Dan moet je Alex bellen, dan registreren ze het feit dat je op die koers wil verkopen. Deden ze bij mij ook toen de terugmelding van Binck er uit lag. Dan krijg je je geld terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kut! Wilde ik toen net wat winstnemen met ING op 8,40, lag Alex plat. Toen dacht ik, ik wacht wel een uurtje. Dat kost me zomaar een euro of 3200. Grmbl.
Dat valt toch nooit te bewijzen! Dan kan ik net zo goed zeggen dat ik al mijn ING wilde verkopen! EN ik had altijd nog kunnen bellen natuurlijk. Dacht alleen: de markt is efficient, dat loopt wel los.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dan moet je Alex bellen, dan registreren ze het feit dat je op die koers wil verkopen. Deden ze bij mij ook toen de terugmelding van Binck er uit lag. Dan krijg je je geld terug.
wat is dat eigenlijk, die bonds?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef edwinh het volgende:
hehe 30 year Bond 4.29 er is bijna geen vraag meer naar :S
staats obligaties, normaal stond china altijd voor in de rij alleen die tijden zijn voorbij, die kerel zonet die live zat bij bloomberg stond vreemd te kijken, een grote vraag uitval had ie het over.quote:
Ehm, ik denk dat ie bedoelt dat je had moeten bellen op het moment dat je wilde verkopen en het plat lag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt toch nooit te bewijzen! Dan kan ik net zo goed zeggen dat ik al mijn ING wilde verkopen! EN ik had altijd nog kunnen bellen natuurlijk. Dacht alleen: de markt is efficient, dat loopt wel los.
Was China al niet bezig met de dump van dollars?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef edwinh het volgende:
[..]
staats obligaties, normaal stond china altijd voor in de rij alleen die tijden zijn voorbij, die kerel zonet die live zat bij bloomberg stond vreemd te kijken, een grote vraag uitval had ie het over.
Wat nu natuurlijk ook meespeelt is de enorme bullmarket waar we momenteel inzitten. Bonds worden dus geruild voor aandelen. Maar dat is inderdaad niet het hele verhaal, want de bonds daalden al voordat de (tijdelijke) bodem in aandelen er stond.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef edwinh het volgende:
[..]
staats obligaties, normaal stond china altijd voor in de rij alleen die tijden zijn voorbij, die kerel zonet die live zat bij bloomberg stond vreemd te kijken, een grote vraag uitval had ie het over.
Put A Tail On It And Call It Lassie"quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat nu natuurlijk ook meespeelt is de enorme bullmarket waar we momenteel inzitten. Bonds worden dus geruild voor aandelen. Maar dat is inderdaad niet het hele verhaal, want de bonds daalden al voordat de (tijdelijke) bodem in aandelen er stond.
hoho 22.00 zijn we pas dicht, ik heb eerder het ppt nog -2% zien goedmaken in amper 30 minquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Alvast gefeli voor de overnight shorters
Nog 2 uur en we weten meer alhoewel de vooruitzichten er wel op wijzen dat de boel blijft dalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoho 22.00 zijn we pas dicht, ik heb eerder het ppt nog -2% zien goedmaken in amper 30 min
Eerst maar eens kijken hoe de Futs zich vanaf 22:00 gaan gedragen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Alvast gefeli voor de overnight shorters
Ja met het veilen van nieuwe treasuries krijg je natuurlijk even een mooie spike, maar de daggrafiek is interessanter. Daar zie je al sinds december een per saldo stijgende trend in de yield.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef edwinh het volgende:
[..]
Put A Tail On It And Call It Lassie"
http://zerohedge.blogspot(...)-call-it-lassie.html
60 miljard stelt natuurlijk weinig voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef RvLaak het volgende:
ECB zet voor het eerst de geldpers aan
Lijkt me ook geen goed nieuws voor de euro...
ECB heeft recht van spreken, de geldhoeveelheid in de eurozone groeit op het moment "maar" 4,5%. Dat was in 2007/2008 nog dik 10 procent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef RvLaak het volgende:
ECB zet voor het eerst de geldpers aan
Lijkt me ook geen goed nieuws voor de euro...
Ook fijn. Mij mogen ze dubbelvouwen tussen m'n luchtbed en dan een opblaasbaar mortuarium inschuiven.quote:
Ha, en ik schrikken. Oh kut! Toch niet groene borden? Snel even checken, hahaquote:
Hopelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het wordt een mooie beursdag morgen
Mits het PPT in het hoenderhok blijft slapen en geen enkele idioot hem, haar of het wakker maakt gaan de shorters iig. sochtens feest vierenquote:
Ik vraag het me af, de belangrijkste punten van die test zijn al bekend. Neem niet aan dat er veel schokkende dingen uit komen,quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
PPT zal tot de 8000 punten wel niet in actie komen gok (hoop) ik![]()
Maar de resultaten van de stresstest kunnen nog roet in het eten gooien
die komen toch pas nabeurs?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
PPT zal tot de 8000 punten wel niet in actie komen gok (hoop) ik![]()
Maar de resultaten van de stresstest kunnen nog roet in het eten gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |