ja idd, ik denk dat dat wel een goede analyse isquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is meer een trainer die topspelers kan managen.. hij ging niet voor niets hopeloos ten onder bij Sparta. Ik heb het idee dat Marco van Basten hetzelfde in elkaar zitten.. niet om kunnen gaan met spelers die niet in de buurt komen van het niveau wat hij zelf vroegah had.
Een opbouwende trainer a la Adriaanse/van Gaal/Jol/Wenger achtige types is wat ze in amsterdam moeten hebben. Het enige lullige is dat er in de ArenA niemand tijd krijgt om zn visie uit te werken.
Die wil ik alleen als assistent bij Ajax eigenlijk zien voorlopig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
Krijg je weer hetzelfde als met Van Basten lijkt me. Geniale voetballers, maar geen bewezen trainers.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel iemand die de Ajax-huilies afbeult, iemand die ze mannelijk bijbrengt
Rijkaard gaat naar Milaan wanneer Ancelotti weggaat. Ik zie Rijkaard alleen terugkeren naar Ajax wanneer hij bijna gaat stoppen met trainenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij is toch clubloos..
Dan worden we misschien nog wel eens kampioenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef isogram het volgende:
[..]
... en ze de eerste divisie in helpt...
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je weer hetzelfde als met Van Basten lijkt me. Geniale voetballers, maar geen bewezen trainers.
Wel als ze Europa ingaan, en in de eerste ronde een IJslandse club lotenquote:
Ja hij mag best de pionnetjes voor Adriaanse neerzetten, maar als hoofdtrainer zouden ze dezelfde fout als met Van Basten en Blind maken. Overigens zie ik Ajax die fout wel weer maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef isogram het volgende:
[..]
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.
Koeman?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Breach het volgende:
Ronald Koeman of laat Blind het meer doen, dat vind ik ook al prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |