Het gaat niet alleen over vandaag, maar over een periode van een paar weken. Je reageert op alles erg nors en je komt depri op mij over. Je hebt altijd wel wat te zeiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap jullie lol gewoon niet, hoe kun je nou blij zijn dat je rivaal van trainer gaat wisselen terwijl je zelf 7e staat en bijna failliet bent?
Geef je jezelf aan bij Ray of moeten wij het doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen![]()
Wie heeft het gedaan dan
Jij ziet of ik depri ben via een forumquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over vandaag, maar over een periode van een paar weken. Je reageert op alles erg nors en je komt depri op mij over. Je hebt altijd wel wat te zeiken.
There he isquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Barca het volgende:
Van 't Schip? Waarom?
Verbeek, Koeman en Rijkaard ...
Je komt ook nors over als het over iets anders dan Ajax gaat. Ook moet je altijd een sneer naar iets geven. Jammer is dat, voorheen had je zo nu en dan nog wel eens wat inhoud in je posts.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet of ik depri ben via een forum![]()
Ik heb wel gevoel voor mijn club ja, elke nederlaag doet mij pijn, dagen zoals dit zijn dubbel zo hard,het hele jaar je club achterna reizen voor niets. Je zou 't ook eens moeten ervaren
Waarom laten we Barca geen beleidsplan schrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
There he is.
Nou Barca, vertel het nou maar eens allemaal.
Fuck it, als jij er zo over denkt moet je het zelf weten. Ik heb niets tegen jequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je komt ook nors over als het over iets anders dan Ajax gaat. Ook moet je altijd een sneer naar iets geven. Jammer is dat, voorheen had je zo nu en dan nog wel eens wat inhoud in je posts.
Hij had het wel over jou tijdens de persconferentie..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Barca het volgende:
Van 't Schip? Waarom?
Verbeek, Koeman en Rijkaard ...
Tuurlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij had het wel over jou tijdens de persconferentie..
Onzin. Ben tegenwoordig dagelijks hier te vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het valt je de laatste tijd waarschijnlijk op omdat je hier alleen komt wanneer het minder gaat, en ja, dan ben ik pissig
Nee echtquote:
Sinds het minder gaat ja. Als het volgend jaar goed gaat, ben je tot de klassieker hier niet meer terug te vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Ben tegenwoordig dagelijks hier te vinden.
Onzinquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sinds het minder gaat ja. Als het volgend jaar goed gaat, ben je tot de klassieker hier niet meer terug te vinden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee echt
Of ben jij niet die jongen die op internet zo'n grote mond had en nooit naar andere wilde luisteren?
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Rijkaard voor de groep en Seedorf terug. Ajax, ik hou van je!
Och ... voor Frankie ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Wist wel dat'ie stiekem Fries was!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Als Seedorf naar Heerenveen gaat dan koop ik een seizoenskaart voor Heerenveenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waren dat de cappusjonnies die floten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respect
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien welquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waren dat de cappusjonnies die floten?
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies" genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien wel
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de trainingquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies genoemd.
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de training
Moet ik alles specificeren? Ik weet dat je niet dom bent, gedraag je dan ook niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.
Gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
Hahaha, Koeman met zijn open solicitatie op NED 3
"Ze hebben mijn nummer"quote:
Dat hij aanbiedingen heeft afgeslagen om de volgende redenen:quote:
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Jasza het volgende:
We hebben ook weer een nieuwe sfeergroep op noord
Die clowns snap ik inderdaad ook niet, Ajacieden die Feyenoord uitlachen en Feyenoorder die Ajax uitlachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef Jasza het volgende:
Het is gewoon een feit dat het tussen deze spelersgroep en MVB het niet zal gaan lukken om elke wedstrijd een goed resultaat te behalen.
Deze spelers konden niet elke wedstrijd VOOR elkaar door het vuur gaan.
Deze spelers konden niet elke wedstrijd VOOR de CLUB AJAX of MVB door het vuur gaan.
En zo gaat het al jaren eigelijk.
De goede tijden komen vast wel weer.Maar zo kan het niet langer meer.
Maar sommige blijven alleen maar naar 010 kijken hoe die het doen en lachen hun uit...Kijk naar je zelf,kijk naar je eige club.
Wat nou helemaal niets in r´dam?....Helemaal niets in Mokum.
Wat hebben wij dan?.....weer uefa cup tegen Borat Kazachstania....
Komt nog een keer bij dat Koeman de laatste is die met Ajax fatsoenlijk voetbal voor elkaar kreeg. En nog een fatsoenlijk team onder de hoede had, en t.o.v de mensen na hem niet al te veel miskopen heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat hij aanbiedingen heeft afgeslagen om de volgende redenen:
1. hij zoekt een werkgever in de buurt
2. hij zoekt een club met uitdaging
Redenen waarom hij trainer wil worden van Ajax:
1. hij heeft nu lang genoeg niks gedaan, wil met ingang van nieuwe seizoen weer coach zijn
2. Ajax is een uitdaging
Mwahquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
niet al te veel miskopen heeft gedaan.
Da's ook wat overdreven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
Hahaha, Koeman met zijn open solicitatie op NED 3
Hoe zat het overigens met Zlatan? Moest die weg van Koeman of van Van Gaal? Had ook een beetje mot met Sneijder. Maar ... die is nu ouder (en wijzer?).quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Komt nog een keer bij dat Koeman de laatste is die met Ajax fatsoenlijk voetbal voor elkaar kreeg. En nog een fatsoenlijk team onder de hoede had, en t.o.v de mensen na hem niet al te veel miskopen heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |