Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Lil_Wayne het volgende:
Adriaanse hoeft echt niet te komen, ik heb zo'n hekel aan die man
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.
M0NTANA wist ver voor het persbericht al te melden dat er een persconferentie aankwam.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Fiets ik met je meequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.
Met Osama wordt je sowieso kampioen omdat andere clubs dan niks meer durvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Laudrupquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zullen ze wel met een Frank de Boer komen of zo
Frank Rijkaard hoeft van mij ook niet.
Haal maar een buitenlandse trainer
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Roberto Manciniquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Het zou idd niet verkeerd zijn om eens verder te kijken dan de Nederlandse grensquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zal het me niks verbazenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kan het nu toch niet maken om weer met een (al dan niet relatief) onervaren man op de proppen te komen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |