Het is dan in jouw ogen goed dat ik zondag niet naar Ajax - FC Twente want ik had dan een spandoek meegenomen van "Co kom er maar in!"quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef toma het volgende:
Marco heeft het niet waar kunnen maken als coach maar hij neemt misschien wel een wijs besluit. Hopelijk komen de supporters zondag met een mooi doek want zulke iconen mogen niet op een verkeerde manier weg gaan bij Ajax.
Citeer even het stuk wat Ajax nu niet nagekomen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
maak je ene rapport van weet ik hoe veel pagina's
volg je het advies nog niet op
weer een trainer weg
Volgens mij vergeten veel mensen dat Marco aan is gesteld door het VORIGE bestuur. Het huidige bestuur had waarschijnlijk hele andere criteria voor het aanstellen van een nieuwe coach. Je kunt het huidige beleid van Ajax niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
weer een trainer weg
idd, wat heeft die gesnoven zeg?quote:
Ik zou graag zien dat Cruiff de jeugd opleiding onder handen gaat nemen ja, daarnaast Frank Rijkaard en Neeskens voor Ajax 1 en Danny kan gewoon TD blijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren? Het hele beleid weer overboord, Cruijff weer terughalen, Danny Blind weer meer bevoegdheden???
Dat vond ik juist zo mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten veel mensen dat Marco aan is gesteld door het VORIGE bestuur. Het huidige bestuur had waarschijnlijk hele andere criteria voor het aanstellen van een nieuwe coach. Je kunt het huidige beleid van Ajax niets kwalijk nemen.
Ik denk dat hij bij Chelsea ze zakken nog meer gaat vullen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
F. Rijkaard: als die wordt gekozen gaat het helemaal fout.
het gaat bergafwaarts met ajax.
Met Rijkaard gaat het fout? Volgens mij vergeet jij even dat hij de grondlegger is van het huidige Barcelona. Toen hij daar begon was het één grote tering zooi...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
F. Rijkaard: als die wordt gekozen gaat het helemaal fout.
het gaat bergafwaarts met ajax.
Van Basten Jaakke eruit geschopt? Volgens mij was er al een hele tijd een onderzoek bezig door Coronell, daarna zijn er een hoop ledenraden vergaderingen geweest en uiteindelijk heeft Jaakke zelf de conclusie getrokken om weg te gaan. Zo is t toch gegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo mooi. Jaakke haalt Van Basten, Van Basten schopt vervolgens Jaakke eruit
.
Daar mogen we Marco toch wel heel erg dankbaar voor zijn.
Nou weet ik het weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
Van Basten Jaakke eruit geschopt? Volgens mij was er al een hele tijd een onderzoek bezig door Coronell, daarna zijn er een hoop ledenraden vergaderingen geweest en uiteindelijk heeft Jaakke zelf de conclusie getrokken om weg te gaan. Zo is t toch gegaan?
van wikipediaquote:
quote:Na kritiek door een uitgebracht onderzoeksrapport (o.l.v. Uri Coronel) op 17 februari 2008, werd op 19 februari 2008 besloten dat John Jaakke en de rest van het bestuur hun functies aan het einde van het lopende seizoen zullen neerleggen. Hij is opgevolgd door Uri Coronel.
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
te triest voor woorden
weer een trainer weg
dat vind ik wel veel, ik had er veel minder verwachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.
Haha mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
36 van de 38 punten in dat rapport zijn toegepast hoor, Ajax had wel kunnen zeggen tegen Marco nee je blijft, maar als hij zelf niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |