Die lam lul van geneequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:24 schreef Urquhart het volgende:
Wie zegt trouwens dat ze niet aan een Jans of Verbeek hebben gedacht?
Die Van Den Boog weet het idd goed dicht te houden allemaal. Het is te hopen, want met het oog op transfers is het wel handig dat je weet wie de trainer is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Het is een beetje stil rond Ajax mbt een nieuwe trainer.
Als je het mij vraagt zijn ze achter de schermen bezig en presenteren ze vandaag of morgen de nieuwe man
Ik hoop alleen voor Ajax dat ze nu een keer iemand halen die wel langer blijft dan 1 jaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Van Den Boog weet het idd goed dicht te houden allemaal. Het is te hopen, want met het oog op transfers is het wel handig dat je weet wie de trainer is.
Of het lukt gewoon niet om concreet te worden met iemand...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Van Den Boog weet het idd goed dicht te houden allemaal. Het is te hopen, want met het oog op transfers is het wel handig dat je weet wie de trainer is.
Zou ook kunnen, maar dan weet hij het nog wel goed te verkopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Of het lukt gewoon niet om concreet te worden met iemand...
Nog steeds het idee dat Co ja gaat zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Het is een beetje stil rond Ajax mbt een nieuwe trainer.
Als je het mij vraagt zijn ze achter de schermen bezig en presenteren ze vandaag of morgen de nieuwe man
Meen je dit? Ik heb Donk namelijk vaak zien voetballen bij Rkc maar hij was echt een geweldig talent. Ben benieuwd hoe die terecht komt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat Ajax ook eens proberen Donk terug te halen en hem eens in het centrum manoeuvreren.²
Het zou een leuke verrassing zijn, maar ik heb hem eigenlijk al afgeschrevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog steeds het idee dat Co ja gaat zeggen![]()
Ik vind dat een goede voetballer. Hij heeft de juiste mentaliteit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat Ajax ook eens proberen Donk terug te halen en hem eens in het centrum manoeuvreren.²
Ja, zeker. Hij is een mooie speler. Topper!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik heb Donk namelijk vaak zien voetballen bij Rkc maar hij was echt een geweldig talent. Ben benieuwd hoe die terecht komt.
Ik denk dat het vooral komt omdat niemand verwacht had dat hij bij HSV zou vertrekken.Hij heeft toch een uitstekend seizoen gehad .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |