quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zij tuurt 2 minuten ernaar, denk om geboortedatum te vinden, en zegt ineens heel zelfverzekerd: "Sorry 1987, je bent nog geen 16!"
Ik: Oh![]()
Zij: "Leg maar terug "
Ik:![]()
Zij:![]()
Nein HJ.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Heatseeker het volgende:
En dan ben je 22 en dan gebruik je op een internet forum de term "bazenbier". Geen wonder dat het meiske je 12 schatte.
Ik ben nog geen 22quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Heatseeker het volgende:
En dan ben je 22 en dan gebruik je op een internet forum de term "bazenbier". Geen wonder dat het meiske je 12 schatte.
jaja, jij haalt het bij de Bart Smitquote:
Misschien moet je eens wat schaamhaar (als je dat hebt) op je gezicht plakken. Zodat je in ieder geval ouder lijkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 22Moet dat nog worden dit jaar
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
jaja, jij haalt het bij de Bart Smit
direct lijntje naar de brouwerijquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
jaja, jij haalt het bij de Bart Smit
Best te doen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daar bij de kassa zat een muts van een jaar of 16. Dus ik wil het laten afrekenen, vraagt ze ineens om mijn ID. Ik, al zeker 5 jaren niet meer gevraagd naar mijn ID ondanks mijn kleine gestalte, kijk vreemd op. Maargoed, ik ben de beroerdste niet en derhalve geef ik mijn ouderwetsche roze papiertje. De versie waar nog geen brommert opstaat.
Zij tuurt 2 minuten ernaar, denk om geboortedatum te vinden, en zegt ineens heel zelfverzekerd: "Sorry 1987, je bent nog geen 12!"
Ik: "Je moet toch 16 zijn?"
Zij: "Niet 12"
Ik:![]()
![]()
"Ga het maar vragen aan Ab Klink die zegt dat!"
Zij: oops![]()
![]()
"Dat was een beetje dom".
Ik: Stomme trut![]()
![]()
![]()
En toen liep ik weg met de kinderchampagne die ze had afgerekend.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |