Solliciteer dan ook erna kneusquote:Vanochtend op een sollicitatie ook moeten vertellen dat ik 2 weken weg ben. Kreeg ik ook een rare blik
Ruilen? Ik jouw werk, ga jij fijn op vakantie met die van mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet op vakantie en ik heb wel werk, dus stel je niet aan.
Nee, die zijn er alquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
er zijn mensen in afrika die niet eens op vakantie kunnen
Je moet toch bezig blijven en op deze had ik al eerder gereageerd.quote:
Leugens, mensen in Afrika zijn het hele jaar door op vakantie in een lekker zonnig landquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
er zijn mensen in afrika die niet eens op vakantie kunnen
Is goed, dan krijg ik jouw baan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga wel voor je op vakantie.
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Is goed, dan krijg ik jouw baan.
Heb je geen werk? Dan gaat de deal niet door!
Betaald fok! zo slecht dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.
Kan ik begrijpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga naar barcelona dit weekend. En naar barça-villareal. Ik heb wél zin !
Over volwassen praten en dt gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef easyphp het volgende:
Oe ze kijken je raar aan!!!111!
Wordt volwassen en weer jezelf daar tegen. Kleuter.
Dat noem ik geen werk, dat is een fooienstalletje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.
Ik ga straks voor de tweede keer drie maanden gratis werken, en kan met geen mogelijkheid op vakantie omdat ik met een minimumuitkering zitquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Je moet toch bezig blijven en op deze had ik al eerder gereageerd.
Voor na de vakantie heb ik ook al wat dingetjes staan, hopenlijk komt daar eens een baan uit, al is het maar tijdelijk desnoods.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |