Ik heb mijn innerlijke glitternicht mijn lichaam uitgetrapt toen ik 5 was en hij doktertje wou spelen met 'vriendjes' inplaats van 'vriendinnetjes'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
Wat J zegt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ff over die foto's nog , vergeet ze niet
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat J zegt!
Ennuh.... Ik ga wel zelf muziek bouwen, i.p.v. naar het Songfestival kijken. (Oh ja, en mijn nieuwe contract doornemen)
Die worden fag en gaan in musicals spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Daarna hoor je er nooit meer wat van, of is dat de bedoeling van het programma?
Niks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Is dat al zeker dan?quote:
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Houzer het volgende:
Is dat al zeker dan?
Laten ze je deze dag nog werken om je aan het eind eruit te knikkeren?
Nee pas om 15:06 vrij men.quote:
Moet ik om 17 uur f5en ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.
Wél is morgen mijn reguliere vrije dag..
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?quote:
Je móet niks, mên.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef Joene het volgende:
Moet ik om 17 uur f5en ?
ik compenseer morgen wat uren Boem, dan ben ik lekker om 13 uur thuis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je móet niks, mên.
Tegen die tijd "zit" je lekker in je tuintje toch?
Blijf je dan op je werk tot 5u?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Joene het volgende:
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.
Nou, ze hopen 1 juni.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?
quote:
Je pik? Of je hoofd?quote:
Geen probleem hoor..quote:
In het applicatie beheer gebeuren.quote:
goftedomme JK Goftedomme niks meer laten horen , je zal wel de zak hebben gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijf je dan op je werk tot 5u?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |