Ook handig als je de schijterij krijgt van festivalvoedsel.![]()
Denk maar niet dat ik help duwenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef MB88 het volgende:
Ik schaam me dood, maar heb altijd zo'n rolcontainer voor bagage (2 pers.) en veel bier...
[ afbeelding ]
Ook handig als tafel want volledig inklapbaar.
Voordeel is dat ik door kan rijden tot op de camping.
Als je niet over de brug moet dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef MB88 het volgende:
Ik schaam me dood, maar heb altijd zo'n rolcontainer voor bagage (2 pers.) en veel bier...
[ afbeelding ]
Ook handig als tafel want volledig inklapbaar.
Voordeel is dat ik door kan rijden tot op de camping.
pffrt. Wat een gelul, je kan toch wel wat hebben, LIJEN in de pit zul je, ik geniet altijd wel van het gevoel van all stars op een festival, jammer dat mijn paar van achter tot voor is doorgescheurd. k moet voordat lowlands begint toch wel weer een paar hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef probeer het volgende:
[..]
omdat allstars van stof zijn en dus makkelijker kapot gaan als je met 10000 man tegen elkaar aan staat te springen. als jij springt terwijl een ander op je voet/hak staat, zegt die stof snel *krak*
omdat allstars sneller compleet doorweekt worden.
omdat allstars niet stevig zijn, dus elke mongool die op je voeten/hakken gaat staan, voel je.
t beste neem je gewoon alleen maar spullen mee waarvan t je geen ruk kan schelen als t kwijt/gejat/kapot raakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |