Of Hitler.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:29 schreef buachaille het volgende:
Dan kan er nog een hele goeie zangeres uit voortkomen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Etta_James
Ter bescherming van een ander levend wezen, maar discussie met jou heeft niet zoveel zin vrees ik. Je bent namelijk niet zo slim.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze wel: ze willen een wildvreemde vrouw vertellen wat ze met haar eigen lichaam moet doen. Dat.is gewoon fascistisch.
Wat Hitler betreft heeft de pastor ergens in de verte wel een beetje gelijk. De nazi's hadden geen probleem met abortus.quote:
Blij om te zien dat je de hint niet begrijpt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef buachaille het volgende:
Wat Hitler betreft heeft de pastor ergens in de verte wel een beetje gelijk. De nazi's hadden geen probleem met abortus.
Ik neem aan dat jij ook geen antibiotica slikt of dingen ontsmet, vlees eet, groente eet, muggen mept, tanden poets, je wast etc. ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Provinciaal het volgende:
Ter bescherming van een ander levend wezen, maar discussie met jou heeft niet zoveel zin vrees ik. Je bent namelijk niet zo slim.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook geen antibiotica slikt of dingen ontsmet, vlees eet, groente eet, muggen mept, tanden poets, je wast etc. ?
Ja, luister. Als al het leven heilig is, is het leven van andere diersoorten ook heilig.quote:
Kom op zeg, het leven van bacterïen vergelijken met dat van ongeboren baby's, ben je 12?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, luister. Als al het leven heilig is, is het leven van andere diersoorten ook heilig.
Tenzij je alleen menselijk leven heilig vindt, natuurlijk. Maar dan ben je inconsequent.
Dat blobje is onderdeel van de moeder, je pleet dus inbreuk op iemands lichamelijke integriteit. Daarmee geef je anderen de vrijheid inbreuk te plegen op jouw integriteit. Maar ik denk niet dat je slim genoeg bent om die consequenties te overzien. Je zal denken dat jij toch niet zwanger kan worden dus dat het jou niet aangaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ter bescherming van een ander levend wezen, maar discussie met jou heeft niet zoveel zin vrees ik. Je bent namelijk niet zo slim.
Abortus gaat over een individu de over haar eigen lichaam beschikt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, ik geef het ook niet als argument om abortus te verbieden, ik geef het als voorbeeld om wat dieper na te denken over wat abortus inhoudt.
Ze hadden toch geen tijd om een mening te vormen. Maar bij klachten kunnen ze de moeder aanspreken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
De tegenstanders van abortus die tegen hun zin zijn geaborteerd ook niet
Het plegen van zelfmoord gaat ook over een individue die over zijn eigen lichaam beschikt en toch is het verboden, en terecht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Abortus gaat over een individu de over haar eigen lichaam beschikt.
Dat doen de pro-life mensen in commissie voor de geaborteerde kinderen. En dan is er weer gezeik natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hadden toch geen tijd om een mening te vormen. Maar bij klachten kunnen ze de moeder aanspreken.
Dus toch alleen menselijk leven. En al het menselijk leven? Misdadigers ook enzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef Provinciaal het volgende:
Kom op zeg, het leven van bacterïen vergelijken met dat van ongeboren baby's, ben je 12?
Lol, ik weet niet waar deze wijsheid vandaan komt, maar zelfmoord is niet verboden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef buachaille het volgende:
Het plegen van zelfmoord gaat ook over een individue die over zijn eigen lichaam beschikt en toch is het verboden, en terecht.
Alleen het leven van een monstreus blobje is heilig. De vrouw waar het in zit kan de tering krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, luister. Als al het leven heilig is, is het leven van andere diersoorten ook heilig.
Tenzij je alleen menselijk leven heilig vindt, natuurlijk. Maar dan ben je inconsequent.
MHOEHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het plegen van zelfmoord gaat ook over een individue die over zijn eigen lichaam beschikt en toch is het verboden, en terecht.
Lekker "monstrueus blobje"...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen het leven van een monstreus blobje is heilig. De vrouw waar het in zit kan de tering krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |