quote:
Ik heb hem toch maar weer opengedaan.quote:
En een blotebillen held.quote:
Ik zou eerst het verhaal eens lezen?quote:
hoezo? die marrokaan deed iets goed waardoor hij een onze vooroordelen niet bevestigd. Of ze nou wel of niet onze vooroordelen bevestigen ze blijven toch gewoon kut marrokanenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zou eerst het verhaal eens lezen?
Jouw vooroordelen. Ik heb alleen iets tegen kut marokkanen. Dit is dan een goeie marokkaan. Alleen door jouw vooroordelen zie jij die niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
hoezo? die marrokaan deed iets goed waardoor hij een onze vooroordelen niet bevestigd. Of ze nou wel of niet onze vooroordelen bevestigen ze blijven toch gewoon kut marrokanen
Undercover in Nederlandquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als ik 'm zo in die kleren zie, kan ik er toch anders over denken
QFT.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik was even vergeten hoe slecht dit was.![]()
echt niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie iets tegen marokkanen soms?
kunstgebit zul je bedoelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef MouzurX het volgende:
Totdat die opa thuis komt en zijn portemonnee kwijt is!!
Jupz, 0wnz0rsssquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jouw vooroordelen. Ik heb alleen iets tegen kut marokkanen. Dit is dan een goeie marokkaan. Alleen door jouw vooroordelen zie jij die niet.
Idd, dat zal die kutmarokkaan waarschijnlijk nu aan het verkopen zijn!quote:
Nee man, check die marokkaanse vlag dan op z'n kleren!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef ukga het volgende:
HHAH TS is gefopt het was ZEKER weten een Tunesier
Ik had het in eerste instantie niet in de gaten want ik zat er met mijn rug naartoequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
HOAX! Dat behulpzame gedrag was een afleidingsmaneuvre om de zakken van die oma te rollen.
Maar verder hoort iedere burger in Nederland dit soort dingen te doen, de TS faalt dus omdat hij het zelf niet aanbood.
Asociale vlerk! Je behoort nooit je rug naar een oudere te keren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie niet in de gaten want ik zat er met mijn rug naartoe
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Asociale vlerk! Je behoort nooit je rug naar een oudere te keren.
eigenlijk ben je gewoon een kapotte pauper. dat je te lui was om actie te ondernemen bij een ouder echtpaar!. scrapuul. ik sta gewoon nog op voor oudere mensen, zwangere vrouwen en ik help kinderwagens en rolstoelen uit de overvolle tram. schaam ik me niet voor.quote:
So truequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Raug het volgende:
Tja, het is wat..Het was ook al geen marokkaan met Q-day in Apeldoorn. Moet niet veel gekker worden!
Of het is een Algerijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef ukga het volgende:
HHAH TS is gefopt het was ZEKER weten een Tunesier
Eens..quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die denken dat er geen goede Marokkanen bestaan zijn nerdjes die nooit buiten komen en alleen de slechte berichten in de krant, op tv of op hun Wow chat geloven
Lol, hij probeerde de rolstoel te stelen.quote:een circa 12-jarig marokkaantje hielp de bejaarde vrouw de rolstoel uit de bus te krijgen!!
Kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dat vind ik héél netjes van die Marokkaan. Autochtonen doen het ook niet altijd.
Lijn 5 rijd tegenwoordig ook door Lombokquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef PhifeDawg het volgende:
Lijn 5, Voordorp of Kanaleneiland. Ik kan het eigenlijk al wel raden
Lijkt die bus toevallig op dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Nobu het volgende:
Het mooie aan het GVU is dat je aan het type bus kunt zien naar wat voor wijk je onderweg bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |