quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Applaus van de meester himself
Wat mij betreft niet. Ook te weinig ervaring. Beter gewoon iemand die zich dubbel en dwars bewezen heeft.quote:
Te onervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef Ordinair het volgende:
Is Laudrup geen optie?
Te weinig ervaring.quote:
En wie van dat volkje is haalbaar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ook te weinig ervaring. Beter gewoon iemand die zich dubbel en dwars bewezen heeft.
Komt grote vriend Luque ook weer terugquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich is Frank Rijkaard ideaal, hij spreekt Spaans dat is wel handig bij ajax aangezien er veel Spaanstalige spelers rondlopen![]()
Was hij niet diegene die Olequer had voorgedragen bij Marco?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich is Frank Rijkaard ideaal, hij spreekt Spaans dat is wel handig bij ajax aangezien er veel Spaanstalige spelers rondlopen![]()
Ik heb het idee dat het inderdaad Rijkaard zal worden maar zelf hoop ik op een ervaren buitenlandse trainer, Hiddink zal sowieso niet komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Volgens mij zoiets van 'why do you quit at Ajax?' maar weet niet zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat verstond ik niet goed, wat vroegen ze?
Ik blijf vertrouwen in Oleguer hebben, hij blijkt een leider te zijn om het veld heen in het veld laat hij nog wel is een steekje vallenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die Olequer had voorgedragen bij Marco?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het inderdaad Rijkaard zal worden maar zelf hoop ik op een ervaren buitenlandse trainer, Hiddink zal sowieso niet komen.
Met El Tanque als trainer zie ik het helemaal goed komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |