Je verward uitbodeming met verbetering. Uitbodeming zou inhouden dat het diepste punt bereikt is, dus positieve analisten zeggen dan: kopen. Vergeet ook de kracht van het geld bijdrukken niet. De rente op 0 zetten en staatsobligaties opkopen kan best zoden aan de dijk zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zitten toch een aantal dingen tussen die meer dan een klein probleempje zijn, me dunkt..
Maar ik als economische noob was nogal verrast door de stijgende lijn de afgelopen maanden gezien alle negatieve berichten.
Ik bedoel, het was veel aannemelijker dat het nog slechter zou gaan. Maar vooralsnog lijkt het eindeloos pompen van geld in een zieke markt toch wel enigszins te helpen (op korte termijn iig).
Apart wel. Dacht juist dat dat nog meer schade aan zou richten.
Maar goed, daar ben je noob voor.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik zit in de AEX Mei put 265 sinds 8,55![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sell the newsquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
eerst onverklaarbare stijgingen op slecht nieuws... Nu krijgen we "goed" nieuws en stort de boel in... Iemand een verklaring? Of zijn de beleggers eindelijk ook de berichten onder de koppen gaan lezen?
Ik wel. Had ik die 500 shorts nu ook maar ECHT gekocht...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef edwinh het volgende:
had trouwens niet verwacht dat we zo zouden inkakken
"Fear of loss"quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef SeLang het volgende:
Dit is toch geen daling.
Zijn jullie nu opeens mietjuhs geworden nu de beurs een paar weken is gestegen?
Kunnen we die niet ontwerpen in een ander (nog te maken) topic?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een stresstest voor beleggers?
Stap van die sprinters af en neem turbo's!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef lammegiraf het volgende:
had toch maar 400 stukjes SS264 gekocht @1,35....inmiddels 1,69.
wat nu? shorts meenmen overnight? of klein winstje maar ff nemen.
Inderdaad, ik ga dan ook wachten op m'n afspraak met zo'n dude van ABN om er een rekening te openen + direct te kunnen beleggen. No comissies voor turbo's ftw!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Stap van die sprinters af en neem turbo's!
Waarom turbo's ipv sprinters?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Stap van die sprinters af en neem turbo's!
lagere spreads! En dan te bedenken dat ING nog adverteert ook dat ze lagere spreads hebben dan ABN. Stelletje leugenaarsquote:
Ik in de mei p 255 sinds 2,9quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik zit in de AEX Mei put 265 sinds 8,55![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.brillig.com/debt_clock/ Charismatische politici die de massa manipulerenquote:
Boeiend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Conversatie het volgende:
[..]
http://www.brillig.com/debt_clock/ Charismatische politici die de massa manipuleren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |