Ik blijf vertrouwen in Oleguer hebben, hij blijkt een leider te zijn om het veld heen in het veld laat hij nog wel is een steekje vallenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die Olequer had voorgedragen bij Marco?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het inderdaad Rijkaard zal worden maar zelf hoop ik op een ervaren buitenlandse trainer, Hiddink zal sowieso niet komen.
Met El Tanque als trainer zie ik het helemaal goed komenquote:
Ik hoop voor je dat je dan wat Russische vrienden in het Kremlin hebt zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef Nashje het volgende:
Ik ga geld inzamelen om Guus Hiddink binnen te halen.
Ze hadden beter de hele selectie eruit kunnen gooienquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Messenga het volgende:
Slappe beslissing van Marco en de rest van het bestuur.
Het bestuur kan er toch weinig aan doen? Als hij zegt ik vertrek kan je hem moeilijk tegenhoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Messenga het volgende:
Wéér een nieuwe trainer.
Wéér geen continuïteit.
Wéér een opbouwjaar
Wéér geen kampioenschap.
GVD zeg. Laat een trainer een keer 3 jaar zitten om vervolgens te kunnen oogsten, in plaats van dit gemekker, slaat nergens op.
Want met een ongemotiveerde trainer die het zo niet ziet zitten worden we op zeker kampioen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Messenga het volgende:
ja misschien wordt mijn stoel wel omgeroepen en krijg ik een echte ajax bal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er mensen zondag nog naar de Arena?
Snap het wel van Marco. Die heeft gewoon geen zin meer in gezeik. Hij gaat gewoon weer terug naar de golfbaan en zal nooit meer een club gaan trainen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Messenga het volgende:
Wéér een nieuwe trainer.
Wéér geen continuïteit.
Wéér een opbouwjaar
Wéér geen kampioenschap.
GVD zeg. Laat een trainer een keer 3 jaar zitten om vervolgens te kunnen oogsten, in plaats van dit gemekker, slaat nergens op.
Precies. Ik prijs het zelfinzichtquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Want met een ongemotiveerde trainer die het zo niet ziet zitten worden we op zeker kampioen!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
ja misschien wordt mijn stoel wel omgeroepen en krijg ik een echte ajax bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |