Die gaat naar Bayern.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Nashje het volgende:
Van Gaal aub.
Jij weet ook echt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, misschien is het vertrouwen wel weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd. pas nog in een interview zeggen dat hij niet wil stoppen maar wellicht dat Ajax dat wil. 3 dagen later stopt ie zelf
Jaap Stam style!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef cohen het volgende:
Ajax moet een paar ECHTE leiders halen, waar alle jonge mannetjes bang voor zijn. Die gewoon eens gaan voetballen ipv praten. Jaren '80 voetbal! Geen arrogante mannetjes die het hoge woord voeren. Eerst presteren, dan praten
Dan is de kans groot dat Seedorf weer terugkomt. Hij zal wel een flink netwerk hebben ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom wil iedereen Rijkaard? Ik snap het niet.
Met die instelling van deze spelers worden we toch nooit kampioen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor zn carriere een verstandig besluit. En voor de spelersgroep denk ik ook. Onder hem ging het gewoon niet. Dan kan je nog zulke leuke plannen hebben over continuïteit, als er geen klik is lukt dat allemaal niet.
Aan zn contract houden. Laat hem op vakantie gaan even zn gedachten verzetten en dan weer verder gaan. Emoties na zo'n seizoen zijn nogal heftig.quote:
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
MvB zegt zelf dat ie niet zou weten hoe hij het volgend seizoen beter zou moeten doen. Nee, daar waren wij ook al achter.
NU echt hopen op een GOEIE zet van Ajax, niet weer een halve oplossing....
Is voor mij wel een optie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Tvduijn het volgende:
Laudrup misschien..?
Hij maakte de opmerking niet meer over andere clubs te praten, maar zei wel vast aan z'n Duits te gaan werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |