Fuck it, als jij er zo over denkt moet je het zelf weten. Ik heb niets tegen jequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je komt ook nors over als het over iets anders dan Ajax gaat. Ook moet je altijd een sneer naar iets geven. Jammer is dat, voorheen had je zo nu en dan nog wel eens wat inhoud in je posts.
Hij had het wel over jou tijdens de persconferentie..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Barca het volgende:
Van 't Schip? Waarom?
Verbeek, Koeman en Rijkaard ...
Tuurlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij had het wel over jou tijdens de persconferentie..
Onzin. Ben tegenwoordig dagelijks hier te vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het valt je de laatste tijd waarschijnlijk op omdat je hier alleen komt wanneer het minder gaat, en ja, dan ben ik pissig
Nee echtquote:
Sinds het minder gaat ja. Als het volgend jaar goed gaat, ben je tot de klassieker hier niet meer terug te vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Ben tegenwoordig dagelijks hier te vinden.
Onzinquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sinds het minder gaat ja. Als het volgend jaar goed gaat, ben je tot de klassieker hier niet meer terug te vinden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee echt
Of ben jij niet die jongen die op internet zo'n grote mond had en nooit naar andere wilde luisteren?
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Rijkaard voor de groep en Seedorf terug. Ajax, ik hou van je!
Och ... voor Frankie ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Wist wel dat'ie stiekem Fries was!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Seedorf terug komt naar Nederland dan gaat hij echt niet naar Ajax. Daar werd hij uitgefloten door de supporters. Nee, als hij terug komt gaat hij naar Heerenveen.
Als Seedorf naar Heerenveen gaat dan koop ik een seizoenskaart voor Heerenveenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waren dat de cappusjonnies die floten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Door een klein deel, de supportersgroepen hebben destijds al aangegeven het hier niet mee eens te zijn en riepen op voor respect
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien welquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waren dat de cappusjonnies die floten?
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies" genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige topic was je woordgrap al niet grappig, en nu nog steeds niet. Misschien als je hem zelf had bedacht, dan misschien wel
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de trainingquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Woordgrap? Het was een serieuze vraag. Die gasten die het trainingsveld toen opkwamen worden in de volksmond "capusjonnies genoemd.
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik zeg supportersgroepen, dan zou een normaal denkend mens kunnen bedenken dat ik het over de harde kern heb. En ik denk niet dat mensen van de eretribune op het veld stonden bij de training
Moet ik alles specificeren? Ik weet dat je niet dom bent, gedraag je dan ook niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bobo's is ook een soort supportersgroep. Dus een beetje vreemd om dan te zeggen dat "een normaal denkend mens" dan wel begrijpt dat jij het over de harde kern hebt.
Gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
Hahaha, Koeman met zijn open solicitatie op NED 3
"Ze hebben mijn nummer"quote:
Dat hij aanbiedingen heeft afgeslagen om de volgende redenen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |