Daarna ging het eerlijk gezegd wel minder. Met Huntelaar hadden we een goede reeks staan, daarna kwam de dramatische uitschakeling tegen Volendam, nederlaag tegen AZ (kansloos), gelijkspel tegen FC Utrecht, barslechte winst bij Volendam en gelijkspel tegen Slavia. Enige goede wedstrijden waren de winst op een zwak PSV en de onverwachte winst op HSV. Van de andere tegenstanders die we troffen win je met of zonder Huntelaar makkelijk.quote:
Oke. Zo'n verneuking van die 30 miljoen vind ik het dan zeker niet. Best puike aankopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Vergeet niet Fiorentina, en de goede potten tegen L'OMquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarna ging het eerlijk gezegd wel minder. Met Huntelaar hadden we een goede reeks staan, daarna kwam de dramatische uitschakeling tegen Volendam, nederlaag tegen AZ (kansloos), gelijkspel tegen FC Utrecht, barslechte winst bij Volendam en gelijkspel tegen Slavia. Enige goede wedstrijden waren de winst op een zwak PSV en de onverwachte winst op HSV. Van de andere tegenstanders die we troffen win je met of zonder Huntelaar makkelijk.
Mwah, laten we zeggen 5/6 miljoen verneuking.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke. Zo'n verneuking van die 30 miljoen vind ik het dan zeker niet. Best puike aankopen.
Ja, dat is echt niks vergeleken met de afgelopen seizoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, laten we zeggen 5/6 miljoen verneuking.
True, maar ik kan niet verklaren dat de eerste competitiehelft zo anders is dan de tweede. Zo niet constant als de pest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vergeet niet Fiorentina, en de goede potten tegen L'OM
Klopt.quote:
Neem je het Co niet kwalijk dat hij Sjakie Wolfs van de Ajaxbank heeft getrapt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen. Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Nee daaromquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niks vergeleken met de afgelopen seizoenen.
Co was (als hij niet eerder voor Ajax gewerkt had) wel een type geweest voor Ajax. Lekker overal tegenaan trappen, tradities zijn niet belangrijk, doen wat je zelf wil om het doel te bereiken wat je voor ogen hebt. Dat is dus kampioen worden, als daarvoor Sjakie van de bank af moet, dan moet dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Neem je het Co niet kwalijk dat hij Sjakie Wolfs van de Ajaxbank heeft getrapt?
Precies. Ik kan me er eigen niet druk om maken wat Co allemaal heeft geflikt, eerlijk gezegd. Als hij ons kampioen maakt is ie een held.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Co was (als hij niet eerder voor Ajax gewerkt had) wel een type geweest voor Ajax. Lekker overal tegenaan trappen, tradities zijn niet belangrijk, doen wat je zelf wil om het doel te bereiken wat je voor ogen hebt. Dat is dus kampioen worden, als daarvoor Sjakie van de bank af moet, dan moet dat.
Al die mannen die daarna kwamen met wel gevoel voor de ajaxtraditie, hebben het er weinig goed vanaf gebracht. Op Koeman na.
Zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef kevin33 het volgende:
Menzo zou het zo wel eens kunnen worden, zou wel een goeie zijn
Als assistent welquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef kevin33 het volgende:
Menzo zou het zo wel eens kunnen worden, zou wel een goeie zijn
Te weinig ervaring.quote:
Hoho, hij ging zelf de straat op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een nieuws na een dag hard werken![]()
Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat![]()
![]()
!
Hij is zelf op straat gestapt hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat![]()
![]()
!
Geen idee. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Jol heeft 't prima naar zijn zin bij HSV, waarom zou ie naar Ajax gaan?
Verdiep jezelf er eerst eens in voordat je onzin gaat uitkramen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
!
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenquote:
Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenHij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.
Omdat banaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenHij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.
quote:'Ajax verdient beter dan wat ik heb laten zien'
'Ik vind het te mager wat ik Ajax breng', legde Marco van Basten uit waarom hij woensdag zijn ontslag als coach van Ajax indiende.
Maakt niet uit. DK weet het van radio538, dat lijkt me een stuk betere bron.quote:
Mwa lijkt me niet. Hij vertelde ook dat hij op aanraden van de gast vanmorgen de opnames voor "Doordekken" heeft verzet naar vanmiddag omdat er volgens hem groot nieuws aan zat te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.
Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet laf. Als je na een jaar trainerschap bij jezelf te rade gaat en tot de conclusie komt dat je niet weet hoe je het tij moet keren dan is dat best een bittere pil lijkt me. Er zijn genoeg mensen die dan een bord voor hun kop plakken en doelloos doorgaan, ondertussen alles en iedereen de schuld gevend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen.
Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.
Als Marco zegt dat ie er geen vertrouwen meer in heeft dan kun je als bestuur zijnde niks anders meer dan hem te laten gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.
Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
Wat "en nu"?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gelijk, D-K. Het is een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. En nu?
Om interessant over te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?
Praat geen onzin zeg....quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.
Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
Wat wil je verder?quote:
Weet ik veel, dat vraag ik. Je komt hier je zegje doen en blijkbaar probeer je iets te bereiken, maar ik snap het niet.quote:
Geen idee? Ik in ieder geval niet. Ik heb het vandaag alleen via de radio meegekregen. Ik zeg alleen wat ik heb gehoord.quote:
Wat bazel je dan? Ik doe inderdaad mijn zegje. En hoe kom je erbij dat ik iets wil bereiken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat vraag ik. Je komt hier je zegje doen en blijkbaar probeer je iets te bereiken, maar ik snap het niet.
Dus je post eigenlijk doelloos?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En hoe kom je erbij dat ik iets wil bereiken?
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Nashje het volgende:
Co. Ja, ik ben er overuit. Co moet het worden. Fuck het verleden. Past mooi in het plaatje om van het verleden af te stappen.
Datte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef toma het volgende:
[..]
Als Marco zegt dat ie er geen vertrouwen meer in heeft dan kun je als bestuur zijnde niks anders meer dan hem te laten gaan.
Het is dan in jouw ogen goed dat ik zondag niet naar Ajax - FC Twente want ik had dan een spandoek meegenomen van "Co kom er maar in!"quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef toma het volgende:
Marco heeft het niet waar kunnen maken als coach maar hij neemt misschien wel een wijs besluit. Hopelijk komen de supporters zondag met een mooi doek want zulke iconen mogen niet op een verkeerde manier weg gaan bij Ajax.
Citeer even het stuk wat Ajax nu niet nagekomen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
maak je ene rapport van weet ik hoe veel pagina's
volg je het advies nog niet op
weer een trainer weg
Volgens mij vergeten veel mensen dat Marco aan is gesteld door het VORIGE bestuur. Het huidige bestuur had waarschijnlijk hele andere criteria voor het aanstellen van een nieuwe coach. Je kunt het huidige beleid van Ajax niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
weer een trainer weg
idd, wat heeft die gesnoven zeg?quote:
Ik zou graag zien dat Cruiff de jeugd opleiding onder handen gaat nemen ja, daarnaast Frank Rijkaard en Neeskens voor Ajax 1 en Danny kan gewoon TD blijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren? Het hele beleid weer overboord, Cruijff weer terughalen, Danny Blind weer meer bevoegdheden???
Dat vond ik juist zo mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten veel mensen dat Marco aan is gesteld door het VORIGE bestuur. Het huidige bestuur had waarschijnlijk hele andere criteria voor het aanstellen van een nieuwe coach. Je kunt het huidige beleid van Ajax niets kwalijk nemen.
Ik denk dat hij bij Chelsea ze zakken nog meer gaat vullen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
F. Rijkaard: als die wordt gekozen gaat het helemaal fout.
het gaat bergafwaarts met ajax.
Met Rijkaard gaat het fout? Volgens mij vergeet jij even dat hij de grondlegger is van het huidige Barcelona. Toen hij daar begon was het één grote tering zooi...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
F. Rijkaard: als die wordt gekozen gaat het helemaal fout.
het gaat bergafwaarts met ajax.
Van Basten Jaakke eruit geschopt? Volgens mij was er al een hele tijd een onderzoek bezig door Coronell, daarna zijn er een hoop ledenraden vergaderingen geweest en uiteindelijk heeft Jaakke zelf de conclusie getrokken om weg te gaan. Zo is t toch gegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo mooi. Jaakke haalt Van Basten, Van Basten schopt vervolgens Jaakke eruit
.
Daar mogen we Marco toch wel heel erg dankbaar voor zijn.
Nou weet ik het weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
Van Basten Jaakke eruit geschopt? Volgens mij was er al een hele tijd een onderzoek bezig door Coronell, daarna zijn er een hoop ledenraden vergaderingen geweest en uiteindelijk heeft Jaakke zelf de conclusie getrokken om weg te gaan. Zo is t toch gegaan?
van wikipediaquote:
quote:Na kritiek door een uitgebracht onderzoeksrapport (o.l.v. Uri Coronel) op 17 februari 2008, werd op 19 februari 2008 besloten dat John Jaakke en de rest van het bestuur hun functies aan het einde van het lopende seizoen zullen neerleggen. Hij is opgevolgd door Uri Coronel.
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
weer een trainer weg
dat vind ik wel veel, ik had er veel minder verwachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.
Haha mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |