PSV staat iig aan kopquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef lighted het volgende:
Goh, gaan we weer naar de volgende mislukking? Wat is het record voor meeste trainers in 10 jaar?![]()
Wel eerlijk van Van Basten. Tenminste iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt.quote:Als hoofdreden voor zijn ontslag geeft hij aan dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald. Van Basten zei voorts dat hij niet het gevoel heeft dat hij het volgend jaar beter zou doen.
Zit helaas vast aan een contract.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Eigenlijk bemoeit Cruijff zich nooit ergens mee, hij laat alleen zijn mening op de achtergrond horen. Maar hij mengt zich nooit ergens inquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
En Cruijff mag lekker in Barcelona blijven, laat hem zich daar maar mee bemoeien.
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
Lekker waardeloos dit.
Doe maar een Italiaanse trainer, dan krijgen we een keer niet 40+ doelpunten tegen per seizoen en worden we fluitend kampioen.
Kan mij het systeem nou schelen. 4-3-3 kun je alleen spelen als je er de spelers voor hebt. En hoeveel klassieke links en rechtsbuitens hebben we nou gehad de afgelopen 10 jaar? Face it, we hebben niet meer de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang te domineren en om met 50 meter in de rug te kunnen verdedigen. Zeker niet met middelmaat als Wielaert en Oleguer achterin.
We kunnen wel lekker krampachtig blijven vasthouden aan dat heilige 4-3-3 en het mooie voetbal. Maar ik wil gewoon resultaat zien. Goed voetbal is leuk maar als je het niet kunt moet je het ook niet proberen.
Neem bijvoorbeeld Arsenal. Spelen al jaren schitterend voetbal, maar hoeveel prijzen heeft het in de wacht gesleept?
Ik wil eerst resultaat zien. Van resultaat komt vertrouwen. En als je vertrouwen hebt kun je stapje bij beetje stappen gaan maken in de richting die je op wilt. Goed voetbal en goed resultaat.
Goeie mindset ouwe goeie mindsetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Geef m daar ook nog maar de schuld vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Rijkaard onervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
1 - Van Gaal. : Komt toch niet
2 - Hiddink. : Komt toch niet
3 - Martin Jol. : Komt toch niet
4 - Co Adriaanse. :
5 - Rijkaard. : Ook onervaren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Heb je zitten snuiven ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Ik stuur hem een brief..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Geef m daar ook nog maar de schuld van
Zo onervaren vind ik Rijkaard nou ook weer niet. Sparta, NL elftal en Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |