Eigenlijk is ook elk jaar al hetzelfde liedje he.quote:Om 17.00 uur persconferentie
Marco van Basten en algemeen directeur Rik van den Boog zullen vanmiddag om 17.00 uur een persconferentie houden in de Amsterdam ArenA. Tijdens de persconferentie wordt ingegaan op het opstappen van Ajax-coach van Basten.
De Amsterdamse stadszender AT5 zendt de persconferentie live uit.
Geen trainer voor ploegen met sterallures. Zie Engeland.quote:
quote:'Feyenoord? Het enige wat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen.'
Dat zou wel laf zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit.
Ik ben benieuwd of we nu ook nog de waarheid te horen krijgen van wat spelers, mbt zijn omgang met mensen etc.....
Geretsquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef Spougle het volgende:
Neeeee ik ben bang dat Koeman komt.![]()
Ik zie een buitenlandse trainer met wat ervaring wel zitten trouwens, maar wie?
Dan wil ik zijn jack hebben......quote:
Yeps, maar zou voor mij wel een hoop duidelijk maken waarom deze groep zo matig presteerdequote:
Ik ben ook benieuwd. Wie dat doet mag van mij meteen zijn spullen pakken en oprotten. Die spelers moeten verdomme zelf in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit.
Ik ben benieuwd of we nu ook nog de waarheid te horen krijgen van wat spelers, mbt zijn omgang met mensen etc.....
Ik roep Mancini, jij Capello.. Haal zulke mannen inderdaad. Die pikken het gedrag van deze spelers echt niet zomaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Rumille het volgende:
CapelloWordt leuk als de openingswedstrijd tegen Feyenoord is.
[..]
Laat de rotte appel die tegen Eliah zei niet te komen het maar zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, maar zou voor mij wel een hoop duidelijk maken waarom deze groep zo matig presteerde.
No Bash, waar basseer je dat op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Wie dat doet mag van mij meteen zijn spullen pakken en oprotten. Die spelers moeten verdomme zelf in de spiegel kijken.
Voor het eerst dat ik vertrouwen heb dat er nu wel een ervaren man komt.
1 Van die 2 zou welquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik roep Mancini, jij Capello.. Haal zulke mannen inderdaad. Die pikken het gedrag van deze spelers echt niet zomaar.
En prachtige quote haha
Ja misschien is Rijkaard niet meer zo onervaren. Maar ik moet eerst maar eens zien dat hij z´n hoofd boven water houdt bij een andere club als Barca. Bij Sparta heeft ie ook niet veel gepresteerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zitten snuiven ofzo?
Bij Adriaanse. doen terwijl hij de koning is van met ruzie ergens weggaan (en sowieso nooit langer dan 2 seizoenen wil blijven) en dan Rijkaard (paar jaar Sparta, Oranje en Barca onervaren noemen
.
Dikke kans dat die rotte appel Emanuelson is, is goed bevriend met Elia (en Braafheid)quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat de rotte appel die tegen Eliah zei niet te komen het maar zeggenOf anders Rommedahl, Sno of een andere speler zonder meerwaarde
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Wat een tyfusseizoenen zijn het ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |