abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68760102
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 04:17 schreef AxisForOll het volgende:
En jij weet toch dat de Chinezen een rucksichtlose 1-kind politiek toepassen?
Ja, maar jij deed alsof het een natuurlijke ontwikkeling was dat de geboortecijfers in China zo sterk waren gedaald. Blijkbaar is dat niet zo hè. Blijkbaar waren daar drastische maatregelen voor nodig.
quote:
Niet zeer sterk en Denemarken wijst erop dat het zelfs kan afnemen, mits je maar voor integratie openstaat, de witte bevolking dus.
Integratie leidt tot een daling van het geboortecijfer? Betekent dit dat de Marokkanen en Turken in Nederland zijn gestopt met integreren, aangezien de vruchtbaarheidsdaling stagneert? Ik mag hopen van niet.
quote:
Welles!

En als jij exemplarisch bent, kunnen we beter fascisten zoals jij er uit gooien,
want je staat integratie in de weg. En daarme een dalend moslim geboorte cijfer.

En zo niet, worden we toch lekker moslims? Veel fascistischer dan wilders kunnen ze niet zijn.

PS en nee, het is NIET jouw land. Vette pech. Wen d'r maar aan. Of, hee, ze zoeken Canada nog boeren! wel ff Frans en varkensstront scheppen leren, hè?
Je argumenten waren op?

[ Bericht 4% gewijzigd door Picchia op 07-05-2009 08:47:48 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:44:42 #27
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_68761954
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 04:17 schreef AxisForOll het volgende:
Niet zeer sterk en Denemarken wijst erop dat het zelfs kan afnemen, mits je maar voor integratie openstaat, de witte bevolking dus.
Euh, ik denk eerder dat een vereiste van acceptatie door de Deense bevolking de integratie was. De Deense bevolking is wat homogener en heeft het wat minder op multi-culti. Deense tradities staan nog altijd hoog in het vaandel.

Het lijkt me dat de wil om te integreren bij de allochtone bevolking ook voor een groot deel afhangt wat voor druk erop wordt gezet en niet om hoe open de witte bevolking ervoor staat. Daarbij geloof ik niet dat er veel Nederlanders zijn die erop tegen zijn dat de moslimbevolking meer integreert.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:53:09 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_68762219
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:45 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Geweldadig? Ik heb geen pistolen en of kogel merk als nick, dat ben JIJ. En jij bent te dom om een echt argument te produceren,
Interessante opmerking van iemand die roept dat ik geweldadig ben omdat mijn fok.nl internet naam overeen komt met een naam van een kogel. (Waar ik mij overigens totaal niet bewust van was en wat me ook weinig kan schelen).
quote:
wat je vaker ziet in racisten: ze haten mensen die er net ff anders uit zien dan zij, maar als je vraagt waarom, weten ze het ook niet en zijn het vaak meelopers. Dat ben jij ook.
Vind je het erg als ik uit je ondoordachte vooral emotionele reacties kan zien dat je weinig nieuws te melden hebt. Fascisten en antifa gaan elkaar als decennia lang te lijf. En beide groepen zijn even dogmatisch en even geweldadig. Mensen die lid zijn van dat soort groepen zijn juist meelopers.

Weet je wie pas de echte helden zijn in deze wereld? Mensen die genuanceerd en doordacht hun meningen kunnen presenteren en een normaal gesprek over alles kunnen voeren. Niet emotionele aggressierakkers zoals jij die eerst roepen "jij bent hetzelfde als hitler arrgg" en vervolgens er niet voor schromen om een mes in die persoons donder te steken.

Ik hoop dat je gedachtepatroon in het echte leven in ieder geval een stuk geordender is dan op fok want zoals het er nu uit ziet ben jij een heel eng mannetje.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_68778664
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef TallMan het volgende:
Euh, ik denk eerder dat een vereiste van acceptatie door de Deense bevolking de integratie was.
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt?

Ik wil zelf wel verduidelijken:

Geroep van "ze moeten zich maar aanpassen" zonder enige tegemoetkoming EN acceptatie van de nieuwkomers, lijkt mij niet bevordelijk voor de integratie. Het moet van twee kanten komen, en niet meer van de ene of de andere kant. Het komt sowieso meer van de kant van de immigrant, hij is nu eemaal in de minderheid.
Neem taal. Het is zeker zo dat autoctone kinderen slang gebruiken, maar het is ook zo dat allochtone tieners onderling meer Nederlands dan de oorsprong taal praten. "Ik versta het wel, maar ik praat het niet" is een veel gehoorde uitspraak. En dat verstaan is vaak niet al te best.

Ik heb persoonlijk meegemaakt dat personeelsmensen doodleuk beweerden dat ze nooit zouden meewerken aan registratie. Die wet is nu ook weg. En als je de grappen hoort bij het lezen van sollicitatiebrieven is duidelijk dan Nederlandse personeelscheffen nog veel te leren hebben. Dit is belangrijk omdat echte integratie alleen maar gaat via werk.
quote:
De Deense bevolking is wat homogener en heeft het wat minder op multi-culti. Deense tradities staan nog altijd hoog in het vaandel.
Allochtonen kunnen niet de schuld krijgen van het "verlies van traditie gevoel " bij de inheemse bevolking. En of Jutlanders zo blij zijn met Kopenhagers, ik denk van niet.
quote:
Het lijkt me dat de wil om te integreren bij de allochtone bevolking ook voor een groot deel afhangt wat voor druk erop wordt gezet en niet om hoe open de witte bevolking ervoor staat. Daarbij geloof ik niet dat er veel Nederlanders zijn die erop tegen zijn dat de moslimbevolking meer integreert.
Dus ... aanpassen met het mes op de keel? Gezellig, zeg! Dwang werkt niet echt. Voelden meer of minder Nederlanders sympathie voor de Duitsers aan het einde van WW2? Duidelijk minder en je ziet het aan de complete afwezigheid van Duitse wetenschappers op Nederlandse Uni's. ze zijn er wel, maar een beetje en niet in de aantallen van voor de oorlog. Dus dwang is slecht en heeft lange termijn effecten.

Kortom, Je kan iedereen wel dwingen op zijn hurken naar binnen te kruipen, maar .... je kan ook de deur iets meer openzetten.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:17:27 #30
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68780180
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:45 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Geweldadig? Ik heb geen pistolen en of kogel merk als nick, dat ben JIJ.

Volgens mij is het toch meer gebruikelijk als term voor een bepaald merk onbijtgranen, knul

Als bijnaam voor Ketamine is het nog gebruikelijker. Sowieso, wat een vergezochte onzin om iemand aan te vallen
pi_68784327
De post van Pool vat het samen overigens klopt de tt niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:38:46 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68785443
aan de ene kant ben ik blij met het feit dat ik leef in een tijdperk waar de gelovigen weer sterk van zich laten horen. het lijkt qua wetten wel of we terug gestuurd worden naar de middeleeuwen met een enorme snelheid. ik ben blij omdat we de ridiculiteit, van het verwerpen van een individueel nadenkend mens, wel inzien.

aan de andere kant ben ik ernstig bezorgd met het feit dat ik leef in een tijdperk waar de gelovigen weer sterk van zich laten horen. het lijkt qua wetten wel of we terug gestuurd worden naar de middeleeuwen met een enorme snelheid. ik ben bezorgd omdat we de ridiculiteit van het verwerpen van een individueel nadenkend mens niet inzien.

dit geldt voor alle 3 de monotheïsten
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68785729
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
aan de ene kant ben ik blij met het feit dat ik leef in een tijdperk waar de gelovigen weer sterk van zich laten horen. het lijkt qua wetten wel of we terug gestuurd worden naar de middeleeuwen met een enorme snelheid. ik ben blij omdat we de ridiculiteit, van het verwerpen van een individueel nadenkend mens, wel inzien.

aan de andere kant ben ik ernstig bezorgd met het feit dat ik leef in een tijdperk waar de gelovigen weer sterk van zich laten horen. het lijkt qua wetten wel of we terug gestuurd worden naar de middeleeuwen met een enorme snelheid. ik ben bezorgd omdat we de ridiculiteit van het verwerpen van een individueel nadenkend mens niet inzien.

dit geldt voor alle 3 de monotheïsten

retard.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_68786961
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef Pool het volgende:
Jullie kunnen de TS nu misschien wel voor gek verklaren en met zijn doorgestreepte woorden vraagt hij daar misschien wel een beetje om, maar zijn punt is voor iedere lezer duidelijk:

-Het is niet typisch islamitisch om veel kinderen te krijgen, want naar gelang de sociaal-economische omstandigheden krijgen ze uiteindelijk gewoon net zoveel kinderen als wij.

Kortom, die angstbeelden van moslims die ons demografisch overnemen zijn pure nonsens. Ook in Nederland krijgen moslims al veel minder kinderen dan 20 jaar geleden en die trend blijft dalende.
Idd. Met de kanttekening dat Denemarken het importhuwelijk aan banden heeft gelegd waardoor het geboortecijfer ook wordt beïnvloed denk ik en Nederland daar veel minder gericht op reageert met dat wangedrocht dat "inburgeringscursus" heet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:07:35 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68789057
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

retard.
het was pure intelligentie. misschien begrijp je genialiteit nog niet als je er op stapt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:07:04 #36
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_68794354
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef AxisForOll het volgende:
Geroep van "ze moeten zich maar aanpassen" zonder enige tegemoetkoming EN acceptatie van de nieuwkomers, lijkt mij niet bevordelijk voor de integratie. Het moet van twee kanten komen, en niet meer van de ene of de andere kant. Het komt sowieso meer van de kant van de immigrant, hij is nu eemaal in de minderheid.
Neem taal. Het is zeker zo dat autoctone kinderen slang gebruiken, maar het is ook zo dat allochtone tieners onderling meer Nederlands dan de oorsprong taal praten. "Ik versta het wel, maar ik praat het niet" is een veel gehoorde uitspraak. En dat verstaan is vaak niet al te best.

Ik heb persoonlijk meegemaakt dat personeelsmensen doodleuk beweerden dat ze nooit zouden meewerken aan registratie. Die wet is nu ook weg. En als je de grappen hoort bij het lezen van sollicitatiebrieven is duidelijk dan Nederlandse personeelscheffen nog veel te leren hebben. Dit is belangrijk omdat echte integratie alleen maar gaat via werk.
Toch is het zo dat er in Denemarken een striktere regelgeving is omtrend migratie die integratie, als dan niet gedwongen, er wel doordrukt.
quote:
Allochtonen kunnen niet de schuld krijgen van het "verlies van traditie gevoel " bij de inheemse bevolking. En of Jutlanders zo blij zijn met Kopenhagers, ik denk van niet.
[..]
Ik wil niet zeggen dat er en verlies van traditie gevoel is, ik wil ermee zeggen dat de Denen conservatiever zijn in hun opvattingen en zullen hierin minder snel openstaan voor invloeden van andere culturen. De discussies die in Nederland zijn geweest over het suikerfeest ook maar als feestdag in te voeren zul je in Denemarken niet zomaar terugvinden. Wat dat betreft zijn de Denen wat minder open en minder multi culti ingesteld. Willen moslims in zo'n samenleving wonen dan hebben ze zich er maar aan aan te passen.
quote:
Dus ... aanpassen met het mes op de keel? Gezellig, zeg! Dwang werkt niet echt. Voelden meer of minder Nederlanders sympathie voor de Duitsers aan het einde van WW2? Duidelijk minder en je ziet het aan de complete afwezigheid van Duitse wetenschappers op Nederlandse Uni's. ze zijn er wel, maar een beetje en niet in de aantallen van voor de oorlog. Dus dwang is slecht en heeft lange termijn effecten.

Kortom, Je kan iedereen wel dwingen op zijn hurken naar binnen te kruipen, maar .... je kan ook de deur iets meer openzetten.
Dwang werkt niet bij mensen die niet willen, maar als dit bekend is zul je minder snel mensen krijgen die niet willen. De Deense moslimbevolking is waarschijnlijk bij binnenkomst al op de hoogte geweest en is dan waarschijnlijk meer open geweest voor integratie. De koppige exemplaren zijn naar Nederland gegaan

En je kunt dan wel zeggen 'gezellig zeg', maar integratie gaat niet om gezelligheid en knuffelmoslims, die mentaliteit heeft in Nederland namelijk heel goed gewerkt. Hoe duitse wetenschappers nou echt in een integratieverhaal passen zie ik overigens niet echt.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')