quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html
Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?

Ja wie weet, zal eens wat geluk 'rondstrooien'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?

Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Dartanion het volgende:
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....

Ik heb geen spijtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.

Niet veel tijd gehad om te wennen. Het was klussen en gelijk verhuizen en daarna gelijk terug naar Nijmegen om dat op tijd op te leveren en ook tegelijk mijn luvs huisje in Vlaardingen op te leveren. Viel niet mee, tegelijk proberen om 3 huishoudens te voeren waarbij er altijd ergens iets ligt. Gelukkig zitten we er nu eindelijk in en zijn we net begonnen met uitpakken. We hebben nogal veel en dat terwijl mijn halve huisraad naar Het Goed of de stort is gegaan (of naar bekenden die het wilde hebben). Overal staat wat en er zit nog vanalles in dozen die hoog opgestapeld staan op de logeerkamer. Het enige rustpunt is onze slaapkamer en de logeerkamer. De katten denderen overal wel lekker door inmiddels.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Metro2005 het volgende:
Middag. Teertig druk op mijn werkmaargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?

Van de BOS groep?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!

Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !quote:Op maandag 6 juli 2009 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?

Love Family Festival was helemaal te gek !quote:

Cool man! Is het zoiets als dancevalley, klinkt wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !
De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !

klinkt als een godlike partyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !
De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !

Zou je denken? Amsterdam is best huge.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ?
Enne... ik snap de verwarring, maar ik hou nog altijd van maar een soort "poes" hoor! No worries dus.quote:Moet ik m'n kat binnenhouden ?

Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer wegquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
Hallo Senesta
( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord)
Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?
Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.
Weer het verleden opratelen. Even itunes starten dan maar.
Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.
Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ookGeen waanzin alleen tussen de oren
Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht".

Met mij gaat het beter dan ooit. In ieder geval beter dan afgelopen 3000 dagenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg![]()
Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien![]()
Met jou ook alles goed? En met je hondje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |