abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:40:17 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70606804
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html

Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?
Ach het is eens te proberen
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:54:46 #177
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70607293
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ach het is eens te proberen
Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:55:56 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70607331
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?
Ja wie weet, zal eens wat geluk 'rondstrooien'
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:05:37 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70607660
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:14:44 #180
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620316
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:22:59 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70622312
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Dartanion het volgende:
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....
Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:35:20 #182
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70622688
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.
Ik heb geen spijt Ik vind het alleen een beetje onnozel om niet alles weg te halen, omdat ik mij nu al een paar keer heb moeten herhalen, including de persoon die je wilde beschermen
:-)
pi_70651997
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Metro2005 het volgende:
Middag. Teertig druk op mijn werk maargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?
Niet veel tijd gehad om te wennen. Het was klussen en gelijk verhuizen en daarna gelijk terug naar Nijmegen om dat op tijd op te leveren en ook tegelijk mijn luvs huisje in Vlaardingen op te leveren. Viel niet mee, tegelijk proberen om 3 huishoudens te voeren waarbij er altijd ergens iets ligt. Gelukkig zitten we er nu eindelijk in en zijn we net begonnen met uitpakken. We hebben nogal veel en dat terwijl mijn halve huisraad naar Het Goed of de stort is gegaan (of naar bekenden die het wilde hebben). Overal staat wat en er zit nog vanalles in dozen die hoog opgestapeld staan op de logeerkamer. Het enige rustpunt is onze slaapkamer en de logeerkamer. De katten denderen overal wel lekker door inmiddels.

Wel gisteravond en vanmiddag naar de Maasboulevard geweest en regelmatig in de stad om even te wandelen. Ik vind het wel een leuke stad. EW heeft wat moeite met wennen omdat hij hier nog niemand kent om mee op te trekken. Hij mist Nijmegen en zijn vrienden nu nog erg. Als school begint zal dat wel helpen. Hij is ook niet het type om met iedere groep op te trekken en hij heeft zijn tiepjes hier nog niet gevonden.
Dat gaat vast goedkomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70652516
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!
  maandag 6 juli 2009 @ 07:39:43 #185
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70689687
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:09:15 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70689848
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!
Van de BOS groep?
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:48:07 #187
31101 _Led_
pi_70730124
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:52:06 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70730225
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?

Hoe was je feestje!
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:56:32 #189
31101 _Led_
pi_70730321
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe was je feestje!
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier ), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !

De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:09:01 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70730611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier ), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !

Cool man! Is het zoiets als dancevalley, klinkt wel een beetje zo.
Alleen jammer dat het allemaal in het duits is
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:41:14 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70731508
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

klinkt als een godlike party
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 8 juli 2009 @ 07:56:54 #192
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70768170
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Waar ga je wonen ?
Zou je denken? Amsterdam is best huge.
En dan ga ik ook nog eens in het gedeelte wonen wat vele niet echt als Amsterdam zien, namelijk Buitenveldert (Amsterdam Zuid.)
Toevallig zocht een vrouwelijke collega nog een huis genootje en ik ga dit weekend nog verhuizen.
Zij zal trouwens op Dance Valley staan te feesten als ik samen met wat mensen de hele dag ga sjouwen met spullen.
Jouw feestje klonk echter ook niet verkeerd!
quote:
Moet ik m'n kat binnenhouden ?
Enne... ik snap de verwarring, maar ik hou nog altijd van maar een soort "poes" hoor! No worries dus.
pi_71013997
Ook maar ff hallo allo zeggen,

Sporten Van kalmerende tabletten die me rustig maken tot lichaamseigen stoffen als endorpine

Het effect van beweging en de stofjes in mijn hoofd door beweging is 100 keer beter dan al die tabletten. Dus hier is het bewegen bewegen en nog eens bewegen. Hartslag laten gaan tot 210 en dan laten dalen. Even helemaal in roes komen door het effect van het lichaam en weer verder gaan met bewegen. Naast het rustgevende effect door de beweging nog het lichaam dat in conditie komt en in vorm komt.

Bewegen dus Dan nog naast 3 uur bewegen het reintegreren. Vervolgens nog lezen en films kijken. Reintegreren mee bezig en dan is het in 2009 zo dat ik iedere dag sowieso 4 uur verplichtingen heb per dag. Daarbij 3 uur bewegen maakt het 7 uur bezig zijn.

Eindelijk eens wat activiteit.

Jaren genoeg blijven hangen in een depressieve trip. Niet meer over praten of schrijven, het is geweest en nu is het actie meer.

Ik ga mijn eerste biertje open trekken na 3 uur inspanning. Een weldaad van rust in mijn lichaam en hoofd. Morgen proberen om niet iedere 10 minuten pauze te nemen maar de pauzes te beperken en de hartslag die hoog is langer te laten duren.

Hardlopen, zwemmen, wielrennen, tuin werken. Zo zijn er 30 meer manieren om het lichaam uit te putten

Kan overdreven gemotiveerd klinken maar het effect van bewegen op mijn geest is zo geweldig dat het sporten vanzelf gaat. Tijdens het bewegen het afreageren dat goed doet. Tijdens het bewegen vooruit kijken op die rust na het sporten, niet alleen de rust even na het sporten maar de rust die de hele tijd doorzet.

Met de gewichten tillen is nog de bedoeling zoals 10 jaar geleden. 10 kilometer rennen, 20 kilometer roeien en 2 uur met de gewichten. Al ben ik 10 jaar ouder, het moet nog steeds mogelijk zijn om zo mijn vrije tijd te besteden. Rond 22:00 niets meer doen.

Ik ga weer ervandoor. Zometeen even abonnement verlengen hier. Al kom ik niet meer zo vaak hier. Misschien over een tijdje weer iedere dag checken. Dit was sinds 2 weken 1 check omdat ik helemaal niets met internet heb gedaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 15-07-2009 21:33:20 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_71014246
Als je maar wel voldoende water drinkt, want morgen wordt een warme dag, vooral in Limburg. Dan zul je nu wel goed in vorm zijn en een paar kilo's lichter met een bruine kop van het buiten zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71014395
Hallo Nok

Water drink ik wel genoeg Mineraalwater van de Lidl 3 liter per dag en dan nog water uit de kraan. Ben sowieso wat dorstig aangelegd dus dat drinken lukt wel.

Gisteren 24 flessen van 1 1/2 liter gekocht dus ik kom weer wat dagen vooruit
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 21:28:58 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71014466
Hallo
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71014908
haaaa, leven in de brouwerij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71014973
Hallo Senesta

( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord )

Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?

Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.

Weer het verleden opratelen wat ik nu doe Even itunes starten dan maar.

Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.

Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ook Geen waanzin alleen tussen de oren

Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht". Muziek die erop staat komt over alsof 2009 een grote inhaalslag is. Van 2000 tot en met 2008 totaal geen leuke muziek en in de zomer van 2009 alsof de muziek de jaren "2000" een eigen karakter geeft op de een of andere manier. Muziek met eigen karakter die vergeleken kan worden met de jaren 80 en 90 maar dan anders. Zal wel aan mij liggen dat ik het zo ervaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 15-07-2009 21:55:39 ]
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 21:56:44 #199
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71015370
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
Hallo Senesta

( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord )

Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?

Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.

Weer het verleden opratelen. Even itunes starten dan maar.

Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.

Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ook Geen waanzin alleen tussen de oren

Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht".
Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg

Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien

Met jou ook alles goed? En met je hondje?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71015650
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg

Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien

Met jou ook alles goed? En met je hondje?
Met mij gaat het beter dan ooit. In ieder geval beter dan afgelopen 3000 dagen

Mijn hond is weer rustig sinds 3 dagen. Vorige week was een teefje loops en toen was hij wild in de kop. Totaal geen houden aan. Lastig is niet het juiste woord te noemen. Slachtoffer van de natuur. Verliefdheid op een extreme manier dan maar. Kon er niet goed tegen omdat hij de Godganse dag bezeten was door dat ene hondje. Huilen als een weerwolf en zeuren. 's middags loslaten in de tuin en om 00:00 nog steeds niet in huis krijgen omdat hij ergens onder de struiken bij het pad bleef zitten.

Kwam de eigenaar van dat teefje tegen. Dat teefje dat dus ook dol is op mijn eigen hond. Loopse tijd is voorbij dus mijn hond is weer rustig

Ik koop dan ook nu van die sticks om zijn adem op te frissen nu. Denta-sticks voor het tandvlees iedere dag dat hij krijgt en dan nog van die sticks om zijn adem lekker te laten ruiken. Salami sticks van de Lidl als beloning.

Hij komt dus niets te kort.

Hij ligt nu naast mij op een tuinstoel die naast me staat. In alerte toestand. Bewaken van de tuin dan maar. Lopen dan nog daarbij. Nooit tevreden is hij. Kan een wandeling maken van 2 uur waarbij ik hem de weg laat wijzen en dan wilt hij van Limburg naar Amsterdam en via Parijs terug met iedere 4 minuten een snuffeltijd van 10 minuten.

9 jaar oud en 20 keer rustiger vergeleken met een paar jaar terug. Enige waar hij niet tegen kan is loopse teefjes en rennende kinderen met een voetbal.

Lekker nummer hierboven ...

Origineel is ook okey hieronder ( van de film " The wedding singer ")

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')