Als Seedorf naar Heerenveen gaat dan koop ik een seizoenskaart voor Heerenveenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Waren dat de cappusjonnies die floten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respect
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien welquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waren dat de cappusjonnies die floten?
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies" genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien wel
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de trainingquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies genoemd.
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de training
Moet ik alles specificeren? Ik weet dat je niet dom bent, gedraag je dan ook niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.
Gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
Hahaha, Koeman met zijn open solicitatie op NED 3
"Ze hebben mijn nummer"quote:
Dat hij aanbiedingen heeft afgeslagen om de volgende redenen:quote:
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Jasza het volgende:
We hebben ook weer een nieuwe sfeergroep op noord
Die clowns snap ik inderdaad ook niet, Ajacieden die Feyenoord uitlachen en Feyenoorder die Ajax uitlachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef Jasza het volgende:
Het is gewoon een feit dat het tussen deze spelersgroep en MVB het niet zal gaan lukken om elke wedstrijd een goed resultaat te behalen.
Deze spelers konden niet elke wedstrijd VOOR elkaar door het vuur gaan.
Deze spelers konden niet elke wedstrijd VOOR de CLUB AJAX of MVB door het vuur gaan.
En zo gaat het al jaren eigelijk.
De goede tijden komen vast wel weer.Maar zo kan het niet langer meer.
Maar sommige blijven alleen maar naar 010 kijken hoe die het doen en lachen hun uit...Kijk naar je zelf,kijk naar je eige club.
Wat nou helemaal niets in r´dam?....Helemaal niets in Mokum.
Wat hebben wij dan?.....weer uefa cup tegen Borat Kazachstania....
Komt nog een keer bij dat Koeman de laatste is die met Ajax fatsoenlijk voetbal voor elkaar kreeg. En nog een fatsoenlijk team onder de hoede had, en t.o.v de mensen na hem niet al te veel miskopen heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat hij aanbiedingen heeft afgeslagen om de volgende redenen:
1. hij zoekt een werkgever in de buurt
2. hij zoekt een club met uitdaging
Redenen waarom hij trainer wil worden van Ajax:
1. hij heeft nu lang genoeg niks gedaan, wil met ingang van nieuwe seizoen weer coach zijn
2. Ajax is een uitdaging
Mwahquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
niet al te veel miskopen heeft gedaan.
Da's ook wat overdreven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
Hahaha, Koeman met zijn open solicitatie op NED 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |