Uiteraard, het makkelijkste is deze even naar sport@fok.nl te mailen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:46 schreef mug89 het volgende:
Ineresse in fotos van de Pinksterraces? ben gister geweest en waarschijnlijk morgen ook nog..
Makkelijkste is dat gewoon morgen te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef mug89 het volgende:
ok danen willen jullie dan alles in 1x of dag voor dag?
ik moet ze namelijk nog selecteren maar anders doe ik het misschien vanavond nog en anders morgen de hele rits in 1x
Tippie: een Wie, Wat, Waar en Wanneer kan handig zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Mensen die het leuk lijken om op het Indian Summer festival te fotografen kunnen mij even PM'en
Morgen gaan we de officiele accreditatie aanvraag de deur uit doen.
Gaarne volledige naam opgeven, e-mail en telefoonnummer. De gene die ook op de accreditatie vermeld zullen staan krijgen ook bericht dan.
True, in mijn vlotheid vergat ik even dat die info inderdaad wenselijk is.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tippie: een Wie, Wat, Waar en Wanneer kan handig zijn.
ff voor de duidelijkheid Racketlon = badminthon voor de gewone nederlanderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 05:26 schreef Xilantof het volgende:
Is er iemand die het leuk lijkt om de Dutch Open Racketlon te verslaan?
Dit zal eind juli plaatsvinden.
Voor meer info zie:
http://www.racketlon.nl/dutchopen/
Ik heb alleen niet van elke race fotos omdat ik met een team mee was en daar dus af en toe verplichtingen had (uitrijking bijv) dus er missen wel een paar klasses volgens mij, maar dat zien jullie vanzelfquote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Klinkt goed. Daar is wel een mooi verslag van te maken
Rackleton is onder andere badminton. Het is een soort vierkamp met badminton, squash, tafeltennis en tennis. Ik heb 2 van de vier sporten gedaan, maar kan helaas op de dag niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:12 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid Racketlon = badminthon voor de gewone nederlander![]()
Wordt dus gedaan in een sporthal waar over het algemeen de verlichting niet optimaal is.
Voor die gene die dit willen doen is het wel aan te bevelen een lichtsterke telelens te hebben.
Ik wil wel, ga eerst even bellen of mijn afspraak voor maandag naar eerder gezet kan worden. kom er strakjes nog even op terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef fraubitch het volgende:
Heren! kan dit via PM/mail? Wordt wel erg onduidelijk zo
LASTMINUTE AANBIEDING:
We zoeken voor Maandag 8 juni een fotograaf en evt een rewiever voor de lancering van de top40.nl
In aanwezigheid van o.a. George Baker, 4 leden van BZN, verschillende bekende DJ's en VJ's en onder voorbehoud leden van Golden Earring en 2 Unlimited e.v.a. zal Top40.nl gelanceerd worden door Marco Borsato en Erik de Zwart.
Er staat zelfs een buffet voor jullie klaar
Let op: Het begint om 14.30 in Hilversum.
Wie wilt? Ik wil het op zijn laatst morgenavond weten
parkeren zal ik dan ook voor je navragen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik wil wel, ga eerst even bellen of mijn afspraak voor maandag naar eerder gezet kan worden. kom er strakjes nog even op terug
k neem aan dat t op mediapark is, hoe is het geregeld met parkeren?
heel tof feestje, had in principe wel gewild maar heb voldoende hele nare ervaringen gelezen over ID&T en hoe die met fotografen omgaat die accreditaties hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef fraubitch het volgende:
FOTOGRAFEN GEZOCHT VOOR MYSTERYLAND
Zaterdag 29 augustus 2009 is de zestiende editie van het leukste festival van Nederland: “Mystery Land”, in Haarlemmermeer!
We moeten voor Woensdag 17 juni de accredaties doorgeven, en dan horen we 3 weken later of het goedgekeurd is.
Welke fotograaf heeft zin om Mysteryland te schieten en heeft een (kleine) portfolio om alvast te laten zien?
Reageer ZSM dan kan ik dinsdagavond de accredatie-aanvragen versturen! (Dat is morgen al!!)
quote:Bij accreditatie op te geven voor welke media wordt gewerkt;
Niet toe te treden tot het backstage gebied en derhalve ook geen foto’s te maken
backstage;
Interviews met artiesten dienen aangegeven te worden bij de door ID&T aan te
wijzen contactpersoon, te weten XXXXX
Geen kaartjes en/of flyers uit te delen aan bezoekers;
Geen foto’s te plaatsten op eigen websites indien in de foto’s logo’s van merken
zijn geïncorporeerd;
Niet zonder toestemming foto’s en of artikelen verkopen aan andere media dan
de door hun bij accreditatie opgegeven media;
Geen zgn. ‘people pictures’ te maken. De definitie van people picture is: foto’s
van bezoekers 1 op 1, met minder dan 5 meter afstand tussen de fotograaf en de
gefotografeerde bezoeker.
Aan ID&T een bewijsexemplaar toe te sturen van gepubliceerde foto’s en/of
gepubliceerde artikelen.
[quote]quote:Maar ehhh, lijkt me dat je je als Pers wel genaaid voelt. Niet eens backstage toegang dus. Hetgeen ook betekent dat je (officieel) niet on-stage kan komen voor close-up artiesten shots. Whoops. Dat zuigt. Lekkere sfeerfoto's worden het dan hoor, overzichtje hier, overzichtje daar, dat moet 'em dan maar zijn
Je zou dus op z'n minst iets als een 100-400 of 50-500 mm kanon moeten regelen wil je nog een beetje artiesten vast kunnen legen.
er is natuurlijk een verschil tussen backstage en frontstagequote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef x-tremed het volgende:
[..]
heel tof feestje, had in principe wel gewild maar heb voldoende hele nare ervaringen gelezen over ID&T en hoe die met fotografen omgaat die accreditaties hebben.
[..]
[..]
[quote]
Bron: tweakers
Tevens schijnt het dat fotografen vooraf hun id moesten inleveren, en na afloop hun geheugenkaart moesten laten kopieeren en een wurgcontract tekenen waarmee ze afstand deden van de rechten op de foto's![]()
Of dit nu nog zo is weet ik niet maar geen zin dat risico te lopen
Hmm, had deze geloof ik ook al via PM aangedragen. Bij ID&T is het inderdaad geen onstage, daar hebben ze hun eigen (erg trieste) fotografen voor. Ik wil best ML fotograferen, maar heb je ook de voorwaarden doorgekregen en of ze netjes +1 geven? In het verleden heb ik met ID&T ook voor niet eigen fotografen wat mindere ervaring namelijk. Vooralsnog meld ik me voor ML in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef fraubitch het volgende:
FOTOGRAFEN GEZOCHT VOOR MYSTERYLAND
Zaterdag 29 augustus 2009 is de zestiende editie van het leukste festival van Nederland: “Mystery Land”, in Haarlemmermeer!
We moeten voor Woensdag 17 juni de accredaties doorgeven, en dan horen we 3 weken later of het goedgekeurd is.
Welke fotograaf heeft zin om Mysteryland te schieten en heeft een (kleine) portfolio om alvast te laten zien?
Reageer ZSM dan kan ik dinsdagavond de accredatie-aanvragen versturen! (Dat is morgen al!!)
Met dance feesten is het maar zelden een verschilquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er is natuurlijk een verschil tussen backstage en frontstageAls ze 50 fotografen onstage accredatie moeten geven dan schiet dat ook niet op he. met zijn allen op een poduim staan...
Verder heb ik jullie vragen doorgemaild aan de organisatie. Hoop er spoedig antwoord van te krijgenquote:Wij willen u er extra op wijzen dat wij alleen persplaatsen mogen uitgeven aan redactieleden, foto- en videografen die het festival komen registreren.
Het is dus niet mogelijk om een +1 mee te nemen. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar de welbekende verkooppunten.
A1 organisatie is HEEL moeilijkquote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Hey,
Hebben jullie al mensen voor de A1gp in Assen volgend jaar?
Zoniet, dan wil ik me graag bij deze opgeven.
Misschien he...moet je gewoon ff bellen. Dat werkt vaak handiger dan blijven mailen. 't is maar een idee hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef fraubitch het volgende:
Geen antwoord van ID&T, als ze zo al mailtjes behandelen wil ik niet weten hoe ze fotografen behandelen..
Sorry mensen, accredatie mysteryland gaat over. Tenzij iemand echt heel graag wilt dan wil ik er nog wel achteraan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |