Helaas wel ja.. Maar de organisatie van het circuit is ook lastig hoor.. Ik heb vorig jaar geprobeerd om een perkskaartje te krijgen voor Porsche-motion, maar ik kreeg pas daar te horen dat dat niet doorging, terwijl TE2 zei dat ze wat zouden regelen voor mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:10 schreef sanger het volgende:
[..]
A1 organisatie is HEEL moeilijkNet als de DTM overigens.
Hij is ontvangen!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Mediaspotter het volgende:
Ik heb voor het weekend een beritje gestuurd dat ik mij (ook weer) aan wil melden als fokfotograaf. Is dit berichtje ontvangen?
Ze zijn gewoon behoorlijk lastig en vaak laks en uit de hoogte. Is met meer organisaties van dance feesten helaas. Melanie reageert volgens mij wel op bellen, maar goed, het is jullie organisatie. Als ik bij moet springen met najagen, hoor ik het wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef fraubitch het volgende:
Geen antwoord van ID&T, als ze zo al mailtjes behandelen wil ik niet weten hoe ze fotografen behandelen..
Sorry mensen, accredatie mysteryland gaat over. Tenzij iemand echt heel graag wilt dan wil ik er nog wel achteraan gaan
Laatste poging.....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:17 schreef taxibabe het volgende:
Is er al wat bekend voor de Zwarte Cross?
En laat deze maar zitten, wegens niet meer actueel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef RonaldV het volgende:
Is er interesse voor impressies van de Luchtmachtdagen?
Hiervan is nog niets bekend.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Laatste poging.....
Ik vraag me af of ik genegeerd wordt door de modjes hier, ik snap best dat er soms over dingen heen worden worden gelezen (is ook al eerder vermeld), maar 5 KEER?!!!
Als het blijkt dat er gewoon fotografen worden voorgetrokken door de organisatie hier omdat ze vorig jaar zulke geweldige foto's hebben gemaakt, en andere mensen geen kansen wil geven, zeg dat dan ook gewoon.
Want daar begint het onderhand wel op te lijken...
Maar ga niet mensen lopen negeren die ook graag naar zo'n festival willen om te fotograferen.
excuses hiervoor. Onze link met de FP (waar dergelijk berichten normaal komen) is even weggevallen. Hierdoor kon ik niet op tijd een zinnig antwoord geven. Mijn fout.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En laat deze maar zitten, wegens niet meer actueel.
Ok duidelijk, bedankt deze keer voor de snelle reactie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hiervan is nog niets bekend.
Heb momenteel nog geen kennis van zaken óf we hier iemand heen kunnen sturen. Daarna kijken we pas wie er heen kan/wil/gaat.
Als ervaringsdeskundige kan ik je de tip geven om gewoon direct naar fokfotograaf@fok.nl te mailen of nanking gelijk een pm te sturen. Nanking zet de fotoreportages voor de FP altijd online.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En laat deze maar zitten, wegens niet meer actueel.
Waarom zie ik die hier dan nooit?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik je de tip geven om gewoon direct naar fokfotograaf@fok.nl te mailen of nanking gelijk een pm te sturen. Nanking zet de fotoreportages voor de FP altijd online.
Daarom juist.quote:
Doet maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef Xilantof het volgende:
Wellicht een heldere tip om mee te nemen in de OP.
"wat te doen als je nieuwswaardige foto's hebt?"
naar het ad sturen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef Xilantof het volgende:
Wellicht een heldere tip om mee te nemen in de OP.
"wat te doen als je nieuwswaardige foto's hebt?"
En je vind het verder niet vreemd dat de FP-godin niet in het topic met de plebs wil posten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom juist.
Ze komt hier vast wel kijken nu xilantof haar kan tippen.
Mocht er accreditatie geregeld kunnen worden dan zou dat erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Marco001 het volgende:
Hebben jullie ook interesse in foto's van de Rizla Racing Days?
Zoja, zou er een perskaart te regelen zijn? (dan heb je toegang tot veel mooiere foto-locatie's..)
Ik wil daar wel heen namelijk
Wij hebben zeker interesse in foto's, mochten er enkele gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
dit weekend is NK Wielrennen in Heerlen/Landgraaf
In 2009 vindt het NK wielrennen plaats in Landgraaf-Heerlen. Het NK zal dit jaar starten op het Pancratiusplein in het centrum van Heerlen. De finish vindt plaats op Megaland in Landgraaf.
Misschien iets voor sport? misschien dat er iemand naar toe kan, ik kan morgen iig niet
misschien handig om even te kijken dan wie er nog meer naar toe wilden, aangezien er al vaker navraag is gedaan door een aantal mensen om er naar toe te kunnen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mocht er accreditatie geregeld kunnen worden dan zou dat erg mooi zijn
Ñeem even contact op met Ultra_Ivo of die kan gaan!quote:[..]
Wij hebben zeker interesse in foto's, mochten er enkele gemaakt kunnen worden.
Het is iets voor de PR, dus die stuur ik er even op afquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien handig om even te kijken dan wie er nog meer naar toe wilden, aangezien er al vaker navraag is gedaan door een aantal mensen om er naar toe te kunnen!
Ik zal het hem even vragenquote:[..]
Ñeem even contact op met Ultra_Ivo of die kan gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |